Genante momenten

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 8 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Hier ook en hoe erger ik me schaam, en hoe meer blikken ik toegeworpen krijg hoe erger het is. ...

DastyQueen vindt dit leuk.
  2. Luckyme96

Luckyme96 Bekend lid

22 mei 2017
    553
    437
    63
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao: Echt je kan me opvegen hier!!:roflmao::roflmao:

3. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63

Ahahaha, zit hier hardop te lachen:roflmao::roflmao:

DastyQueen en 2augustus1992 vinden dit leuk.
  4. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Buikpijn van het lachen. Echt te grappig deze.

Hommeltje en DastyQueen vinden dit leuk.
  5. mamabri

mamabri Niet meer actief

oh en nog een: Onze pastoor houdt erg van een gezongen mis....door hem dus wel te verstaan. Helemaal niet erg als je mooi kunt zingen, maar helaas is onze pastoor gezegend met de stem van een valse kraai.....Overigens vind ik het wel enorm moedig van hem om voor al die mensen met zó'n stem te durven zingen, laat ik dat er bij zeggen. Ik doe het hem niet na.

Maar dan zit ik in de bank, proberend niet te lachen, ik proest en doe of ik hoest, duik naar beneden mijn tas in op zoek naar geld voor de collecte. Echt ik doe mijn best om niet te lachen, net als veel mensen om mij heen, waardoor het nog problematischer wordt om mijn gezicht in de plooi te houden. En het werkt al helemaal niet wanneer mijn 7 jarige dochter naast mij fluistert: mama, waarom zingt meneer pastoor zo lelijk?

owly, Snoopy1979, Logan en 11 anderen vinden dit leuk.
  6. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.665
    113
    Mijn zus heeft met haar gezin 2 konijnen.
    Deze lopen los in de tuin maar vernielen echt alles. Nu vond zij dat ze het niet kon maken tegenover haar kinderen dat ze weg werden gedaan, want als je huisdieren hebt dan moet je ervoor zorgen.
    Laatst toch besloten om ze naar een goede plek te brengen het konijnen,,bos ze zorgen voor een mooi nieuw plekje.

Krijg k vandaag een appje van m'n zus jah we waren opweg naar het konijnen,,bos heb ik 2 kinderen overstuur in de auto. (Echt je kon mij wegdragen zie het al helemaal voor me)
    Zij met der man overlegd. En weer opweg naar huis met kinderen en konijnen

Snoopy1979, DastyQueen en Bloem85 vinden dit leuk.
  7. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ik was laatst met mijn moeder in Milaan. Bij het ontbijt in het hotel is het verboden om eten mee naar buiten te nemen maar er waren een paar mensen stiekem broodjes aan het maken en in servetjes aan het stoppen. 1 van die mensen was een wat ouder stel van een jaar of 65. De serveerster werd steeds chagerijniger en nariger en had die mensen al gewaarschuwd dus ik maakte er al wat grapjes over tegen mijn moeder. Op den duur gingen die mensen weer verder met hun broodjes klaarmaken (stiekem dus) en kwam die serveerster eraan en keek zo pissig dat de slok koffie die ik net had genomen mijn neus weer uitkwam, daarna verslikte ik me en kwam in een hoestbui waardoor iedereen mij aankeek maar ik kon niet meer stoppen met lachen. Hoor het nog regelmatig van mijn moeder "weet je nog"

bo1986, Snoopy1979, DastyQueen en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Even offtopic, maar van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Micchan vindt dit leuk.
  9. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Oke dit heb ik dus (ik was zeker weten zwanger) op de school van de kinderen gehad. Ik loop gewoon zo het schoolplein over en sta dus met die enorme mamafiets al met 1 wiel in de deur opening. Toen schoot het door mijn hoofd...wait.....what???? :rolleyes::D

Snoopy1979, nizzie86 en littleladybug vinden dit leuk.
  10. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    #110 Zoe123, 10 jun 2017
    Laatst bewerkt: 10 jun 2017
    Oh en een paar jaar geleden...
    De bus naar Schiphol was laat en ik had maar 5 minuten overstaptijd voor de trein.
    Een uitdaging dus.
    Ik spring de bus uit, en begin een sprint over het plein. Halverwege...een losse tegel..
    Ik ga gewoon pal voor het terras (midden in de zomer dus lekker druk) giga op mijn snavel. Maar niet in 1 keer, nee, zo'n leuke slowmotion,
    ik holde nog zeker 5 passen door :eek:.
    Jaaaa hallo mensen op het terras:confused: Schaamde me kapot!

Ook gezellig was de 1e keer dat ik op een verjaardag was thuis bij de familie van nu ex.
    Zijn oma's zaten gezellig in het midden van het feestgedruis. Ik werd eerst uitgebreid bekeken, toen zei een van de dames : goh .... Wie heb je dan NU weer meegenomen? :roflmao:

Tonks, Snoopy1979, DastyQueen en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Wij hadden pas een klusjesman in huis. Mijn broer kwam even langs en de klusjesman stond met zijn rug naar ons toe. Roept mijn broer vol afgrijzen uit: wat een verschrikkelijk lelijke trui heb jij aan!
    Dus de klusjesman draait zich om en zegt iets als: ja, vind je dat? :D
    Mijn broer werd knalrood: hij dacht dat het onze vader was :roflmao:

Rannie, puzzelstukje, Vitamientjuh en 15 anderen vinden dit leuk.
  12. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Oh help jouw man lijkt op mijn man vrees ik. Die doet dat soort dingen dus ook! Ik ben van ons twee nog niet eens de vieste uhmm..

DastyQueen vindt dit leuk.
  13. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Oh god ik ga kapot hier,wat erg!

14. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    hahaha ja klopt! was geen prettig gevoel:D

15. Essie3

Essie3 Niet meer actief

ik heb eens een dag lang twee verschillende schoenen aangehad. Kwam er halverwege de dag op mijn werk achter. Allebei zwarte pumps maar dan anders. De een een hogere hak dan de ander en op eentje zaten een soort rushes en op de ander niet. Ik schaamde me kapot. De rest van de dag kwam ik niet meer achter mijn bureau vandaan.

Vitamientjuh, Vulpen, littleladybug en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. 2augustus1992

2augustus1992 Niet meer actief

Ik heb ook vaak, nou ja, niet heel vaak, dat als ik alleen ben ik ergens aan moet denken en dan hardop moet lachen en een keer dat ik ook echt de slappe lach had in een winkelcentrum. Ik moest gewoon stoppen met lopen, tranen liepen over m'n wangen en ik kneep m'n benen tegen elkaar. Op een gegeven moment maakte ik stuiptrekkende bewegingen en kon echt niet meer gewoon praten. Ik hinnikte als een opgewonden merrie. Het allermooist was dat sommige mensen ook de slappe lach kregen en niemand wist waardoor.

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dankjewel!

Vitamientjuh, Panda81 en Toverbal vinden dit leuk.
  18. jupke

jupke Niet meer actief

Dat doet mijn zoontje ook, als ik boos ben zegt hij "niet slaan mama"

Ik heb hem echt nog nooit geslagen, dus weet niet waarom hij dit zegt, maar als het in een winkel is of zo schaam je je wel.

Vitamientjuh, Manque en nizzie86 vinden dit leuk.
  19. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Ik was met mijn schoonzus aan het winkelen, iets gekocht en bij het afrekenen kon je een pepermuntje pakken, dat deed ze en ze stopte hem direct in haar mond. Ik zei nog nou zeg anders wacht je even tot je buiten bent.
    Vervolgens verslikt ze zich erin en loopt helemaal rood aan en hoesten hoesten! En ik kwam niet meer bij, de tranen liepen me over de wangen. Kwam er ook nog een hele bezorgde medewerker van de winkel met een glaasje water en ik pieste op de achtergrond bijna in mn broek, men keek volgens mij meer naar mij dan naar haar :oops:

Of toen we op weg waren naar ons vakantieadres... Ik moest heeeel erg nodig, mijn man stopt bij de eerste de beste parkeerplaats waar natuurlijk geen toilet was. Het was vroeg in de ochtend, zonnetje kwam net op en er stonden vooral veel vrachtwagens en chauffeurs... Ik hurk achter de auto, begin te plassen en mijn man rijdt een paar meter naar voren (ik boos maar dacht oke niemand kijkt dit gaat nog goed) en toen claxonneerde meneer een paar keer....
    Direct keken ongeveer 10 mannen me aan, en weglopen kon ik niet, ik plaste nog steeds... Ben zooooooo boos geweest, nu kan ik er gelukkig om lachen :p

Rannie, puzzelstukje, Vitamientjuh en 14 anderen vinden dit leuk.
  20. 2augustus1992

2augustus1992 Niet meer actief

Mijn zoontje (3 jaar) kan mij ook al gênante momenten bezorgen. Wij gaan regelmatig naar een pretpark hellendoorn en hij is daar gek op de kinderachtbaan, hij wil er achter elkaar in en als we eruit zijn wil die liefst weer een rondje. Maar zodra we er dan inzitten, doet hij alsof hij gaat huilen en doet z'n handen voor z'n ogen waarop een keer een ander ouder kind van een jaar of 10 zei : " ach, kijk dat kindje, hij vindt het eng" en mijn zoon daar na maar lachen en gieren, en ik mag de bozige blikken naar mij weer tot me nemen:) en het gebeurt vaak want veel mensen gaan niet telkens achter elkaar erin dusnheb je steeds met een nieuwe groep mensen te maken die het zien;):)

Chocolat en DastyQueen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina