Genante problemen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doosje77, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ha Meiden,

Het leek me weleens leuk om een niet-zo-rooskleurig-topic te starten! En wel: wat voor genante problemen kom je tegen?? Of wat is je overkomen tijdens of net na de zwangerschap? :D

Ik ga wel voor het eerst met de billen bloot (letterlijk): want ik merk de laatste tijd dat m'n kringspier het niet meer zo heel goed doet. Het lijkt wel alsof er soms toch wat zit, ondanks dat ik helemaal niet hoef. Schaam me kapot, maar ja alleen jullie weten het! :$ Thank god voor de inlegkruisjes! Haha!

Wie durft? :p

2. Seth

Seth Niet meer actief

en dan verkouden zijn.... en niets moeten als niezen....;)

Verder genant probleem hier....
    niet alle standjes zijn nog prettig.... ben weer lekker nauw... beetje TE (net als vorige zwangerschappen...)
    Ene keer niets aan de hand andere keer... "auw"......;)

3. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Okay, me too...als ik nies of plotseling moet hoesten en ik heb een volle blaas dan loopt er wel eens wat leeg :):D
    Vriendlief is dan nog zo aardig om me uit te lachen ook :x (kloothommel, is nog zijn schuld ook, HIJ is degene die me zwanger heeft gemaakt hahaha)

4. Seth

Seth Niet meer actief

31 keer bekeken 2 reacties.....

of wij zijn de enige met genante dingen... (en met nu zwangerschap nummer 3 kan ik nog een paar dingen opnoemen)

of iedereen is TE gegeneerd om het hier neer te zetten.... :D en komt alleen ff snel spieken of hun probleem er ook bij staat...

:D

5. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo heb ik last van aambeien, erg verschrikkelijk, kan niet zitten of staan. Naar toilet gaan is een ramp en ik besef nu pas hoeveel scheetjes ik laat op een dag.

6. Que

Que Niet meer actief

Ik heb er gelukkig geen last van maar het lijkt me wel erg verveelend. En ja dan denk ik ook maar gelukkig dat er inlegkruisjes of tena lady bestaan!!

Sterkte ermee!!

7. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Veel lezers, weinig posts. Ik kan jullie helaas niet verblijden met genante dingen want tis nog niet zo ver hier ;) Maar ik lees nog wel even mee, zodat ik weet wat ik straks allemaal kan verwachten hihi...

8. Seth

Seth Niet meer actief

hier ook een pumba....(lion king) wel zonder aambeien....

maar ach... kan ik me vent eindelijk een poeppie laten ruiken....:D
    normaal is het andersom....

9. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Wacht maar tot je bevallen bent :p

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb vooral last van wat wel "algehele kringspierverslapping" lijkt te zijn. Ik laat te pas (is het ooit te pas ;)) en te onpas scheetjes. En ze stinken ook nog :):$:). Verder geen last van obstipatie, maar juist al te makkelijke ontlasting....

En mijn libido is echt gezakt tot onder het nulpunt. Het feit dat ik van sex ook direct harde buiken krijg helpt natuurlijk ook niet echt mee voor de geilheid. En wat Seth zegt over het erg nauw zijn herken ik ook... Is niet echt een genant probleem, maar wel vervelend/lastig, vooral voor manlief, want die heeft ZIN!!!

11. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Haha, ik herken een gedeelte wel!!!

- last van wat stinkende luchtjes ;)
    - laag libido en inderdaad wat nauwer zijn

Verder nog niet echt iets genants, maar ik moet ook nog even haha.

Liefs

12. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    aambeien :$:$ op het moment is het heeel erg pijnlijk en jeukend, morgen snel de dr bellen.. verder valt het nog mee hier.

13. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    nou, hier ook wel genante/ vervelende kwaaltjes...

Bij de eerste..
    vanaf week 32 constipatie en inwendige aambeien arghhh. Wat deed dat pijn en kon dat bloeden zeg...
    Volgens mij had ik ook regelmatig last gehad van een spastische darm, want regelmatig alleen maar bloed en slijm.. na mijn zwangerschap nooit meer last van gehad (gelukkig).

Bij deze juist geen constipatie.. kan wel 3x per dag.. maar de gezegde "het komt op als poepen" is wel van toepassing nu..
    dus als ik moet moet ik ook echt.
    Heeft nog niet voor genante dingen gezorgd hoor.. Zorg altijd dat ik thuis ga voor ik weg moet en dan lukt het wel. toch heb ik dit liever dan die constipatie.. tot jankens toe op die plee zitten is ook niets.

En als mijn blaas net te vol is en ik moet niezen grrrr.

Bij beide zwangerschappen is mijn libido ver te zoeken.. arme man van mij... die heeft namelijk best hoog libido...
    Tot 34 weken was ik nog wel in de stemming te brengen, maar nu echt niet meer... staat dus (helaas voor hem) ff een stop op... dus die moet zichzelf ff helpen. De laatste keer deed het ook pijn en laatste paar keren harde buiken zodra ik opgewonden werd.. dus ff niet meer.
    Wie volgt.........

14. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hemoclin werkt onwijs goed!!!! En verkoelt ook...
    Werkt beter dan alle spertie enz.. (en heb echt alles geprobeerd hahaha).
    Verkopen ze bij drogist en apotheek.. en hebben ook eigen site.. ff googlen.

15. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Ik krijg tijdens het 'oefenen voor een tweede' ;) vaak kramp in mijn buikspieren, ben nogal beweeglijk... Maar das dus ook niet fijn...
    @TS: wij zijn even ver :D

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

mmmm nou ja, kan eigelijk niet iets heeeeel genants vertellen... ook niet tijdens mijn eerste zwangerschap of na de bevalling....

ik laat mss wat sneller en meer scheetjes... hihihi, of ik heb dat helemaal niet in de gaten gehad en dan denk ik, wat ruik ik toch?? wahahahaha.

Verder (nog) niets, maar houd jullie op de hoogte!!

17. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    hahaha heerlijk om te lezen dit! Over de 'winderigheid' die op dit moment door ons leven gaat krijg ik idd ook veel klachten. Hij probeert het dan nog wel voorzichtig te zeggen: 'denk je dat nu je zwanger bent dat het misschien iets erger is geworden? Ik weet het niet hoor?' hihi

Hopelijk komen er nog meer posts, leuk!

18. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik ben al weer een tijdje geleden bevallen maar ik weet nog wel dat ik het een aaneenschakeling vond van genante fenomenen.
    Iedereen die maar aan je meest intieme lichaamdelen zit te frotten, op een gegeven moment was ik het zo zat om zo bepoteld te worden.
    Wat ik nog steeds wel genant vind is dat vachtje wat je op je buik krijgt. En het gaat ook niet zomaar weg na de bevalling! :$

19. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Hihi gelukkig hier nog geen vachtje...

Wel voel ik me net als mijn konijn...:ik keutel echt :S
    er komen zins een paar weken als ik op de wc zit echt keutels uit... haha je hoort ze ook echt vallen :S

Verder lijkt het alsof ik af en toe last heb van een dikkig onderkantje... hebben jullie dat ook???

20. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hier vooral veel boertjes laten vanwege de misselijkheid enneh idd minder zin in sex...jammer hoor

Deel Deze Pagina