Genante momenten

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 8 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    O en er schiet me nog 1 te binnen! Een paar weken geleden liep ik door de tuin met mn stiefdochter. Vanwege mn zwangerschap had ik op dat moment een beetje moeite met windjes ophouden. Dus er schiet er eentje perongeluk uit. Roept mn stiefdochter keihard: OOOOOH 'MIJN NAAM' ... beetje jammer dat de buurvrouw net in de tuin er naast zat :rolleyes:

Maar mn stiefdochtertje(10 jaar) heeft zelf rond dezelfde tijd ook een leuke gehad: We zaten samen buiten in de tuin, in het badje. Waterbalonnen naar elkaar over te gooien dikje pret en al lekker melig. Zegt mn stiefdochter opeens: o ik ga even naar de wc, ik moet heel nodig poepen! Dus ik zeg tegen dr: he joh niet zo hard gekkie we zitten in de tuin dus iedereen kan je horen. Zegt zij: naah dat al vast niemand gehoord hebben toch? Zegt de buurman vanuit de tuin naast ons: Nee hoor! Wij hebben niet gehoord dat je moet poepen! :o::roflmao::roflmao::roflmao: Stiefdochter en ik keihard lachen, ze ging met een rood hoofd naar de wc hihi.

Chocolat, Joli86, bo1986 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Ik was een jaar of zes denk ik en in de snackbar.
    Ik wou aanwijzen dat ik een frikadel wilde hebben.
    Dus ik duik naar beneden... Maar er lag een glazen plaat op.
    Twee voortanden minder verliet ik de snackbar.

Tonks, Rannie, Chocolat en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    *Verwijdert*, verkeerde topic xd Genant!

nizzie86, Darinka1 en DastyQueen vinden dit leuk.
  4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik gleed gisteren uit, zo het zwembad in... tot overmaat van ramp was daarbij ook mijn topje een stuk afgezakt.

Chocolat en DastyQueen vinden dit leuk.
  5. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.192
    1.053
    113
    Vrouw
    Ik was ramen aan het zemen bij een client. En daar hebben ze ramen die tot de grond reiken. Toen ik overeind kwam, en later weer op mijn hurken wilde gaan zitten, ging ik op het tafelmodel lamp zitten die op de grond stond en die ik zelf aan de kant had gezet. Ik schaamde me dood haha.

Chocolat, nizzie86 en DastyQueen vinden dit leuk.
  6. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik vertel mijn man net over dit topic en heb hem een paar hilarische genante momenten laten lezen. Daarna hielp hij me nog herinneren aan een genant moment van mij:oops:

Toen ik mijn diploma voor de middelbare school haalde kreeg ik van mijn vader een wit gouden ring met "groeibriljant" erin. Een jaar of 5 later zat ik met man op de bank. Ik kijk naar mijn ring en zeg... degene die die ring aan mijn vader heeft verkocht was echt een oplichter! Man vraagt waarom... nou omdat het een groeibriljant zou zijn maar hij is nog net zo klein als 5 jaar geleden. :roflmao:
    Wist ik veel dat je zelf telkens een grotere briljant in de ring kon laten zetten en het daarom groeibriljant heet :p:D

Leed, Chocolat, MiaMaria en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Had je m wel genoeg water gegeven?:roflmao::roflmao:

littleladybug, DastyQueen en Marchella vinden dit leuk.
  8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Tijdens mn poetsperiode bij de thuiszorg: plantjes water gegeven en mw nog complimentje gegeven dat ze er zo mooi bij stonden. Bleken het kunstplanten te zijn....

Tijdens zorgmoment in thuiszorg: mw haar steunkous aan gedaan en vervolgens vragen waar de steunkous is. Mw vroeg boos waarom ik die zocht en sloeg de deken weg. Ze had maar 1 been...

Ik moest naar een gezinsvervangend tehuis waar je zelden je auto recht voor de deur kan parkeren. Ik kom aanrijden en zie een plekje bij de ingang. Ik was helemaal in mn nopjes:D ik parkeer hem in het vak, loop een rondje om mn voertuig om te zien of er aan beide kanten nog genoeg ruimte over is. Die heb ik netjes geparkeerd, ik was helemaal trots op mezelf. Ik loop naar het gebouw en zie een bewoonster verbaast en hoofdschuddend naar mij en het parkeervak kijken. Ik draai me om en kom tot de conclusie dat ik die dag op de fiets was ipv met de auto:confused:
    Met schaamrood op mn kaken mn fiets tussen de autos vandaan geplukt:roflmao:

Ik trek savonds bij een client de voordeur dicht en druk te gelijkertijd op de afstandsbediening van mn auto. Ik zie de knipperende lampen in de ramen van het huis. Ik stap in de auto en vraag me ineens af waarom die deur zo zwaar gaat?? En wat zit die stoel gek? En, wat doet die spons op dasboard? En plots:" waarom zie ik door de voorruit van deze auto, mijn auto staan?o_O
    Plots dronghet tot me door dat ik in een vreemde auto gestapt was die toevallig open stond:D

Nog 1: 20 min vloekend met een pinpas in de vrieskou de autoruiten krabben. Eindelijk klaar. Maar wat doet dat pakje sigaretten op mn stoel?o_O
    Had ik de auto van buurmeisje verderop gekrabt. Zelfde auto en kleur.

