genante herinneringen van vroeger

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik lees al een paar dagen mee maar ik heb hier de tranen in mijn ogen staan.

Zoon vraagd mama waarom lach jij tja zoon haha. Nog net niet allemaal bestemt voor jou leesoogjes haha.

Ik zal vast en zeker dit soort dingen ook mee gemaakt hebben maar ik ben geen goede verteller van wat er mij over komen is oke ik doe een poging.

Jaren geleden gingen we met de famillie en avondje uit naar een concert van BZN. Wij naar Den haag het cocratiegebouw en daar heb je van die zalen. Die zalen hebben natuurlijk een naam een van die zalen heten prins willem alexander ik zeg in eens van jongens waar is die prins willem alexander dan haha. Ik dacht echt dat die zou komen dat stond toch op dat bordje hoe dom kan je zijn iedereen keek me aan Oeps.

Rond die tijd wij opkraamvisitie naar mijn nichtje die was bevallen ik ging mee val ik me daar toch op me bekkkie haha me vader moeder liepen door en wilden niet wachten tot dat ik opgestaan was en ik had me toch een pijn. Komen we binnen ik rood hoofd zeg me nicht van wat was dat die klap ik zeg ja dat waren mijn knieen.:)
    Ben nu nog wel eens boos op ouders van waarom pakte jullie me niet van de grond ik ging echt zo lang uit haha.

Jaren geleden zag ik een foto van mij van de fanfare leuk natuurlijk maar niet leuk was dat ik net op dat moment in mijn neus pulkte:) oeps leuke foto notttttttttt.

2. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

dat ik te laat was voor school en in een enorme haast in mn kleding schoot en halverwege het fietsen naar de bushalte, een bobbel vond onder in mn broekspijp... Dit bleek mn string van de vorige dag te zijn die ondertusse al half uit mn broekspijp hing.

Heb uit pure paniek de string eruit geschud en snel doorgefietst, durfte niet eens om te kijken of iemand het zag hihi (woonde in een heeeeel klein dorp dus iedereen kent iedereen...)

Ik was zo blij dat ik nooit mn naam in mn ondergoed zette hahahahahaha

Oh en ik ben ook een keer frontaal op een stilstaande auto geklapt met de fiets.. alleen snel doorrijden was er niet bij, mn moeder kwam al naar buiten met haar portemonnee om de sjagie buurman maar te stillen... Niemand die keek hoe het met me ging hahaha Gelukkig had ik niets, was alleen heel erg geschrokken en schaamde me kapot.

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Yuki, ik vind dat je het nu ook moet vertellen hoor :p

4. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ja Yuki, vertel! :D

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Het is niet van vroeger en ook niet gênant , maar wil het toch even delen ;)

Ik stond laatst aan de kassa bij de Hema. Er stond 1 iemand voor mij en 2 klanten achter mij stond zo'n bejaarde die heel de dag niks te doen heeft. Toen er achter haar nog wat klanten bij waren gekomen, en ik inmiddels aan de beurt was, komt ze naar die cassiere toe en vraagt; Hoe veel mensen moeten er nog in de rij staan voordat er nog een kassa open gaat.

Ik draaide me om en zei; van even wachten ga je echt niet dood.

Ze kroop gelijk terug in de rij. Het meisje achter de kassa kon nog net haar lach inhouden.

En toen was ik nog niet eens zwanger, kan je nagaan :D

6. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hahahaha herkenbaar!;

ik ging een keer in de pauze met een collega een cadeautje halen voor een andere collega, we stonden netjes te wachten in het kaashalletje en mijn collega zag al zo'n bejaarde later binnen komen en steeds verder naar voren schuiven, dus toen wij aan de beurt waren sprong zij opeens ervoor 'nee hoor ik was eerst' zei ze?!!! we hadden echt zoiets van nou vrouwtje ga maar hoor met je zeeen van tijd. ;) ja die oudjes kunnen er ook wat van!

Deel Deze Pagina