Genante problemen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doosje77, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama86mama

mama86mama Actief lid

12 dec 2009
    153
    0
    0
    Hoi allemaal!
    nou ik kom ook maar ff klagen :)
    Ik heb eerlijk gezegd bij mijn eerste nergens last van gehad....althans niet echt!
    tijdens me zwangerschap helemaal geen last gehad van diarree ofzo! tot op de dag van de bevalling! toen wel! Meiden die nog geen kids hebben: je gaat ZEKER ontlasting laten lopen tijdens de bevalling, dus dont worry je bent zeker de enigste niet! :)

2. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Lonit27: hou je ons even op de hoogte van dat wegtrekken van de cellulitus na de bevalling?? hihi :p

Die opmerking over zeker een 'hoopje' doen tijdens je bevalling vond ik nog het meest beangstigend....potverdorie je zal maar net aan de diarree zijn hee...mèt aambeien....en cellulitus....en je bovenbenen die je niet van elkaar af krijgt....en een plotseling opkomende jeuk aan je borsten....en het op 'gevoel' hebben geschoren, maar helemaal de plank misgeslagen hebben...

.....en je vriend/man die de videocamera er nog even 'gezellig' voor het (na)geslacht op richt.

Wat zijn we toch bevoorrecht he. ;)

3. Seth

Seth Niet meer actief

Denk je dat het je/ze wat uitmaakt...? als ze het gat met schaar passend maken....:D

oja... en dan nog een partner hebben die net na je bevalling zegt, dat je muts op een biefstuk lijkt.....;)
    Hoezo heb je dan nog trek in biefstuk na 9 maanden ontzien?!;)

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wel slim, hij zag de bui natuurlijk al hangen ('schat, ik heb zo'n zin in biefstuk!'). Wist hij in ieder geval zeker dat hij dat niet hoefde te halen ;)

Mijn vriend had een foto van mijn muts gemaakt vlak na de bevalling. Dat had ik op dat moment niet door, ik zag het toen we de foto's hadden laten afdrukken. Ik had echt zoiets van, waarom deze foto???? Hij dacht dat ik dat misschien wel leuk vond (??? ach, voor hem waren het ook hectische uurtjes ;)). Maar goed, ik heb het dus gezien en het zag er gewoon uit als normaal... had ik niet verwacht eigenlijk. Dus ergens toch wel leuk om te zien :D

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    En poepen tijdens het persen heb ik ook gedaan hoor.... het lijkt genant, maar hoort er meestal gewoon bij. Het moet er eerst uit voordat je kindje er ook door kan. Als je dat tegen gaat houden hou je ook de geboorte van je kindje tegen....

6. Seth

Seth Niet meer actief

ik had 10 hechtingen..... ;) dus zo'n normale muts had ik niet na eerste bevalling...... ;).....

wat bijzondere foto....:D

7. Seth

Seth Niet meer actief

hier ook een keuteltje.... maar moet zeggen dat ik er op DAT moment niet zo'n erge moeite mee had... ik zei wel sorry...

MAAR tijdens mn tweede bevalling durfde ik even niet te persen.... kreeg een grote flashback naar bevalling nummer 1 en riep.. nee want dalijk moet ik poepen....
    Verder riep ik dus ook, knip maar, knip maar en pak de pomp.......;)
    (meisje was er al....)

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D sorry seth, lig helemaal in een deuk:D

(heb voor de rest niet alles gelezen) maar het niezen en in je broek piesen deed ik al voor mijn eerste zwangerschap (niet altijd hoor, met volle blaas):D
    en scheetjes laten. dan vraagt vriend: ben jij dat?? kijk ik hem verbaasd aan?? weet het niet meer, het zou wel kunnen:D haha.

zin in sex bleef ik houden (nu weer) op de ochtend van de bevalling nog gesext (naar mijn idee is het daardoor doorgezet) moest vriend wel overhalen.

wat ik genant vond (nou ja, het deed zoveel zeer) ze hadden me tijdens de weeen geschoren voor de knip (in het ziekenhuis) (blijken ze altijd te doen) maar ik bewoog net een klein beetje en toen had ik een klein schaafwondje. tranen over mijn wangen als ik moest plassen, zoveel zeer deed het. (van de hechtingen bijna geen last, maar van dat wondje)

wat wel genant is, gelukkig heeft niemand het gezien. ik was de eerste weken erg misselijk smorgens. een dag dat ik moest werken eerst een vitaminepil geslikt. dan naar mijn werk. eerst langs de ah om iets lekkers. in de winkel bij de kassa dacht ik al: oh jee, opschieten, ik moet denk ik straks overgeven. dus vlug in de auto en rijden. maar ja, je stopt niet zomaar om te spugen op straat (gelukkig niet druk op straat) spuugde bijna de hele auto onder, gelukkig was het alleen water en die vitaminepil:) het raam open en naar buiten ermee. op mijn werk vroeg een stagiaire waarom mijn broek nat was (rond mijn knie) ja ik dronk water en morste net:):D hahaha.