Ik moest de boer betalen voor stalling van mn paard. Ik trek de envelop met geld uit mn zak en er vliegen 2 tampons door de lucht, recht voor zn voeten:oops:

Van de snelweg afgehaal door de politie dat er nog een rekening open stond van jawel: 14 euro. Kon ter plekke betalen of mn auto werd in beslag genomen. Natuurlijk geen geld bij me maar oom agent was zo aardig om.achter mij aan te rijdn naar mn huis. Moest rijbewijs inleveren. Agenten hielden me nauwlettend in de gaten. Mocht recht voor de drukke AH parkeren waar iedereen natuurlijk stond te kijken. 1 agent bleef in de deuropening toekijken hoe ik naar huis liep en de andere liep mee:oops:

Chocolat, Syane, einad en 12 anderen vinden dit leuk.
  9. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Ik heb ooit een kraamgezin (toen ik mee liep) sla gekookt. Natuurlijk wist ik wel dat je sla niet kookt, maar ik ging gewoon sla koken. Gelukkig konden de kraamvrouw en mijn begeleidster er wel om lachen.

Chocolat vindt dit leuk.
  10. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Man zat met onze dochters te wachten om bloed te laten prikken. Onze jongste dochter (toen 2,5) maakte luidkeels een niet-zo-complimenteuze opmerking over iemand anders in de wachtruimte: "Kijk, die meneer is....etc.". Die persoon had het zeker gehoord...en was bovendien een mevrouw! Dus mijn man fluistert dochterlief toe dat dat niet netjes is om dat te zeggen en dat het een mevrouw is en geen meneer. Loopt dochter een paar passen weg, komt weer terug en roept keihard: "Nee hoor, het is écht een meneer!". En toen moest hij daar nog 20 minuten zitten wachten...

Zusjes auto werd teruggebracht door de garage, sleutels door de brievenbus gegooid. Mijn zusje wil de volgende ochtend haar auto vast warm laten draaien tijdens het krabben, dus ze buigt zich de auto in, draait het slot om en zoeffffff....daar reed haar auto de (lege) straat door en kwam tot stilstand tegen een andere auto verderop. Had de meneer van de garage hem in de versnelling laten staan.

Chocolat en DastyQueen vinden dit leuk.
  11. Logan

Logan Niet meer actief

Je hebt mijn dag gemaakt :roflmao:

gitaartje en DastyQueen vinden dit leuk.
  12. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    :roflmao::roflmao::roflmao:

13. DastyQueen

Ja hij ging elke dag 2 keer mee onder de douche of in bad... misschien is ie verdronken :roflmao::roflmao:

14. DastyQueen

:roflmao::roflmao::roflmao: serieus zou zo een weekje met je mee willen lopen als ik dit allemaal lees! Hierbij vallen mijn acties in het niet :D

15. DastyQueen

En weer schiet me wat te binnen... Man en ik rijden na een feestje laat naar huis en stoppen onderweg bij het tankstation om sigaretten te halen. Man stopt bij pomp nr. 1 ik spring de auto uit om even snel heen en weer te gaan. Ondertussen ziet man een parkeerplek vrij komen en is daar netjes gaan staan maar op dat moment komt bij pomp 1 precies dezelfde auto te staan als wij hebben en ik heb man niet zien verplaatsen. Stap ik zo in bij een wildvreemde kerel :roflmao: die man schrok zich een ongeluk (en ik ook) ben stotterend met een rode kop zijn auto weer uitgestapt. Man bleek het allemaal te hebben zien gebeuren en heeft ipv mij te waarschuwen alleen maar zitten lachen in de auto.

Myhappyfamily, Chocolat, bo1986 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. jupke

jupke Niet meer actief

Hoe dan? Als je je auto start als hij in de versnelling staat maar de koppeling niet gebruikt slaat hij toch af?
    En de handrem dan?

nizzie86 vindt dit leuk.
  17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hij zal iets naar voren schieten maar niet helemaal wegrijden. Ik zet de auto's standaard in de versnelling trouwens, en op de handrem. Als de handrem niet meer zou werken blijft de auto gewoon staan ;)

18. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik heb met rijles inderdaad ook altijd geleerd: eerste versnelling + handrem. Juist heel veilig!

19. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik weet er nog 1, zo lullig.
    Mijn tante(vrouw van mijn oom) was overleden en de hele familie zat bij elkaar aan tafel tijdens de crematie.
    Wij waren net verhuisd naar een saaie nieuwbouw wijk waarvan bijna niets af was en wij zo ongeveer de enige waren die er woonde. De moeder van mijn overleden tante vroeg hoe het ging met net nieuwe huis en of het een leuke wijk was, ik antwoordde dat het mooi wonen is maar het nog een dooie boel is.
    Kon wel door de grond zakken met mijn woordkeuze op dat moment.

Chocolat, MiaMaria, fanona en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    hahahha Dat zou mijn man ook doen!!! Niet waarschuwen maar gewoon kijken wat er gebeurd!

Hopsatee en DastyQueen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina