Genante momenten

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 8 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    Ik werd voorgesteld aan mijn nieuwe baas. Ik liep achter hem aan de trap op. Mijn hoge smalle hak bleef haken in de zoom van mijn broek en ik landde op handen en knieën op de trap o_O

Hopsatee, DastyQueen, Chocolat en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    Oh ik heb iets met trappen besef ik me nu. En met de hakken van mijn schoenen! Op mijn werk wilde ik de houten trap aflopen naar beneden. Boven aan de trap liet het onderste deel van mijn hak los. Ik viel voorover van de trap, echt bizar, met mijn armen voor me uit stuiterde ik op mijn buik over de treden naar beneden. En toen moest ik huilen, heel gênant, omdat ik even geen lucht meer kreeg.

Chocolat, ButterflyPassion, Minime3 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat erg, maar hier moest ik even om lachen.

4. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    Ja dat mag hoor :D
    Het is ook wel apart om voorover van de trap te vallen pffff. Ik ben blij dat ik al mijn tanden nog heb!

5. fafa

fafa Niet meer actief

Wordt er net aangebeld, op het moment dat de meisjes zich aan het omkleden waren om naar bed te gaan. Ik hol naar beneden. Collectant.
    Hij staat te schutteren en te stotteren, en naar m'n deurmatje te kijken. Ik dacht nog: "Achgos, die haalt vast niet veel op als ie zo verlegen is"
    Ik geef hem een muntje, wens hem goedenavond, doe de deur dicht en draai me om... zit mn oudste poedelnaakt op de trap!
    Toen snapte ik waarom de collectant niet wist waar ie moest kijken. *oeps* :oops::D

Leeuwtje83, DastyQueen, Chocolat en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Dodo29

Dodo29 Actief lid

24 sep 2013
    442
    229
    43
    Leuk topic! Blunders genoeg, eventjes een uitblinker hier!

Toen ik in mijn vorige relatie een maandje samen was, Ging ik bij hem een nachtje slapen (hij woonde nog thuis bij zijn ouders). Echter kreeg hij het idee om samen te gaan sporten in de sportschool, nou was het zomer en had ik een katoen achtige broek aan die vond ik zelf wel redelijk door kon voor een sportbroek, maar ik stoorde mezelf eraan dat mijn onderbroek steeds tekende als ik bukte of iets dergelijks. Dus ach waarom ook niet, ik besloot geen onderbroek aan te doen.

Eenmaal in de sportschool waren we al een half uurtje bezig toen ik me wou uitsloven op de apparaten met de gewichten. Ik naam plaats op een apparaat waar je met je bovenbenen twee platen open en dicht moet duwen en terwijl ik de vijfde keer dat ding open en dicht duw hoor ik zo me broek uitscheuren.... precies op de naad in het midden. Van schrik verlies ik alle kracht in mijn benen waardoor de gewichten met een knal naar beneden donderen en dat toestel nog verder naar buitenklapt. Fijn iedereen keek dus mijn kant op door de knal en ik zat Onderhand in de split op zon toestel.... en iedereen kon zo naar binnen kijken!

Toen moest ik nog de sportschool uit zien te komen want me broek was echt van voor tot achteraan de broekrand uitgescheurd dus ik liep ook nog is met me blote billen naar buiten! Vervolgens nog door de huiskamer bij me schoonouders die niet meer bijkwamen van het lachen!

Nu kan ik er om lachen maar ik heb nooit meer een stap gezet in die sportschool!

Leeuwtje83, Veerlev, Lana1986 en 22 anderen vinden dit leuk.
  7. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Hahaha geweldig.
    Dit heb ik ook een keer gehad alleen ben ik heel hard aan het denken waar ook alweer? Toen liep ik ook met mijn fiets ergens naar binnen dat k dacht.... what the hell? Haha

8. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Oops verkeerd topic

9. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Oh gruwelijk, ben aan het hikken van het lachen :roflmao::roflmao:

10. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Ik heb er eentje van een aantal jaren geleden:
    Op het kdv van mijn zoontje kwam ik af en toe een moeder tegen met brengen/ophalen.
    Ik wist dat ze zwanger was en op een dag maakte ik een praatje en vroeg wanneer ze nou uitgerekend was. Toen zei ze: nou...hij ligt hier in de Maxi Cosi......
    Ik kon wel door de grond zakken!!! Heb tig keer mijn excuus aangeboden.... Oeps!

twoboys, MamaVanVier1985, Chocolat en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ik ging solliciteren bij mn huidige baan. Dit is ondertussen alweer 10 jaar geleden. Was toen nog een naïef, heel erg verlegen meisje die dat vooral niet wilde laten merken ;)

