Genante momenten tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Delight, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    deze is echt leuk en ook zo genant:)
    Maar kan me ook heel goed voorstellen dat je dacht dat het je vruchtwater was:D

groetjes kim

2. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik kan alleen weleens uitvallen tegen vriendlief. Maar er komen vast nog meer verhalen;)

3. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    Hmm ik ging een paar weekjes terug naar de supermarkt voor brood........

kom bij de kassa met van alles en nog wat, raak aan de praat met de kassajufrouw (dorpswinkel, dus bekend :)) en de standaard opmerkingen als, je komt altijd met meer thuis dan je van plan was etc. Ja zegt ze erachteraan, en vaak vergeet je dan ook nog wat je eigenlijk moest halen!!

Dus ik begin heel diep met nadenken................had ik het brood niet meegenomen! Gelukkig was het rustig en kon ik nog terug, maar we hebben er wel enorme lol om gehad. Haar nog bedankt, want als ze dat niet gezegd zou hebben had ik nog een keer heen gemoeten die dag! :D

4. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    :)ik heb dus ook zo'n last van zwangerschaps dementie begon met kleine dingen namen vergeten van dingen maar tegen woordig zet ik dingen terug op de plaatsen waar ze niet horen en vergeet ook waar het ligt....ben dus al 2weken me oplader van me telefoon kwijt....en die sagobuien die heb ik ook me vriend had 2weken terug de eierkoeken opgegeten en ik had daar dus zo'n trek in dat ik boos werd en eisde dat hij naar de winkel ging voor ijs omdat hij mijn eier koeken opgegeten had kwam hij terug zonder ijs ging ik huilen dat hij niet van me hield omdat hij het ijs vergeten was...heb nu wel medelijden met hem dat ik zulke buien heb af en toe...:)

5. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik heb eerst mijn haartjes lekker gewassen met een shampootje.. en wilde daarna mijn lichaam even insoppen met Palmolive.. (die lekkere met amandel)

En toen ik de douche uitzetten dacht ik: huh... ik heb de palmolive in mijn haar gesmeerd in plaats van me body.. en dan had ik het nog niet eens uitgespoeld

Zoo fout.

6. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    whaha ging vorige keer met mijn vriend een patatje halen...waren met een zwarte bus van iemand geleend...maar er stond nog een zwarte bus van werkmannetjes die in de patatzaak bezig waren...en mijn vriend was al weggelopen en in de bus gaan zitten....en ik doe de deur open en ga zitten...en dacht he? waar is mijn vriend nou? en ineens he? de bus ziet er ineens anders uit of ben ik nou gek? was ik het verkeerde busje ingestapt wahahaha...gelukkig zag niemand het...

En over zwangerschapsdementie gesproken...ben in 1 week mijn portemonnee verloren...mijn nieuw aangevraagde identietijdskaart, handschoenen en ov pas...allemaal op een verschillende dag...pfffff was niet zo leuk...

7. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland

8. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hihiihih dit topic vrolijkt mij echt helemaal op!

De 'hekel' aan katten komt bij bekend voor. Normaal ben ik echt stapelgek op onze 3 poezenbeesten. Maar de laatste tijd kan ik ze wel de nek omdraaien hoor!;) Eentje is tijd terug heeel erg ziek geweest en heeft eerst bij mijn moeder gewoond met meer katten. Kreeg dus vaak weinig eten omdat de rest het wegkaapte.
    Hier krijgen ze apart eten zodat ze ieder voldoende krijgen.. Maar die wordt gewoon agressief als ik het eten in de bakjes doe. Ik moet hem echt vasthouden anders heeft hij alle andere bakjes al leeg voordat hij zelf krijgt.. En daar kan ik me boos van worden haha!
    Ook miauwt hij de hele dag om aandacht of eten.. Ohhh wat kan ik daar agressief van worden!! :eek:

- Eten wat door de kamer heen vliegt of een bord dat kapot gaat omdat mijn vriend net op het verkeerde moment iets zegt ( wat hij meestal grappig bedoelt) komt ook heel bekend voor..

- Of huilen om dingen die heel gemeen zijn ( terwijl iemand een grapje maakt).. Hihihi

Hoop toch dat die hormonen na de bevalling niet al te lang blijven hangen!

9. Woppie

Woppie Actief lid

2 feb 2009
    122
    0
    0
    Zo heb ik eens gehad dat ik een rode vw golf had, nou daar zijn natuurlijk meer van, dus ik loop naar mijn idee naar mijn auto, draai hem open, ga zitten en denk van huh waar is al mijn troep gebleven.
    En mijn radio was weg.
    Tja had ik dus de verkeerde auto open gedaan, heb hem netjes weer op slot gedaan en ben naar mn eigen gegaan.
    Dan voel je je wel even lullig.
    En ja, vw sleutels passen op een hoop auto's je kunt er alleen niet mee starten.

10. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Pfff.. ik heb ook zo'n last van winderigheid..
    Tijdens de laatste controle vroeg de gyn hoe het ging met de ontlasting. Toen ik antwoordde dat ik slecht naar de wc kon, maar daarentegen heel veel last had van winderigheid, zei ze dat ik het gewoon moet laten gaan. 'Probeer het niet op te houden, want dit is een teken dat je darmen aan het werk zijn'.
    Dussss.... iedere keer als ik nu een scheet laat en mijn vriend een beetje geïrriteerd kijkt dan zeg ik gewoon;
    SORRY SCHAT, MAAR HET MOET VAN DE DOKTER!! :D:D

Hihihi..:p

11. louiserachel

28 dec 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt heel grappig al die verhalen! Pijn in me buik van het lachen.. Thnx meiden, kom vaker even lezen helpt vast als ik me rot voel!!

12. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    nou van die winderigheid weet ik ook alles af :(

Op mijn werk wilde ik stiekem even naar het toilet gaan om mijn arme darmen even te ontlasten. Onze toilet zit op een andere verdieping als ons kantoor. Dus ik snel naar beneden het toilet op en probeerde voorzichtig wat lucht los te laten. Nou het kwam er echt met zo'n geweld uit! Ik probeerde het nog te doseren maar er was geen stoppen aan :(

Toen ik de gang op liep stonden daar allemaal mensen van die afdeling... ik kreeg een knal rode kop en ben snel weg gevlucht!

13. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    dat herken ik ook die winderigheid goh zeg wat irritant is dat heb soms dan opeens last van en dat midde in de winkel nou dan probeer je zachtjes maar dan gaat het wel harder helaas....
    2weken terug liepen in de v&d op de roltrap liet per ongeluk dus een poepje met een geluid wat niet te missen was helaas:(

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Goed dat ik dat weet....:D

Gisteravond was ik namelijk weer nogal gasserig. Ik voelde dat ik een wind moest laten, dus stond op om naar het toilet te gaan.
    Maar toen ik net overeind was, vloog er met een enorm lawaai een hele lange scheet uit. Mijn vriend lag in een deuk. Hij vond het net een geluid alsof ik gas gaf om weg te rijden ofzo....

15. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahahah hier zit mannetjelief ook elke keer doodleuk te lachen als ik een scheet laat.. Ze floepen er echt uit, af en toe best hinderlijk!!

16. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    ik denk dat mannen dat gewoon grappig vinden een vrouw die een scheet laat:p

17. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Mijn man vind het geloof ik eerder aandoenlijk op sommige momenten..

Dan zit ik op de bank en komt het er aan alle kanten uit, en blijkbaar kijk ik dan heel moedeloos of zielig ofzo want ik krijg dan altijd de reactie 'aaawwwww'

Ik durf niet echt meer naar de winkels eigenlijk, ik plas steeds bijna in mijn broek. Dan maar thuis hoor...

Tja :)

18. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0

Whahahaha.. ik lig hier onder mijn bureau...:D:D

19. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Hahaha, dat heb ik ook gehad ja. Dan voel je je zo sneu:)

20. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    mijn vriend kijkt me dan aan en zegt gaat het schat?
    dan zeg ik ja zolang jij maar geen stink winden laat:p
    en soms in bed per ongeluk dan gaat hij altijd deken wapperen:p

Deel Deze Pagina