Genante momenten tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Delight, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Nou..die van mij onderhand niet meer hoor! Als ik dan tegen hem klaag dat ie zo snurkt, zegt ie dat dat komt omdat ie meer neusharen heeft gekregen om die lucht van mij buiten te sluiten, hahaha!

Hier begint de zwangerschapsdementie te komen. Ben ik bezig met de planning, moet ik dezelfde persoon 3x vragen voor hoe veel uren ik hem kan inplannen. Elke keer als ik terug was op mijn kantoor, was ik het kwijt :(

2. Ik heb me zojuist toch een overduidelijk gevalletje van zwangerschapsdementie! Zit in een hotel en zat rustig op mijn telefoon dit topic te lezen. Opeens schrik ik op en bedenk me dat ik mijn telefoon helemaal niet meer naast me zie liggen waar ik hem eerder neer had gelegd! Alle spullen in paniek opgetild en doorzocht, maar niks! Tot het me opeens begint te dagen dat ik hem gewoon in mijn hand heb.. :D

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hahaha, lig echt helemaal in de deuk!

dat van die winderigheid ken ik zo goed! meiden ben blij dat jullie bestaan, voel me niet meer een aso!!!

4. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik had smorgens altijd last van misselijkheid, maar moest niet altijd overgeven. dus ik naar mijn werk, was helemaal klaar. nog een vitaminepil ingenomen met een paar slokken water. voor ik naar mijn werk ging even naar de ah om een broodje (had niks in huis, dus nog niet gegeten) in de ah dacht ik bij de kassa: schiet op!!! ik moet zo overgeven!!! dus ik vlug naar de auto, dacht: ga echt niet op het parkeerterrein spugen. dus in de auto naar mijn werk gereden (is nog geen 2minuten rijden) ja hoor, moest ik al overgeven, dus mijn hand voor mijn mond. maar dat liep er natuurlijk langs. vlug mijn raam open en half buiten overgegeven. het was gelukkig alleen die pil met het water. mijn kleren waren een klein beetje nat (gelukkig werk ik ergens waar mijn kleren daar ook vies kunnen worden)
    op mijn werk eerst naar de wc gelopen (die is gelukkig voor de kantine) en mijn handen gewassen en mijn kleren een beetje schoongeveegd, was nog wel.
    vraagt de stagiaire (die ik al niet kon uitstaan, of dat nou hormonen waren??) waarom is je shirt nat:D:) hahahaha. ik zei: heb water gedronken en gemorst:D;) hahahaha.

5. mama van liam

31 jan 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik was op genomen in zwolle ivm die vroegtijdige weeen en kreeg z on zin in een broodje kroket dat we die gehaald hebben daar in de kantine nou je raad het al natuurlijk heb die hele kantine ondergekotst en die vrouw werdt me daar toch een potje pissig dat ik zeg ach mens dat is toch je werk een beetje schoonmaken
    heb natuurlijk de volgende dag wel mijn ecxuus aangeboden

en kotsen en plassen tegenlijk was ook een topper minstens 3x per dag ging al weg met een tas schone kleding hihih

6. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik vergeet continu wat ik nou ook alweer aan het doen was of van plan was te gaan doen 8) Het lijkt ook steeds erger te worden.

Naar de winkel moet ik met een briefje, anders kom ik niet thuis met het geen waar ik voor ging.

7. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Haha ja spugen, plassen en een scheet laten.. ik kon opeens heeeeel goed multitasken!

Kleine up tussendoor!

8. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik heb ontzettend last van mn hormonen! En daardoor heb ik ineens heel erg last van rode vlekken.. In mn gezicht, hals en op mn armen! Vooral in bijzijn van mensen, drukte en warmte zitten ze er zo op.. Ik krijg dus vaak de vraag of ik het warm heb!
    NEE, ik heb last van zwangerschapshormonen :O

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Mijn vriend maakte een heel dom grapje en door het lachen plaste ik zo in mijn broek:)
    En op dat zelfde moment liet ik een scheet,, nou echt zo hard volgens mij konden de buren het horen haha en stinken!

10. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahahaha dikke buik, je zal je wel geschaamd hebben of niet?? hihiih

11. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Was vorige week met een vriendin een broodje aan het eten in het centrum.
    Toen we het broodje ophadden trokken we onze jas aan.
    Ik loop ook gewoon weg zonder er erg in te hebben.
    Roept die vriendin mij na: Zou je niet even gaan betalen:)
    Nooit weer aan gedacht haha

12. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ja best wel:) haha vriend daarin tegen lag helemaal dubbel.

13. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Ik moest overgeven bij de praxis. Ben naar de dichtsbijzonde prullenbak gerend. Was bij de uitgang, zo'n OLA met draaiklep.

14. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Wil ik me moeder bellen, bel ik per ongeluk me vriend op ( die naast me op de bank zit) gaf hij aan waarom ik hem belde.....Zei ik ook nog; Nee hoezo bel mijn moeder...Lagen in een deuk( nadat ik het nummer zag op de mobiel van me vriend...OEPS...:D

En het ergste is nog:
    Had ik een etentje besteld voor me vriend, vanwege zijn verjaardag.
    Gingen we heen, bleek ik het een dag later te hebben gereserveert:):):):):):)
    Gelukkig konden we wel terecht vanwege een afmelding....maar geloof me dan sta je daar mooi:p

15. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was vooral gewoon zooooo wazig tijdens mijn eerste zwangerschap... Ik voelde me soms zo stom!!

Bijvoorbeeld: Ik sta te telefoneren aan het aanrecht en sta me te ergeren aan het feit dat de toaster zo stinkt. Ik kijk nog eens, staan mijn broodjes in de brand!! Ik kon ze nog net op tijd naar buiten mikken voor het brandalarm afging! Zo stom, IK STOND ER GEWOON NAAST!!!
    En nog een voorbeeld: ik was even naar mijn werk gegaan om wat extra dingen te doen, ik was begonnen met een map ordenen en had alles op de de grote tafel uitgespreid. Daarna werd ik weggeroepen voor iets, en ben ik totaal die map vergeten en naar huis gegaan. Uiteindelijk toen mijn collega's vertelden dat ze m'n spulletjes maar opgeruimd hadden ging er een belletje rinkelen (een week later pas...).
    En zo heb ik nog veel meer voorbeelden helaas.... :)

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    OMG hoe herkenbaar! Ben hier in een luidde schaterlach uitgebroken!!!

whahahaha IK KON NIET MEER!!!

en hierom heb ik zo luid gelachen dat mijn man al boven riep of het niet stiller kon :p

Ik krijg heeeel vaak en snel de slappe lach, en begin dan te huilen omdat ik niet kan stoppen :p

ook die winden zijn me bekend :p

en huilen om alles en niets :p

17. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahahaha dit klinkt zoooo bekend hihihi!!!!

Beetje vergelijkbaar met mijn 'foutje' voor de verjaardag van mijn mannetje.

Had helemaal heerlijk n ontbijtje gemaakt met warme croissaints en alles. Zijn cadeau mee naar boven, kaartje geschreven terwijl de croissaints aan het bakken waren.. Afijn; eenmaal boven.. Leest hij zijn kaartje met glimmende oogjes. en ik lig naast hem met een gelukkige glimlach te stralen.. Ineens zie ik iets in zijn blik veranderen dus ik denk OHNEE wat is er??
    Kijkt hij me 3 keer aan, ik had echt geen flauw benul. Zegt hij: Met mijn 28e verjaardag?? Je weet toch hoe oud ik geworden ben?? ;)

STOM.. :):):):):) Hij is 27 geworden hahahahahahaha.. Nou ik ging me wat huilen omdat ik zo stom was geweest, hoe kon ik dat nou doen ik wist toch gewoon dat hij 27 werd hihihih..

18. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen

Ow ja ook zo'n leuke fout hihihihiih.....Later kun je er om lachen, maar op zo'n moment echt niet hihihihi.

19. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Oh wat een goed antwoord :D hahahaha!!

Ik ben pas net zwanger maar ik begin nu al last te krijgen van vergeetachtigheid. Eerst pestte m'n man me er nog mee door elke keer te zeggen dat ik last had van zwangerschapsdementie als ik vroeg of hij mijn sleutels gezien had. Maar nu begint het echt te komen, ik vergeet vooral heel erg veel woorden. Ik heb normaal een behoorlijke woordenschat en m'n man vraagt mij wel eens een synoniem ergens voor, maar nu :$ Gisteren nog, zat ik op msn te praten met iemand, moest ik naar m'n man toe lopen voor een woord. Tot 2x toe gewoon! Alsof ik niet meer zelfstandig een gesprek kan voeren!

20. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Assje; Hahaha daar begon het bij mij ook mee ja. Ik weet altijd zo goed synoniemen voor woorden etc. Nou in het begin van de zw. schap zat ik bv. met iemand te praten en dan zei ik ineens.. Ehhhhh ja ik bedoel dat maar kan het woord er niet voor vinden.. zooo beschamend!

Deel Deze Pagina