Goed, de receptioniste zette me dus in een kamer met een bakkie thee, waar het sollicitatiegesprek zou gaan plaatsvinden. De directeur zou er zo aankomen. Wat denk je, ze is die kamer uit, stoot ik die hele kop thee om! Ik was al zó erg zenuwachtig voor het sollicitatiegesprek, en nu dit ook nog eens. Ik durfde écht geen doekje te vragen, hier was ik veel te verlegen voor. Ik had een shirtje aan met een zwart vestje, en heb dus die hele tafel afgenomen met mn zwarte vestje :o::roflmao:. Vervolgens dat vestje over mn stoel gehangen en precies toen ik klaar was kwam de directeur binnen.

Tot op de dag van vandaag weer niemand dit op het werk haha. En nu denk ik: had gewoon een doekje gevraagd mutsie :p:D

LW85, MamaVanVier1985, Chocolat en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Sophie221

Sophie221 Bekend lid

11 mei 2015
    608
    374
    63
    Vrouw
    Haha. Leuk verhaal.
    En ik neem aan wisselgeld ipv losgeld. Tenzij ze je gijzelden natuurlijk ;)

fafa vindt dit leuk.
  13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Ik van de week nog. Ben verkouden en ik heb steeds een loopneus. Kinderen naar school gebracht, boodschappen gedaan, kwam nog allemaal bekenden tegen kijk ik thuis in de spiegel, loop ik met een soort opgedroogde snotklodder aan mijn neus rond...pfff.

Oh, en nog eens een dubbele blunder. Had erge hest, moest ergens heen en was de tijd vergeten, snel naar de w.c. In alle haast mijn shirt niet goed meer naar beneden gedaan, geloof dat mijn blote buik er half uitstak, vlieg naar buiten, zie de buurvrouw, roep 'sterkte met de laatste loodjes hè'. Roept ze terug 'ik ben net bevallen hoor! Oh shit.
    Nou ja, was de buurvrouw ook al eens eerder op straat tegen gekomen toen ik vergeten was dat mijn dochter allemaal haarstrikjes en clipjes in mijn haar had gedaan. Was zo de ramen aan het lappen en in de tuin aan het werk.

Zelf ook eens in de zomer de hond uit gaan laten, lekker weer, rokje aan en de tijd om wat verder te wandelen. Op ongeveer het verste punt van ons huis kom ik er achter dat ik mijn knalrode pantoffels aan heb.

Myhappyfamily, Jules! en bo1986 vinden dit leuk.
  14. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Mijn moeder had er weer een gisteren jemig hoest mogelijk:

Mijn moeder heeft een kunstgebit.....oké maar ik helaas ook alleen boven (anorexia verleden) dus me moeder zegt op een gegeven moment: me kunstklaper zit niet lekker meer hijs veels te groot, moet denk ik naar de tandarts, zal een afspraak maken bla bla....wat denk je? had ze mijn eerste veels te grote boven gebit aan gedaan pfffffffffft zaten we dan in de bus, elke keer als ze lachte floepte dat ding naar beneden :oops::confused:

Rannie, Leed, brownielover en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. Marleen1

Marleen1 Bekend lid

23 sep 2014
    545
    456
    63
    Ik liet vanmorgen per ongeluk een scheet toen ik onder de douche vandaan kwam.. Normaal niet zo erg maar wel in een volle omkleedruimte van de fitness! Ik keek een andere kant op en deed net alsof het mijn bewegende voet was..:roflmao:

Regina88, 1BB, toch3 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. jupke

jupke Niet meer actief

Pff dit is gewoon echt vies

Als ik haar was zou ik toch de hele reis mijn mond houden.

rosha en DastyQueen vinden dit leuk.
  17. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.314
    10.281
    113
    Hahahahha natuurlijk :oops:. Al weet je het nooit in newyork :rolleyes:

18. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Vies? het was van MIJ niet van een vreemde, ik ben haar kind en dat zal ik altijd zijn of ik nou 31 ben of 1 jaar oud, had het van een vreemde geweest oké dan is het vies, ik ben ook niet vies van mijn eigen kinderen, jij misschien wel maar dat is jou manier van doen en laten, hier is ieder geval niet.

En duuh natuurlijk hield ze haar mond dicht, maar ooit de slappe lach kunnen inhouden met je mond dicht? mijn lieve moeder ieder geval niet, het was beschamend maar ter gelijkertijd ook enorm grappig, zelfs nu nog zeg ik voor de grap: heb je wel de goede in?

Tonks, twoboys en Dodo29 vinden dit leuk.
  19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    ?? Serieus?

20. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief