genante herinneringen van vroeger

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    :D ja best wel genant voor zo`n kleintje haha!!

ik zong vroeger met kinderen voor kinderen het liedje "ik ben altijd alles kwijt" ,keihard uit mn raam,super vals!
    dus toen ik weer eens stond te blèren hoorde ik mn buurman opeens heel droog "zo,dus jij bent altijd alles kwijt".

en toen ik vroeger ook met mariah carey meezong (lees krijste) kwam mn moeder me toch even heel serieus zeggen dat ik niet zo goed kon zingen en dat liedje beter alleen thuis moest zingen....

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Toen wij een jaar of 18/19 waren gingen we altijd stappen op zaterdagavond. Vanaf de woonplaats van mijn man (toen mijn vriendje) reed er dan een bus naar die discotheek. En met die bus gingen we dan ook weer terug naar huis. Ik had tijdens het stappen veels te veel gedronken en toen we op de terugweg in die bus zaten moest in ontzettend nodig plassen. Toen we eindelijk uit die bus waren moesten we nog iets van 5/10 minuten lopen naar huis. Maar ik moest zo nodig plassen, ik kon het niet meer ophouden tot thuis dacht ik. Dus ik zou wel even in de bosjes gaan plassen. Mijn vriend probeerde me nog te overtuigen dat niet te doen en dat we echt bijna thuis waren. Maar nee, ik moest NU plassen en dat kon best in die bosjes, waren hoog zat. Dus zo gezegd zo gedaan, ik heb daar heerlijk mijn blaas geleegd. De volgende dag kwamen we 's middags langs de bewuste bosjes en die waren eigenlijk toch best laag...zeg maar enkelhoogte ;). Had ik daar lekker open en bloot zitten plassen. Hoezo genant :).

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Wij aten vroeger een keer mosselen. Ik ging wel een bij mijn zus op de kamer slapen. Die avond dus ook. Er zat waarschijnlijk 1 verkeerde mossel tussen en ik heb toen overgegeven in haar bed. Tot de dag van vandaag weet ze niet dat ik dat was.
    Ik zei dat de kat dat had gedaan :D

Toen ik 18 was werkte ik in een supermarkt. Op donderdag avond werkte ik samen met een collega tot 21.00u achter de kassa. We hadden toen een blikje Pisang-Jus gedronken. Het was toen bijna sluitingstijd.
    Toen we in het kantoor stonden zei de hoofdcassière; het ruikt hier naar banaan. Ohhh zeiden wij allebei ;)

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht

Ik heb ook een keer mama tegen mijn lerares Nederlands gezegd.

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Toen ik een jaar of 10 was had ik een fiets waar de koplamp uit was. Er zat dus alleen nog dat ijzere omhulsel op.
    Het was winter en ik had er een zakdoekje ingedaan en aangestoken om zo warme handen te krijgen ;)

Ik ging toen even naar de supermarkt en had daar het papiertje, waarvan ik dacht dat het uit was, in de vuilnisbak (buiten) gegooid.

Toen ik weer naar buiten kwam stond de vuilnisbak in brand.
    Ik ben snel weggefietst.

6. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hahaha heerlijk al die verhalen, gisteren zat ik ze ook al met tranen in mijn ogen te lezen, ik moest ook even uitleg geven aan mijn vriend ;) vooral die met die auto die met 10 km per uur naar boven tufte (zo grappig geschreven).

ik kreeg vroeger (basisschool) hamsters van een vriendinnetje om voor te zorgen want zij gingen op vakantie, 2 aparte bakken want tja de 1 was een mannetje en de ander een vrouwtje, er werd wel 100 keer gezegd 'zet ze Nooit bij elkaar!!' nee tuurlijk niet, dus toen mijn ma een keer boodschappen ging doen dacht ik ' toch eens uitproberen' een paar weken later mocht ik ook een hamstertje uitzoeken :p ik had ook niet verwacht dat het zo snel ging!

7. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Nou, laat ik zeggen dat het gewoon een middag rond een uur of 2 was en zij het niet verwachtte. Ze dacht ik ga de was even doen.
    Privacy genoeg, behalve die deur dan die er niet in zat. Weet eigenlijk niet waarom.

