Genante momenten tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Delight, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home

Haha! Geweldig! Ik ken de reclame, wel zielig jaa...

Arme meid, snotter maar lekker door hoor! ;) Lucht lekker op!

2. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

8 okt 2010
    294
    0
    0
    Ook genant moment als je op de wc zit (gewoon een "kleine" boodschap) en er komt ineens een hoop lucht uit je darmen.... Precies terwijl collega voor de deur staat te wachten omdat er maar 1 vrouwen wc is....

3. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Hahaha, zo herkenbaar! Die kellogs reclame ken ik niet maar moet ik maar eens opzoeken:D

Hier janken bij:
    -Het begin van de laatste star trek film waarbij de vader van captain Kirk dood gaat terwijl die moeder ligt te bevallen. Op zich niet zo onlogisch, ware het niet dat we veel te laat de film binnen kwamen en midden in die scene vielen.
    -de merci reclame *schaaaaammm*:)

Verder genant:
    Bij m'n baas in de auto zitten die nogal schielijk rijdt en hem op de snelweg moeten laten stoppen zodat ik naast de auto kon kotsen..

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hahaha wat leuk dit!! Nou ja achteraf dan :)

Tijdens een flinke buikgriep, in 1 nacht heb ik ongeveer 10x overgeven..elke keer dat moest overgeven plaste ik ook de badkamer onder.. Omdat het uit mijn tenen kwam dacht ik eerst door de druk "het zal toch geen vruchtwater zijn". Ik kon het bij alle keren niet inhouden en heb maar steeds een handdoek voor het toilet gelegd..

Ook met niezen verlies ik regelmatig een urine, heel genant en heel vervelend, manlief ligt in een deuk "mijn vrouw is 27 en nu al incontinent, moet ik een tena voor je bestellen".. Ach ja toch best grappig als je vrouw niest en meteen haar benen kruist..

5. vickymorgaine

3 feb 2011
    13
    0
    0
    den helder
    de vader van een vriend van ons (d) is politiewoordvoerder. ik vertel tegen mn vriend dat hij in onze woonplaats was geweest die dag. vriendlief vraagt waarom dan en ik laat me er toch 1 vliegen.....

allebei totaal in een deuk natuurlijk en voortaan als ik er 1 aan voel komen dan waarschuw ik even dat d zn vader er weer aankomt en als het heel erg is komt zijn familie mee.......

had net trouwens de tranen over mn wangen van he kat onder de deken verhaal, dochterlief (bijna 5) zag dat en maakte het nog even erger door mee te lachen, allebei aan het janken van de lach uiteindelijk....

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    We lagen op zondag extra lang in bed, tv aan, lekker te luieren. En zo rond 11.30 uur kreeg ik verschrikkelijk honger en trek in brood met pindakaas.

Vriendlief die geen zin had om uit bed te gaan zei met een grapje: Tja dat kan niet, want het brood is op ;)

Ik janken janken, had zo trek in brood met pindakaas. Samen erg om gelachen en vriendlief is er toch maar uitgegaan om het te maken

7. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

wat een geweldig topic dit!

Ik ben al even niet zwanger meer, maar had er ook wat.

Met vriend (nu ex) op koopzondag naar de stad, ik moest kleren hebben. Ik voelde me dik, lelijk, vriend was chagrijnig en kregen knallende ruzie midden in de drukke winkelstraat. Komt er een vrouwtje, hey hey, niet zon ruzie maken, en ik begin me toch te janken! schaamde me kapot.

en ik had altijd, echt altijd als ik in de buurt van het station was een diarree aanval :)
    Het vooruitzicht om nog een kwartier op de bus te moeten wachten, en dan een half uur eer ik thuis was naar toilet, was geen optie, dus steeds maar wat gaan drinken bij hotel centraal, dat ik daar even kon gaan. De hele zwangerschap als we ik het weer op voelde komen (ook thuis..) was het: eh schat, ik heb een gevalletje centraal :)

En kotsen in de auto? Ik heb geen rijbewijs, maar er wel achtergekomen dat buschauffeurs echt wel stoppen ook als er geen halte is ;)

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat had ik nog niet, maar ik zei wel tegen mijn vriend: "ik vind dat best zielig voor dat chocolaatje"......:)

9. Chai

Chai Niet meer actief

Wahaha.. :D

Over janken gesproken.
    Ik heb een keer de hele nacht zitten janken door pijnlijke aambeien, leek wel een baby!:)
    De combinatie van extreem moezijn en pijn hebben kan ik echtniet aan sinds ik zwanger ben, dan snap ik.. lol, zo genant..

