Hahahahaha oh wat is dit een geweldig topic! Wel veel herkenbare dingen hihihih.. - Ik kan soms ( voor de zw. schap ook al) best krengerig uit de hoek komen. Vriendlief heb ik geleerd om dan gewoon zo terug te doen omdat ik het immers ook doe. Maar je voelt hem al aankomen.. Als hij dat nu terug doet (terwijl ik net aan het zeiken ben geweest op hem) ga ik keihard huilen... Hahahaha dan komt hij me troosten en zegt dat hij het niet zo meende.. - Of als hij van die boerse-mannen grapjes maakt.. Normaal giechelde ik er wel om.. Maar nu als hij zegt dat ik grote borsten heb of een dikke buik dan gebeurd soms ineens het volgende: Een trillend treurlipje verschijnt.. Ik zeg: Ja maar ik vind het helemaal niet leuk meer.. en dan begin ik te huilen.. Hij weet af en toe echt niet wat hij moet hihiih.. - emo-buien en huilen om allerlei rare dingen.. Na de seks ineens beginnen te huilen waarop hij zegt: Heb ik je pijn gedaan.. Ik snikkend: Boehoehohoee,, nee.. Maar het was zo fijn en liefdevol... Whahaha achteraf schaam ik me daar echt voor - Dingen ergens wegzetten en het niet meer weten: Waterkoker wil ik steeds in het keukenkastje of in de koelkast zetten ipv op het aanrecht.. - geld vergeten terwijl je bij de winkel staat en dan helemaal terug moeten fietsen.. - Eten klaarmaken en de rijst of groente vergeten hahahaha.. Terwijl de rest tip-top in orde is.. En er komen er vast nog wel meer bij me op! Ohja wacht: - lekkende borsten.. Mannetje zegt ineens: Schat wat is dat voor nats in bed.. (was zijn halve rug nat.. oepsie!)
Ik heb tijdens mij zwangerschap ook erg last van mijn blaas gehad, kon de wc maar net halen. Maar op een avond zaten we op bed tv te kijken en er komt een reclamestuk op (ging over phonehouse volgens mij dat die stevige vrouw achterover op tafel valt en op haar hondje) zegt mijn vriend Fifi en verder niks ik moest lachen en huilen verslikte mij in een slok drinken, dus hoesten en ja hoor het bed helemaal nat. Vond dit zo'n erg moment! maar nu ik eraan terug denk kan ik er wel om lachen.
Hier de eerste weken last gehad van een extreem lage bloeddruk. Moest toen wat op school gaan regelen, in een klein, warm hok in de rij voor de balie al een half uur staan wachten en werd ineens verschrikkelijk duizelig, maar kon nergens heen! Volgehouden totdat ik aan de beurt was en toen onderuit gegaan Stonden er ineens 20 man om me heen, ik schaamde me dood! Ook last van lekkende borsten, normaal slaap ik dus met bh en zoogkompressen, maar dat we laatst bij mijn ouders sliepen, was ik de schone zoogkompressen vergeten. Dus maar zonder bh, pyama aan (is lang niet altijd even erg, dus dacht dat het wel kon). Zodra ik in bed ging liggen een doorweekte pyama en mega grote natte plek op het matras Verder gelukkig niet echt genante momenten gehad. Ben de eerste 20 weken verschrikkelijk misselijk geweest, maar ging toen ook écht m'n huis niet uit. Was toch wel mijn grootste angst dat een ander mij zou zien overgeven. Oja, 's morgens vroeg dat mijn man aan het tandenpoetsen was overgegeven voor z'n neus in de wasbak Stond in de keuken (naast de badkamer) en haalde de wc niet meer!
Hahaha geweldige verhalen! Moest zo lachen om die boterhammetjes! TOen ik zwanger was,had ik dat dus ook he...alleen dan met een plant...die was in de aanbieding en hij stond daar maaralleen, ik vond het zo zielig, kwam ik thuis, zegt mijn vriend, jeeee Sas, waarom heb je een dooie plant gekocht....ja uuh...ik vond hem zo zielig zo alleen haha En bij de film...Marley and me..ik heb zo zitten janken op t eind..toen we zelfs thuis waren, was ik nog aan het janken..en drie dagen later was ik nog aan het janken..week later..als ikmijn hond aan keek,was ik weer aan hetjanken...zo zielig die film hahaha
Whaha, geweldige verhalen allemaal. Bij de zwangerschap van Dinand had ik wel eens last van dat ik mijn plas niet goed kon ophouden. Mja, wat doe je als je buiten op straat loopt, kan moeilijk in de bosjes gaan zitten hihi. Tot ik opeens heel spontaan moest niezen. Na een luide hatsjoeeeeeeeee kon ik het niet meer ophouden en liet dus wat lopen. Heul genant om met een natte broek over straat te moeten, schaamde me echt dood!
Haha wat een leuke verhalen allemaal! Ik kan ook snel huilen nu hoor, terwijl ik eerder echt wel een 'stoer' wijf was dat vooral geen emoties liet zien in het openbaar. Mensen weten niet wat ze overkomen hahaha! Ik maak er maar een dolletje om en dan is het voor hun ook wel weer goed. Ik heb ook dat ik opeens een slappe lach krijg om de domste dingen. Mijn vriend stootte zijn teen aan het bed en ik heb echt tot huilends toe zitten lachen.. Arme ziel. En ik maar lachen.. maar kon er niks aan doen haha.
Ik heb thuis een prullenbak met een sensor, dus als je je hand ervoor houdt dan gaat hij vanzelf open. Laatst was ik op een feestje bij de buren en ik wil wat weggooien, sta ik daar voor die prullenbak met m'n hand te wapperen. Stomme ding ging maar niet open! Na 3 keer had ik eindelijk door dat dit er een was met een voetpedaaltje...
Hahaha...ik heb gewoon extreme last van winderigheid, kan er echt niks aan doen! Zo ook gisteravond....we hadden de avond daarvoor zuurkool gegeten Manlief zet samen met mijn vader dochterlief in de auto en ik zat al....Dacht, nu is iedereen buiten en kan het wel even. Nou...die stonk!!!! Stonden mijn vader en manlief met de autodeuren te wapperen En begin heel erg vergeetachtig te worden, ook heel vervelend.
wahahah ik heb ook iets meegemaakt...mijn vriend is chauffeur op een busje en ik ging een keer mee...omdat die nog een lang ritje moest om 16uur s middags...dacht ga wel mee wel zo gezellig...maarja was ondertussen donker en ik moest zo nodig echt heeeeel nodig plassen...maar voorlopig nog geen tankstation in de buurt...maar moest echt nodig!!! we reden op een rustige weg zonder auto's in de buurt lekker donker...toen ben ik op mijn hurken in het busje gaan zitten..met mijn broek naar beneden hahaha mc donald beker er onder...nee werd het verderop ineens drukker zie ik allemaal auto's voorbij komen...ik godver...en bukken hahaha....en toen kon ik niet meer plassen...heel onopvallend (ahum) mijn broek weer omhoog..oh oh.. stukje verder op een rustige vrachtwagen pakeerplaats nog maar is rustig in de beker geplast whahaha...en toen zei ik tegen mijn vriend moet je voelen hoe lekker warm die beker is wahahahah...
geweldig dit!! hahaha ik heb er ook wel wat tot nu toe! ons bolletje in het toilet was kapot... dus ik zeg tegen lief 'ik loop ff naar de spar voor een lampje' kom ik thuis met een pak melk whahaha ik wist het echt niet meer!.... en vorige week ik sta in de keuken en mijn moeder bleef eten dus die staat bij de bar tegen me te kletsen en ik moet me ineens niezen!!! whahaha en ik pies zo in mijn broek! mijn moeder helemaal dubbel natuurlijk! ik kon wel janken en ook last van gas! pas lag de hond op mijn benen en er floept er 1 uit en de hond vluchte gewoon van mijn schoot! zo erg schrok tie!......
Hahahaha de hond die wegvlucht van scheten gebeurd hier ook vaak de laatste tijd. Voel ook echt de lucht gewoon vanbinnen hangen in me darmen zegmaar.. Niet op elk moment even prettig.. ( Denk aan: in de rij bij de kassa, in een openbaar toilet zoals bij ikea ofzo, tijdens de seks hahaha.. En dan maar proberen geeeeeeeen maar dan vooral geen lucht te laten ontsnappen(A))
Hahaha, wat leuk dit! Heb zelf ook wel van die apparte dingen gehad. Zo moesten we op koopavond even snel naar de winkel. En ik stond bij de kassa om af te rekenen, kom ik er achter dat ik onze Nintendo Ds in me jaszak had gestopt ipv me portomonnee. Ik lag gelijk dubbel, alleen het meisje achter de kassa en vriend wisten niet wat er aan de hand was. Dus zei snel dat ik me portomonnee vergeten was. Dus eenmaal buiten en op adem zijn gekomen, heb ik toch maar even uitgelegd wat er aan de hand was. En op de bijrijder stoel gaan zitten ipv op de bestuurdersstoel, ken ik ook. En wat ik ook wel heb is, dan wil ik groente uit de kelder pakken, kom ik daar weet ik gewoon niet meer wat ik daar kwam doen. Tja die hormonen....
Mag er ook een genant verhaal bij als je nog niet zwanger bent? Ik was zo zenuwachtig om de vorige ronde een zwangerschapstest te doen dat ik in plaats van een slok van mijn thee bijna een slok nam van.... juist. Gelukkig rook ik het precies op tijd toen het mijn lippen raakte.
We waren op bezoek bij vrienden van ons, en die hadden een leuk spelletje dus dat gingen we spelen. Mijn man gooit de dobbelstenen, maar eentje valt er van tafel af - dicht bij mij. Ik buig me dus scheef voorover om bij die dobbelsteen te komen... En ik laat me toch een luide scheet! Bloos bloos.