Genante momenten tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Delight, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Geweldig topic... en zoooo herkenbaar..
    toppunt hier was wel dat ik zo vergeetachtig was..
    was winkelen met mijn mams... leuke kleding gezien, dus naar de kassa.. wist ik mijn code neit meer... manlief gebelt voor de code..
    typ ik tot 2x toe de verkeerde code in... toen heeft mijn mams maar ff betaald... ohhhh, hoe stom kun je zijn... gelukkig was het zeeeer duidelijk dat ik zwanger was.. je kon echt niet om mij heen..

2. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Lees dit topic regelmatig, wat hilarisch allemaal! Lees het vaak 's avonds in bed en moet dan zo vaak zo hard lachen dat mijn vriend iedere keer zijn boek weg legt om te horen wat ik nu weer gelezen heb :)

3. giraf

giraf Niet meer actief

Ik wist gisteren mijn pincode niet meer.... Nou is dat op zich niet zo heel erg, maar wel erg vervelend als het:
    -druk is in de winkel
    -de kassa mevrouw chagrijnig is
    -ik alle boodschappen al in mijn tas heb geladen
    -er nog 4 wachtende in de rij achter mij zijn
    -iedereen ongeduldig aan het zuchten is
    Dus ik bel snel mijn man om mijn pincode te vragen, denk je, oke probleem opgelost, maar niet dus :( Mijn man moest zo hard lachen om mijn vergeetachtigheid, dat hij de eerste 5 minuten niet kon praten......:)

4. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

haha, herken mezelf er wel in!

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Een telefoongesprek op mijn werk:

Mevr: ja ik heb een afspraak om tien over acht en die wil ik graag verzetten.
    Ik: maar mevrouw, dat kan helemaal niet, onze artsen beginnen om half negen.
    Mevr: eehh het gaat om tien over acht 's avonds....
    Ik:eek:hja, eehh sorry hoor, tis nog vroeg zo op de maandagochtend..
    Mevr: hahaha.

DUHHH

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook nog behoorlijk last van vergeetachtigheid hoor!

Bel vanochtend voor een afspraak bij dokter. Half 12. Prima, dus ik half 11 douchen en de hele reutemeteut.. bedenk ik me dat ik Justin natuurlijk uit school moet halen kwart voor 12.. dúhh. Was m bijna straal vergeten :(

Ik heb het met alle dingen eigenlijk wel, moet echt 3x nadenken voor ik iets ga doen én dat afmaken anders vergeet ik werkelijk álles!!! Hebben gelukkig n white board hangen en daar schrijf ik nu alles op.

7. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Dit topic is echt om te gieren! Ik heb al wat genante momentjes gehad. (ben morgen 10 weken zwanger)

's nachts slaap ik slecht sinds mn zwangerschap en daardoor ben ik 's morgens extra moe waardoor de ochtendmisselijkheid nog erger lijkt. Vriendjelief zou me even naar werk brengen vanochtend en druk dat het was. Ik was misselijk en we konden nergens stoppen dus heb ik in eerst uit het raam gekotst.. Vervolgens in mijn hand:)?) waardoor ik helemaal onder zat. Huilen, huilen, huilen ik was helemaal hysterisch. Terug gegaan naar huis en maar niet gaan werken, ik zat er helemaal doorheen..:( Ik rook als een pak zure yogurt die al 3 weken over de datum was, make up helemaal doorgelopen. Wat een drama!