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hier heeft het altijd met eten te maken, tijdje geleden toen er zoveel sneeuw lag...
    Ik had echt zo erge behoefte aan Ben & Jerrys ijs, alleen was onze auto kapot en hebben we verder nog een scooter. Zwanger op de scooter dat doe ik niet. En alle winkels waren al dicht (uurtje of 12 snachts). Toen is mn vriend speciaal door de vrieskou op de scooter bij de bezinepomp een Ben & Jerrys ijsje gaan halen!!

En laatst was ik jarig en we zouden frietjes eten. Bij ons zit een lekker snackbar met verse friet.
    Mn vriend ging friet halen. Ik ging er vanuit dat hij het daar ging halen omdat ik we die goed vinden en daar altijd friet halen.
    Ik wilde er 2x een frikandel speciaal bij.
    Komt hij thuis, met friet van een friettent die ik echt smerig vind. En bleek ook nog dat hij niet genoeg geld bij zich had.
    Hij had voor mij speciaal 2x een frikandel speciaal meegenomen en zelf geen snacks (toch wel erg lief).
    Nou ik heb zitten janken en roepen dat ie mn verjaardag had verpest! En ik heb geen 1 frietje gegeten wat ik 'luste' de friet niet. (natuurlijk wel snel 2x een frikandel speciaal naar binnen werken he;))
    Wat erg als ik er over nadenk hihi... Mn vriend was zo lief en ik hem maar afblaffen hoe hij het in zn hoofd kon halen die frietjes te halen en ook nog uitgerekend op mn verjaardag (SCHAAM SCHAAM)

11. melotje

melotje Lid

14 apr 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahahaha heb echt al super gelachen hier!

tijdens de vorige zwangerschap:
    - midden in de nacht wakker worden met ongelooflijk veel zin in speculoos koekjes, natuurlijk niet te vinden in de koekenkast. dan maar vriend wakker gemaakt en gezegd: ik moet speculoosjes en ik moet ze nu direct!!! :) vriend grommelt iets in zijn slaap en draait zich weer om, ikke natuurlijk beginnen janken als een klein kind. vriend dan toch maar uit bed en de auto in om naar de nachtwinkel te rijden. hij heeft zeker een uur rondgereden en alle nachtwinkels bezocht in een straal van 30km rond ons appartement alvoor hij er had gevonden. hij komt ermee thuis, ik scheur de verpakking open als een wilde, ruik eraan en geef ze terug. ik moest ze niet meer want ze stonken :) moet je niet vertellen dat vriendlief even een sigaretje moest gaan roken :)

- wel 100 keer in de spar gestaan en niet meer weten waarvoor :D

- extreme winderigheid

nu bij deze zwangerschap:

- met zoontje te voet naar de kapper, aan de voordeur van het kapsalon beseffen dat ik iets vergeten was, portefeuille thuis vergeten. even hoofd binnengestoken met de medeling dat ik 10 min later terugkwam want dat portefeuille nog thuis lag :)

- enorm agressief met woorden, ik kan echt niks verdagen, begin direct te snauwen. maandag de bus op me zoontje in de buggy, sta klaar om af te stappen, wil daar een oud gepensionneerd vrouwtje voor steken om af te stappen en valt ze in haar haast toch wel niet recht in mijn buggy bovenop mijn zoontje :$ (is 17 maand en best stevig gebouwd, dus kan wel tegen een stootje, maar toch) heb haar dan niet zo vriendelijk gevraagd of ze echt geen minuutje kon wachten, of ze te laat kwam op haar werk mssn:cool:

verder blijft het voorlopig nog binnen de perken heb natuurlijk nog een heel eindje te gaan :D

12. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik ken dat gemeen zijn.
    heb het vooral in de rij bij de supermarkt!! geen cassiere kan het nu goed doen bij mij haha

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Melotje.. dat oude vrouwtje... hahahahha :D

Ik ben ook helemaal niet aardig tegen winkelpersoneel trouwens!
    Laatst nog een medewerker van de Hema uit staan foeteren, ik heb zelfs nog een klacht ingediend later! Echt, dat is zooooo niks voor mij :)
    En die arme meid kon er echt niks aan doen, maar de toon waarop ze tegen me sprak stond me niet aan :) :)

14. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Er lag een konijntje op de weg. Dood.

Vriend: 'Kijk daar ligt stampertje'
    Ik: 'Ik vind het niet leuk, niet zeggen'
    Vriend: *stampt heel snel met zijn voet*
    Ik: *huilhuil*

Waar gaat het over!?

Oh en slappe lach om de Albert Heijn reclame van Mary Poppins.. en dan de laatste uithaal van de supermarktmanager hahahaha.

15. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahaha echt geweldig en confronterend dit topic!
    Lees het elke keer weer met plezier!

Dat gemeen zijn komt me zoo bekend voor. Hier in huis (nouja lees: in mijn hoofd haha) best wel stress omdat de badkamer nog verbouwd moet worden binnen nu en 10 wkn.
    Vriend doet echt enorm zijn best om alles af te krijgen en werkt zich een slag in de rondte.

Zeg ik gisteren heel boos: Jah! Als je nou eens een keer van je kont af komt, dan was het allang allemaal gebeurd..

Hij kijkt beteuterd en had echt zoiets van huh?
    Vervolgens begin ik te huilen! want ik was zielig.. hahahahahaha echt erg!

16. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik lig hier helemaal in een deuk over stampertje! Zou precies hetzelfde hebben gehad: huilen dus...;)

17. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Och, dat huilen... Verschrikkelijk!
    Vorige week had ik flinke bandenpijn en ik was blij dat ik tegen het einde van de middag het eten op had staan en even op de bank met mijn zoontje tv kon kijken. Vanaf de bank kan ik zien dat er iemand voor de deur staat en natuurlijk kan die man mij dan ook zien. Ik dacht dat het een verkoper was, dus ik zeg: 'hoeft niet'. Hij kijkt mij aan en vraagt: 'wat hoeft niet?' Ik geïrriteerd: 'ja, jij natuurlijk!'
    Stopt-ie z'n hand in zijn jaszak en haalt er een kaartje uit, hij houdt het omhoog en zegt: 'deurwaarder, belastingdienst'.
    Wat? Dat kan helemaal niet! Nou ja, toch maar uit de bank gekomen, met veel pijn naar de voordeur gestrompeld. Zegt die man: 'waarom wou je nou niet open doen?'
    Ik: 'omdat het meestal verkopers zijn hier en daar heb ik geen zin in.'
    Hij geïrriteerd: 'ja, dame, dan moet je een sticker op je voordeur plakken, dan heb je er helemaal geen last meer van.'
    Ik: 'Oh, okee... ik zal 'ns kijken. Maar goed, waarvoor bent u hier?' Intussen kneep ik 'm flink, hoezo een deurwaarder van de belastingdienst op de stoep? We betalen altijd netjes, nooit te laat. Zal wel een foutje zijn...
    Zegt-ie: 'Gaat u wel eens uit eten?'
    Ik: 'Huh? Nauwelijks, hoezo?'
    Hij: 'Nou, ik heb hier een kortingspas, daarmee krijgt u kortingen in die en die restaurants, bla die bla die bla'
    Shit, ik ben weer eens in zo'n verkoperstruc getrapt. Ik zei tegen hem: 'hier heb ik echt geen zin in, ga toch weg' en toen zei hij met een grijns: 'ach, heb ik u toch mooi van de bank gekregen, hè!'
    *BOEM* deur dicht. Even later drong het pas echt tot me door en wat ik allemaal tegen die man had kunnen zeggen. Ik heb eerst een potje zitten janken (om de pijn en omdat ik er ingetrapt was) en vervolgens m'n vriend gebeld en huilend gezworen en geschreeuwd dat ik die vent zou gaan aangeven bij de politie.

