Genante kwaaltjes wie met mij??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door miss27, 11 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hier ook erg luchtig maar hou dat zeker thuis niet in, zo vrij voelen wij ons bij elkaar haha. Daarnaast heb ik soms inderdaad ook dat ik wel 3 keer op een dag naar de wc kan. Voorheen was dat max 3 keer per week dus dat is een hele verandering hihi. Ook veel slijm merk ik zelf wat ik soms wat onsmakelijk vind maar dat is persoonlijk hihi

2. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Ik word hier thuis The Walking Fart genoemd in plaats The Walking Dead..dat zeg al wat :D

Heb ook jeukende tepels, en waar jeuk is wordt gekrabd en dat geeft de nodige blikken heb het soms niet eens door dat ik het doe, dan is de nood zo hoog voelt net of er met de punt van een mes in je borst wordt geprikt en het enige wat helpt is krabben, probeer het zo snel en zoveel mogelijk uit het zicht te doen, ook heb ik vreselijke obstipatie dan zit ik op de plee te persen en er komen dus soms oerkreten uit want het voelt alsof er een steen of een stuk LEGO uit me achterwerk komt zegt mijn moedertje lief droog: zo dat was vast een hele bevalling hé...of heb je vaseline nodig? Nee ma, dankje...PleaseKillMe

...schaam me dood dat ik dit getypt heb...

3. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Hahahahaha heerlijk topic!

4. lian19

lian19 Actief lid

24 aug 2015
    260
    27
    28
    Hier ook continu rommelende darmen... en die aambeien zijn ook niet erg sexy... nog even doorbijten 😁

5. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    :( obstipatie, veel afscheiding...

bah.. maar verder gelukkig nergens last van.

6. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ik ben ook zo giga opgeblazen! Normaal ga ik 1x in de 2/3 dgn voor grote boodschap nu 1/2x per dag.. en al die lucht.. vreselijk 😱 ben net een gasbom hahaha..

Werk in de zorg en laatst ontkwam er 1ntje en 2 tellen later komt die collega binnen "zo wat een lucht" zonder er bij na te denken de bewoner op de schuld gegeven 😲😂

7. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Ik moet soms nogal vaak boertjes laten.. Geef dan de kleine de schuld.. Noem boeren dan ook babywindjes ;) die via mijn buik een weg naar boven gevonden hebben

8. Taj87

Taj87 Actief lid

30 mrt 2016
    178
    0
    16
    NULL
    NULL
    Obstipatie :( AU!
    Heel soms gaat het wel gewoon goed maar 9 van de 10 keer kost het mij nu iets meer moeite.
    Vrees dat ik zo binnen de kortste keren aambeien mag verwachten.
    Toch maar eens gaan kijken voor bijv roosvicee laxo ofzo. Een klein hulpmiddeltje die het iets zachter kan maken. Ik drink al aardig wat water maar vast niet genoeg. :D

9. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Hier met de zwangerschap van m'n dochter 2 enorme spataders op mijn schaamlippen!!!
    Kon 5 minuten staan en verging daarna al van de pijn...

Nou leg dat maar uit aan de buiten wereld 😂

10. Truusdemier1981

Truusdemier1981 Actief lid

16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel
    De scheetjes zijn mij bekend😃. Manlief is aan het werk en zoonlief naar school dus ik loop hier al de halve morgen ongegeneerd te knetteren:D
    Maar ondertussen al ruim 2 dagen niet naar de wc geweest.
    En stinken...😳. Het is maar goed dat er(behalve de katten) niemand in mijn buurt is.

11. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Haha geweldig hoe je dat omschrijft truusdemier haha

Deel Deze Pagina