Groetjes chocotof

8. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Ik had er net weer 1 ;)

Ik was brood aan het smeren voor m'n vriend.
    Maar ik kreeg het vleeswaren niet open,
    ik aan het lipje trekken, nog een keer trekken, nog een keer trekken,nog een keer........
    en ik was er zo zat van :x ik pakte een mes en stak wel 10 x in dat ding!!! LOL zo die is open!
    Mn vriend stond me aan te kijken wat voor psycho er nu weer naast hem stond haha:D

9. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Rowena,

Hahahaha leeft het pakje vleeswaren nog?? Of is het nu echt dood??
    HAhahahahahaha moet echt lachen:D

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whahaaha dames wat ik heb hard gelachen om alle verhalen, geweldig! :D:D
    Ik rijd al jaren een leaseauto en heb daar een tankpas bij. Heb dus ook al jaren dezelfde pincode bij die tankpas. Tijdens mijn zwangerschap ben ik dus 'zomaar' die pincode vergeten :$:) Kon er echt niet meer opkomen. Leasemaatschappij gebeld en die hebben de pincode opnieuw toegestuurd. Pincode thuis ontvangen (zelfde als voorheen) en zelf toen kon ik het mij niet herinneren :)

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb vannacht na constant dromen dat ik op de wc zat, in bed geplast :):):)
    Normaal word ik wel wakker, maar nu ik zwanger ben kennelijk niet meer. Heel fijn...

12. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0

Omg wat een toestand :D:D:D Ik herken het dromen over talloze wc's waarop ik steeds op de één of andere manier niet kan plassen maar tot nu toe word ik gelukkig nog steeds op tijd wakker.

Vorig weekend waren we bij mijn vader op visite. We zouden chinees gaan halen en wilden van te voren even bellen zodat we niet zo lang hoefden te wachten daar. Na op de menukaart 3 gerechten te hebben uitgezocht pakte mijn vader de telefoon. Hij vroeg welk nummer moest hij ook alweer moest hebben en ik antwoord: 14,22,75! (of zoiets)

Vader met verbaasd hoofd aan de telefoon: "Nou dat nummer klopt niet hoor want ik krijg het ziekenhuis aan de lijn!"

Wist ik veel dat hij het telefoonnummer bedoelde, ik had gewoon de gerechten opgenoemd met mijn warhoofd:D:D

13. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Kennen jullie die reclame (volgens mij van Kellogs) een soort cornflakes met chocolade erin. Dan zijn er cornflakjes vermomd als chocolade reep. Dan komt er een klein stukje chocolade aan gelopen die zegt 'Mama?' En dan springen al die cornflakes uit de verpakking en eten dan het chocolaatje op. (volgen jullie het nog).

Je voelt 'm al aankomen... ik zat te snotteren op de bank.

14. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    wat een verhalen zeg!
    heb zelf een ding waar ik tijdens mijn zwangerschap zeker anders op had kunnen reageren.
    kwam een oud bekende tegen op stap (was wk, te druk, was heel moe en kreeg manliefniet mee naar huis dus was al heel vrolijk) hij zag dat ik zwanger was en eerste reactie was: wauw, zwanger?! was het gepland? ik werd ineens zo boos dat ik heb antwoorde met: NEE, ik was te laat voor een abortus!!!! manlief schrok zich rot en ging direct mee naar huis hihi.
    onze kleine is trouwens zeer zeker wel gepland vandaar!

15. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    whahahahaha

16. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    ja vind die reclame van Kellogs tresor echt verschrikkelijk
    kan me voorstellen dat een kind daarecht niet goed meer van slaapt

stomme mensen

ok ok ok ik geef toe ook ik heb een traantje weg gepinkt

17. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    nou ik dacht leuk garfield kijken nou niet dus halverwegen als odie weg loopt kwamen die tranen...

18. catty

catty Lid

14 apr 2009
    95
    0
    0
    Of Ice Age2 als het mensenkindje weer bij de mensen komt en ze weg lopen. Zet de zakdoekjes dan maar voor me klaar :)

19. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hahah jaa idd

20. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb zitten janken bij up!!! Zo zielig als zn vrouw dood gaat en dat dat oude mannetje bij t einde de medaille uitreikt!!! Daarna heb ik mezelf aan nog een disneyfilm gewaagd, belle en t beest... ook een foute keuze haha

Deel Deze Pagina