Zo zei mijn moeder toen mijn ex voor het eerst bij mij sliep: ik ga de hele nacht met een glas tegen de muur liggen luisteren.
    Prima joh, als jij de hele nacht wakker wilt liggen.
    Ik heb niks van haar gehoord de volgende dag, hebben we dus toch zachtjes gedaan hihi.

8. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Op de middelbare school had ik zoals vele anderen geschiedenis. Een vak waar ik een vreselijke hekel aan had, gegeven door zo'n man die idd leefde in één van de vorige eeuwen. Naja het was aan het eind van het schooljaar dus tijd voor toetsen. Ik wou mijn cijfer opkrikken en had de binnenkant van mijn hand volgepriegeld met antwoorden. We moesten alle goden leren/weten dus leek het mij handig om de antwoorden op mijn hand te schrijven. Ik maak de toets en na afloop zat ik te mijmeren of ik een 10 of een 9 zou halen. De leraar zat mijn toen wat wazig aan te kijken. En wat doe ik? Juist, ik zwaai even naar hem met mijn volgekalkte hand. Hij stond op en zette meteen een 1 op mijn papier.

9. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hahaha die is ook goed! doet me denken aan een keer dat ik dus nog 2 toetsen van scheikunde in moest halen.. nou daar had ik dus niks mee en op een keer liep die leraar langs me op de gang zegt hij ineens 'he jij had toch een 6 en een 7 voor die toetsen' dus ik heb verbaasd met ja geantwoord en hij heeft de cijfers genoteerd.. was meer een geniale actie maar goed ;) en ik vond die leraar opeens best ok haha

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    * toen ik 7 was in bed geplast toen ik bij een vriendinnetje logeerde

* Ik was voor het eerst ongesteld, maar ik had m'n broertje beloofd met hem te gaan zwemmen. Ik durfde niet te zeggen dat ik niet wilde omdat ik ongesteld was, dus ik raapte al m'n moed bij elkaar en ging toch. Hup, tampon in en er niet meer aan denken. Tot ik op de duikplank stond en er zo'n meisje met een groepje vriendinnen riep: 'Heee! Je tampontouwtje is te zien, hoor!'

Ik was nog ad rem genoeg om te zeggen: 'nou, ik vind het nogal debiel als je daarop let'. Maar goed, ze antwoordde heel droog: 'het valt nogal op'. Toen durfde ik niks meer te zeggen

11. Within

Within Niet meer actief

Over vriendjes en exen gesproken..

Mijn eerste keer... Kwam de volgende dag beneden en meteen mijn moeder "en was het lekker?"
    Bleek mijn ex in geuren en kleuren verteld te hebben wat er was gebeurd...:)

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hahahhaaa!!! :):)

13. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    O toen we na onze eerste keer beneden aan het middageten zaten (ouders van hem) kregen we iets uit de bijbel voorgelezen wat sloeg op geen sex voor het huwelijk.
    hint hint :D

14. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    HAHA hadden ze dat niet als bedtijdverhaaltje voor het slapen gaan moeten voorlezen ;)

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hihihi, dat overkomt mij wekelijks ;) Elke week wel minimaal 1 leerling die mama tegen mij zegt.

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    een maand of 2... toen heb ik gezegd dat het grapje nu wel voorbij was...:p

17. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Ik vond het als kindje leuk om koprollen over het bed te maken, maar we hadden net een nieuwe puppy, en ik maak een koprol over het bed, sta op, en glij zo uit met mn blote voet in een hondendrol van die puppy :D

18. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik werkte in een supermarkt en er was echt zo'n handsome foto-model-type aan de kassa..
    Hij kocht wat sinas, broodjes, kaas en cashewnoten..

Ik was helemaal overdonderd van zijn schoonheid en probeerde te sjansen wat er te sjansen viel..

Toen hij wegliep liet hij de cashewnoten op de afhaalband liggen en ik roep heel hard:
    Knappe meneer, uw noten...

Hoe verzin je het!?

Een keer later kwam hij Marlboro halen bij de sigarettenshop.. ging mijn college achter de desk zitten op haar hurken en begon als een bezetenen te 'fjietviewen'..

Echt.. nog als ik hem tegenkom dan schaam ik mij dood.

19. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

nee heb mijn mama inderdaad niet gekozen maar toch schaam ik me dood

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Fruitypebbles, whahaha die man met z'n noten.

Deel Deze Pagina