De rest van de avond voelde ik me er nog zo klote over dat ik continu zat te huilen. Zo gênant...

18. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Oh wat een vreselijk leuk topic vind ik dit toch! :D Vooral de stampertje, Kellog's en speculoos stinkende koekjes verhalen. Ik ben zeer benieuwd wat mij nog te wachten staat. :)

Behalve dan het verhaal van Ladydi85, dat vind ik niet gênant hoor, maar gewoon waanzinnig asociaal van die man! Ik zou serieus een klacht ingediend hebben.

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hahaha, Leuke topic! Ik heb nog niet iets heel gênants meegemaakt eerlijk gezegd :D Huilen deed ik vroeger veel meer haha, dus last van mn hormonen heb ik ook niet bepaald :p

20. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Ladydi85; Ohhhh ik zou die vent wat willen doen!! grrr..

Hier ook zo' n hekel aan dat soort mensen aan de deur/telefoon.

Paar weken terug hier een jehova getuige (heb niks tegen het geloof ofzo hoor!!) . Ik zat druk in de administratie e.d. en ze zagen me waarsch. zitten dus dachten die gaan we eens lastigvallen.
    Ik de deur open en dacht ik zal vriendelijk zijn en even afwachten wat ze te melden hebben.
    Die vent: 'Ja mevrouw u ziet eruit alsof u wel wat goed nieuws kunt gebruiken'
    Ik: ohh ik heb hier geen tijd voor hoor. Ik heb het heel druk
    hij: 'Nou wij komen goed nieuws brengen'.
    Ik: Hmhm.. (keek ondertussen naar zijn rare schoudertasje en dacht mijn god wat kom je doen)
    hij: We hebben nieuws van god
    Ik: Ja dat dacht ik dus al. Ik heb hier geen tijd voor
    Hij: Tja is dat niet het probleem mevrouwtje dat we het tegenwoordig allemaal te druk hebben. Dat kan dan wel zo zijn maar u kunt toch even tijd maken voor ons?
    Ik: Nee je hoort toch dat ik het te druk heb. (wil de deur dicht doen)
    Hij: (Kijkt naar mijn buik alsof hij wil zeggen jaja je hebt zeeën van tijd!) U kunt toch wel even tijd maken? en hij haalt een boekje uit zijn tas
    Ik: Nee ik heb er absoluut geen interesse in! Fijne dag verder (en ik probeer weer de deur dicht te doen)
    Hij: Ik heb een boekje voor u, zodat als u wel tijd heeft u hem eens kan lezen en dan altijd contact met ons kan opnemen.
    Ik : heel boos GEEN INTERESSE! + de deur dicht hihihih..

Of van de week. Geheim nr belt mij. Ook weer op zo'n moment dat je net even zit of even rust wilt..
    Ik denk, zal opnemen het kan mn vriend of moeder zijn of wat dan ook.
    Ik neem op
    Zij: Bel ik u gelegen?
    Ik: Ligt eraan waar het over gaat
    Zij: Gebruikt u wel eens scheermesjes?
    Ik: Nee wat zijn dat? Nog nooit van gehoord.. (ik dacht laat ik eens leuk doen:D)
    Zij: Begint een hele reclame riedel over een vrijblijvende aanbieding en dat ik de gelukkige ben die ze het mag aanbieden etc.
    Ik: Oh ja ik hoor het al. Ik heb geen interesse
    Zij: Heel even een pauze en ze riedelt vrolijk door
    Ik: Even tot 2 tellen en weer zeg ik: Ik zei al dat ik geen interesse heb. En ik wil ophangen
    Zij: Begint gewoon weer vrolijk verder met die reclame riedel zonder ook maar enigzins te reageren op wat ik zeg..
    Ik: GEEN INTERESSE JA! en ik hang op:D

En zo nog wel een paar 'genante' gevalletjes die hier op lijken hihihih

Deel Deze Pagina