Genante momenten in het derde trimester

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bozoe, 21 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Tijdens de zwangerschap vertelde mijn man regelmatig dat het bed weer nat was. Ik pieste alles onder!

Uurtje na de bevalling moest ik proberen te plassen. Er kwamen toch stukken bloed/vlees uit mij. Keiharde plonzen in de pot. Mijn man kwam net binnen lopen toen ik aan het inspecteren was of het echt geen keutels waren.

2. Happygolucky

Happygolucky Bekend lid

10 sep 2017
    544
    322
    63
    Vrouw
    Dat ik in mijn blote kont in de rolstoel zat in ziekenhuis, met de benen wijd (wel kort nachthemd aan dus je zag alsnog alles) want t kon mij niets meer boeien want ik had het warm haha . Moest van a naar b gereden worden over de gang en ik zie nog mijn man in paniek zoeken naar een handdoek in de kamer want ik rolde mijzelf dus zo de gang op haha.

En erg vaak gehad dat ik als ik op de grond zat of door hurken ging ik niet meer overeind kwam en dus door wildvreemden omhoog geholpen moest worden in de winkels

Jaar na de bevalling fanatiek op een trampoline springen leverde mij ook een natte plek op haha, erg leuk als je op visite bent...

3. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Gênant zeker maar dat was in het 1e trimester...

Gezellig met ons gezin aan het eten op de terras van de Mc Donalds en het was erg druk want het was prachtig weer. De kids allebei een happy meal en de groten gewoon menu’s. 1 van mijn zoontjes zat voor mij met een happy meal en gooide net zijn doosje leeg..ik had een milkshake en ineens uit het niets kwam de milkshake eruit en kon net het happy meal doosje pakken..:eek::roflmao: iedereen keek mij aan of ik een moord had gepleegd pff wat voelde ik mij verrot op dat moment maar gelukkig was het doosje leeg haha en kon mijn zoontje (5 jaar) er wel om lachen :$ vond het erger voor om mij heen dan voor mijzelf :rolleyes::oops:

Deel Deze Pagina