Hmmm allemaal erg herkenbaar hehehe Wat ik het ergste vond was mn grotere libido (ja echt ) tijdens de laatste weken En dat op zich is niet erg maar probeer maar eens bezig te zijn en te willen zoenen tegelijk, met zo'n enorme buik ertussen! Ik vond mn man net zo'n tuimelaartje hahahaha
[QUOTE Ik vond mn man net zo'n tuimelaartje hahahaha[/QUOTE] ha ha ha..ik zie dit al helemaal voor me! Mijn vervelendste probleem vind ik tot nu toe mijn humeur! Ik kan zo weinig hebben, schaam me er soms echt voor....maar ja, het is tijdelijk. En dat van een laag libido is heel erg herkenbaar, erg jammer.
hey dames, ben de inlegkruisjes ook erg dankbaar...moet nu steeds vaker plassen,en als ik ook maar denk niet te hoeven,is geen niesbui of hoest veilig,of ik drup al...tja,en mijn vriend ligt dan meestal ook in een deuk. hij pakt al een stoel als er een nies in aantocht is,als ik zit kan ik de druppels tegenhouden.. oh ja,laten we nog ff wat verder gaan.. ik kan me niet meer goed scheren,kom dan lucht tekort,en mijn schaamlippen zijn opgezet,zodat er een groter snij gevaar is:x....hmmmmm,geen pretje...
Ik vond bij mijn vorige zwangerschap het meest genante dat ik zoveel afscheiding had die er letterlijk uitliep bij hoesten of niesen of persen en later gewoon zomaar. Zeker als ik mijn inlegkruisjes vergeten was mee te nemen. Dan was mijn broek gewoon nat. Manlief klaagde tijdens de sex altijd dat het zo'n natte bende was. Toen ik al bevallen was en weer met mijn sport begon had ik regelmatig dat ik tijdens het douchen ineens een toeschietreflex kreeg. Hadden de andere meiden de melk overal zitten...
Oh haha, ik zie het helemaal voor me, zou me doodschamen maar van een afstandje klinkt het wel heel grappig
Dat laagje blonde fuzzy haartjes op mijn buik gaat niet direct weg na de bevalling? Ik raak dan niet spontaan in de rui? Ai ai ai, nou ja dan weten we dat maar alvast he
ook hier last van de zo te lezen bekende windjes en boertjes...al moet ik wel zeggen dat ik de tjes achter boertjes beter weg kan laten. voel me af en toe net een bouwvakker haha. verder is mijn libido ook gezakt tot aan t vriespunt.
flink afscheiding van beneden voel me af en toe net een slak. gebruik nu inlegkruisjes met een lekker geurtje want af en toe schaam ik me kapot.en vis eet ik al niet meer zoveel want af en toe ben ik er zelf 1 dan.hahaha,en ja de scheetjes....ooh niks aan te doen hoor.
moet vaker voor de grote boodschap, het lijkt wel of het er niet goed uit wil en dan moet ik een half uurtje later weer. en ik blijf maar afvegen... mn kringspier krijgt het niet mooi afgerond zeg maar (beetje raar om op te schrijven, maar ja...) en bij de eerste had ik na de bevalling een aambei, hopelijk straks niet, maar goed, het zal wel... en tussen week 17 en 25 bij het niezen of hoesten urineverlies, nu gelukkig niet meer! zooo.... genant genoeg? hihi
hahaha Surf, dat eerste herken ik! Trouwens, moet je je doos eens grondig scheren (voor de sauna of sporten o.i.d.). PFOEI heeee wat een rode bulten zooi wordt het dan...AUW! Ben maar even met de bus naar m'n werk gegaan i.p.v. met de fiets.
Ik heb na mijn bevalling ongeveer zes weken last gehad van een pijnlijke clitoris! Ik denk dat het komt door de druk erop tijdens het persen. Ben echt bang geweest dat het nooit meer goed zou komen Gelukkig is de pijn weggegaan en werkt alles nog!
herkenbaar.... ik had bij nummer 2 twee haarscheurtjes... en jawel eentje zat dus net daar.... Zou dat niet kunnen poepen niet gewoon een oefening zijn voor de bevalling..?. Mijn omschrijving van bevallen na de eerste...: Gevoel hebben dat je moet schijten en niet mogen..... dan mogen en niet kunnen.....
hahaha goede oplossing! ik kan trouwens er nauwelijks nog bij met scheren, het is een beetje op het gevoel...
Deze heb ik nog niet gezien: cellulitis Striae, spataderen, puistjes, zwangerschapsmasker etc. zijn me tot nu toe gelukkig volledig bespaard gebleven, maar...ik heb dus wél een paar lelijke putjes aan de buitenkant van m'n bovenbenen gekregen. Vooral sinds december, toen de kleine een groeispurt ging maken en ik zodoende in korte tijd ongeveer 6 kilo aankwam. Aaaargh! Vind ik dus heel vervelend en ook gênant, vooral met zwemmen enzo. Ik heb gelezen dat het na de bevalling weer weg kan trekken (maar evt. ook niet)...ik hoop het maar..
ja,dat ken ik,mijn benen en kont gedeelte zijn ook gegroeid,en heb al diverse putjes gezien. maar wat ik echt lelijk vindt is dat de binnenkant van mijn bovenbenen tegen mekaar aan komt,nooit eerder gehad:x
Hier ook celullitis, maar dat had ik al voor mijn zwangerschappen . En ach, ik zie er echt niet meer charmant uit met zwemmen, ik lijk wel een waggelende walrus, maar ach, het is wel erg lekker en Eva vindt het erg leuk (vooral dat laatste zorgt ervoor dat ik nog braaf elke week ga )
Hier ook al even op gevoel, gaat gelukkig nog net, krijg er wel kramp in m'n benen van . En dan kijk ik in de spiegel op Eva's kamer of het een beetje gelukt is
ik kreeg van de verloskundige curanol ofzo voor geschreven dat is alleen op recept en inwendige zalf + tablet en dan zijn ze echt binnen no time weg. Super spul. Verder inderdaad veel scheetjes en enorm veel afscheiding Ben benieuwd wat deze ronde gaat brengen.
Pff klachtje 1, stelt eigenlijk niet zoveel voor. Maar de dagelijkse hoeveelheid afscheiding waardoor ik mezelf opeens ruik na het bewegen als ik lang gezeten heb. En maar hopen dat niemand mij ruikt... o oh wat moeten ze wel niet denken! Ik zit er over na te denken om maar tussendoor van ondergoed te verschonen. Wel een gedoe op de wc op het werk hahaha