Leuk kraamkado gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Mijn beste vriendin en ik kennen elkaar al vanaf dat we baby's waren, We hebben beide een dochter (ze schelen 8 maanden) en zijn nu beide zwanger van een zoontje.

Ze is 5 weken verder dan mij, heel toevallig allemaal! Was totaal niet geplant. Nu is ze dus een dag voor mijn verjaardag uitgerekend, en ik een dag NA haar verjaardag. Nog veel meer toevallige leuke dingetjes.

Alleen met al dat toeval en gezelligheid zit 1 nadeel aan, ik zou niet weten wat ik haar als kraamkado kan geven.

Kleding heeft geen zin, krijgt en koopt ze genoeg.
    Luiertaart o.i.d. maakt haar moeder al weet ik toevallig. (en die maakt ze echt uuuggee!!! met allemaal speeltjes e.d. erin)
    Ik heb gevraagd of ze nog iets nodig heeft maar dat heeft ze niet. Ze heeft alles al in huis (ze is dan ook al 37 weken zwanger morgen.)

Dus nu zaten we gister te geinen over het feit dat we dus niet op elkaars verjaardag konden komen omdat we dan uitgerekend waren en wat voor kraamkado we elkaar zouden geven.

Nu heb ik ook al alles en ik vind het OOK niet leuk om kleding te krijgen, dat is het enige dat ik erg leuk vind om zelf te kopen.

Nu zaten we te geinen dat we elkaar maar een tegoedbon moesten geven van de prenatal o.i.d. Maar ik zie ons al 20 euro aan tegoedbonnen uitwisselen, dan kunnen we net zo goed niets geven...

Wie heeft er een leuk idee voor dit enorm leuke probleem waar ik tegenaan loop?

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Fotoshoot voor jullie beide gezinnen?

Kan je mooi op de foto met je vriendin.
    Haar gezin appart, jou gezin appart, kindjes allemaal bij elkaar op de foto.......
    Jij mooie foto's zei mooie foto's en beide een mooie herinnering!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    tegoed bon voor een fotosessie?
    of een schilderij van het geboortekaartje?
    een bios/diner bon met oppastegoed?

lastig he? mijn beste vriendin is nu ook zwanger en gelukkig heb ik al een hint opgevangen;)

4. VrouwtjeRomy

Fotosessie bon is een leuk idee maar ik ben zelf (afgestudeerd) fotograaf en heb al zoveel foto's van haar, haar dochter, haar gezin en noem maar op gemaakt dat ik niet echt denk dat daar meerwaarde aan hangt.

Toevallig heb ik 3 weken terug een fotosessie gemaakt van haar met haar dochter en haar dikke buik omdat ze een canvas wilde op de babykamer...

Beetje water na de wijn gevoel als ik nu zo'n bon geef hahaha

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
  6. VrouwtjeRomy

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik heb mijn beste vriendin (als zwschapskadootje dan) een trekmuziekje gegeven. Toch weer een ander deuntje voor een nieuw kindje (en ze kan hem nu al op haar buik leggen).

8. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Wat ik zelf altijd een erg mooi cadeau vind is een gegraveerd bestekje. Je kan ze los (op internet) kopen en dan bij de juwelier laten ingraveren, of 'kant en klaar' met naam en geboortedatum op internet. Bijvoorbeeld hier: Zelf eten - - Wmf jungle dieren

Of iets anders met een naam? Een geboorteschilderijtje? Een houten auto met de naam erop? (Kan je zelf maken.)

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb destijds voor een vriendin van mij een kinderstoeltje laten beschilderen, geïnspireerd op hun geboortekaartje en met de naam van de baby erop.

10. VrouwtjeRomy

Ik weet de naam nog niet :( en ben bang dat ik daar al ben op de dag dat het geboren is... Dus om dan met lege handen aan te komen vind ik ook zo wat. Het is wel een leuk idee!

11. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    schilderwerkjes.nl

Ik vind zo'n herinneringenkistje/geboortkistje zo leuk! Voor alle babyspulletjes enzo. Is wel leuk om het geboortekaartje erop te laten beschilderen dus moet ze even geduld hebben voordat ze het heeft. maar vond het zelf wel origineel. Kun je op de dag zelf iets kleins meenemen toch? Ik zou best geduld kunnen opbrengen voor zo'n kado hoor, haha

12. VrouwtjeRomy

Jeetje wat een leuke ideen allemaal!! Misschien is het wel veel leuker dat ik idd wat kleins meeneem op de dag zelf en daarna dan een kado met naam & eventueel geb. datum laat maken.

13. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Mijn beste vriendin is eergister bevallen en ik heb voor haar een gepersonaliseerd Woezel en Pip boekje laten maken. Ik heb ook zp'n boekje gekregen voor mijn baby (niet van haar natuurlijk) en ik vind het zo leuk en persoonlijk. Kleertjes doe je na gebruik in een doos, maar zo'n boekje bewaar je je hele leven!

Hier zie je het boekje en kan je er ook digitaal doorheen bladeren: Personalgifts.nl - Woezel en Pip boek - Woezel en Pip en hun nieuwe vriendje.

14. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Het geboortekaartje in glas.
    Houten bewaardoos vind ik ook erg leuk!
    Armbandje.

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Een geboortetaartje? Hier bij algemene clubs kun je de taartdozen vragen, iemand bij je in de buurt, (eerste pagina van dat topic), of anders op www.deleukstetaarten.nl iemand vragen om voor je te bakken, (moet je even een account aanmaken en zodra je ingelogd bent, kom je dan op het forum het kopje 'bakken voor anderen' tegen, waar je je vraag kunt posten.
    In de galerie staat een album met allerlei geboortetaartjes, waar je ideeen op kunt doen.

16. tulip

tulip Niet meer actief

toch is een fotoshoot misschien wel leuk, maar dan dat jij er dus ook opgaat wat iemand al zei, en dan over over een flinke tijd als de kleintjes een maand of 3 zijn, dan met ook de oudsten en de papa's en mama's. Ik vind het echt een heel gaaf idee.

17. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
  18. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0