Dacht toen dit topic geopend werd "buikhaar? Gelukkig niet". Maar helaas. Vanochtend zag ik ineens dat ik een blond vachtje op m'n buik heb... Vind t niet zo sexy. Maar denk dat m'n man het niet eens ziet tenzij ik het zeg. Ik zeg dus helemaal niks, dat snappen jullie
Ik heb ook wel heeeel licht wat haartjes onder mn navel gekregen. En ik heb ook haartjes tussen en op mn billen gekregen. Dat vind ik ook minder. Maar ik blijf er ook vanaf, hopelijk verdwijnt het na de bevalling.
dat heb ik dus ook... een paar zwarte haartjes onder en rond mijn navel. Maar aan de binnenkant van mijn bovenbenen staat het vol!! pfffff Maar daar blijf ik vanaf. die paar haartjes rond men navel scheer ik mee met men bikinilijn
Hier ook maar ben blond dus valt niet op. Heb een soort donslaagje op mijn buik. Doe er niets aan en kijk wel wat t doet na de bevalling.
Hier ook haartjes hoor. Ook tijdens de eerste zwangerschap toen. Haartjes waren toen binnen no time weg toen mijn dochter geboren was, dus ik ga er wel een beetje van uit dat dit weer zo is straks.
Ik heb ook lichte donshaartjes erbij gekregen op mijn buik. De verloskundige kon er wel om lachen. Ik keek blijkbaar nogal geschrokken toen ik het vertelde en ze zei; Je kan je nog lol op, het worden er nog veeeel meer. Het hoort erbij en weghalen zorgt er alleen voor dat ze meer, en donkerder terugkomen. De papa zegt dat ik het maar niet erg moet vinden. Het houdt de baby warm zegt hij. En hem ook