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Da's wel een aparte biefstuk dan, met hechtingen erin :D

10. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Whahahahaha, yup. En dan zijn er nog steeds mensen die zeggen dat wij vrouwen het zwakke geslacht zijn....??!! Hell no, dacht 't nie! :D Maar effe serieus: bevoorrecht zijn we zeker. Ik heb toch wel graag dat beetje cellulitis, de obstipatie, aambeien, afscheiding en ja, zelfs een 'hoopje' tijdens de bevalling over voor dat kleine babymeisje in mijn buik. Kan niet wachten tot ze er is! :)

11. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    telt straie op je buik ook??:D het is al veel lichter geworden.
    op zich maak ik me er niet druk om, ik loop gewoon in bikini. (in het zwembad en op het strand dan;))

oh en ik het last van donkere haren, dat vind ik echt heel erg genant. en dan niet alleen op mijn buik (naar mijn navel toe) maar op mijn kin:$:x en op mijn bovenarmen:x dat heb ik denk ik van mijn vriend gekregen (hormonen;)) die is ook best behaard, maar dat had hij mogen houden:x
    (en nee het trekt niet weg na de bevalling, het vermindert wel iets gelukkig)

12. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Lonit: hihi ik ook hoor, ik ook! Volgende week echo voor geslachtsbepaling (pretechootje) en vind het spannend! :$

@ Seth: ik denk dat we bij jou meer aan een rollade moeten denken. :D

13. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL

Ben maar gestopt met scheren, werd een hopenloze bedoening om het fatsoenlijk zonder snijwonden te doen.....dus weer een flinke bos hout voor de deur!! bah!

Verder veel last van lucht uit alle hoeken en gaten :D:D en dan die wc gang...pff lijken wel geitenkeutels......kortom "ben mezelf niet meer"

14. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    :(:(nou dan ga ik ook maar met de billen bloot:)
    voor de vierde keer aambeien:xincontinent:(
    maar tot in tegenstelling bij de vorige 3 x heb ik nu vanaf week 16 een ongekend hoor libido:D:Dmanlief is dolgelukkig,maar ik voel me af en toe net een sexmaniak:$:(en dat terwijl ik de vorige keren wel een ijskonijn leek 9 maanden lang{lees,,3x sex in 9 maanden}
    en nu kan nu dus wel elke dag!:(:)
    rare dingen die hormonen8)

15. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL

ha sex! ;):);) in het begin was het niets beetje bang voor de beeb.....maar nu!:p:p

16. Dehtje

Dehtje Actief lid

20 aug 2009
    134
    1
    0
    Hmmmm, ook ik heb best wel wat genants...
    Ik heb iets wat lijkt op vaginale spataderen, ze zijn nog wel klein en zowel VK als huisarts twijfelen erover wat het nu precies is. In ieder geval iets vanuit de bloedvaten, het komt erop neer dat ik donkerpaarse/zwarte bobbels heb op mijn schaamlippen. Errug charmant :D

17. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    JUP... ik heb dus ook 'n zittend werk, wordt allemaal vochtig en klam daar beneden. En na 8 uren zitten , ja, dan ruik ik mezelf. :):)
    Ruikt op zich niet vies ofzo, maar sja, pfffhu :D

+ ik ging onlangs op een muurtje zitten (s' ochtends, het was koud) en door m'n zweetdoos was er een hele natte zweetplek op de grijze steen :$ Echt, wat was ik blij dat er nog niet veel mensen in de buurt waren.
    Eindje verderop gaan staan en kijken of het weg ging, haha.

Boeren en scheten, ja, maar daar schaam ik me al niet meer voor, doe het wel enkel in de buurt van manlief, elders hou ik me in. Ook wel vervelend.

18. Dreamtheatre

6 aug 2009
    62
    0
    0
    Sluit me aan bij te veel lucht en strepen.. En verder ben ik niet blij me de groei van mn borsten, van een 70 f naar 70 i gegaan en als ik zo door ga kan ik de boel zo oprollen als ik oud en rimpelig ben.

19. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ik heb sinds mijn zwangerschap last van erotische dromen......over andere mannen :). Té genant, maar ik kan er niks aan doen. En nee, het is geen weerspiegeling van mijn ziel, ben dol op mijn vriend, zeker nu hij de papa van mijn kindje wordt :).

20. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    LOOOOL Krokodieltje... die vind ik echt hilarisch!! :D

Deel Deze Pagina