Hallo Dames, Zit beetje in de stress ik zat aan de keukentafel met me moeder te bellen en wou daarna opstaan om iets te pakken zag toen ineens een natte plek op de stoel en voelde aan me legging en deze was ook nat. Heb toen naar het ziekenhuis gebeld want sta daar onder controle. Nu willen ze dat ik straks langs kom om te testen als het vruchtwater is. Ze hebben me alleen niet uitgelegd hoe en wat. Iemand enig idee hoe ze dit testen en.
Ze hebben een soort wattenstaafje, ze nemen dan van binnen vocht weg en gaan dit testen. Het doet geen pijn, je voelt er niks van. Succes straks!
het kan zo zijn dat het afscheiding is, zo heb ik dat gehad in mijn vorige zwangerschap met 27 weken. Echt alles was nat. ik werd toen doorgestuurd naar het zk, aan de monitor gelegd en een echo gekregen. Ondertussen zat een verpleegkundige aan mijn maandverband te snuffelen... Na 2 uurtjes stond ik weer buiten. Succes!!
Ik vond vruchtwater ontzettend stinken, echt zo'n weeïge geur. Komt er ook uit als je op je hand blaast?
bij mij hebben ze een druppel op een plaatje laten vallen en dit getest. ondanks dat ik niks verloor als ik op mijn hand blies waren wel degelijk mijn vliezen al gebroken. Bleek uit de test
hier wist ik al genoeg. zodra ik me bukte kwamen er kleine 'plasjes' uit. de kleur was alleen groen, maar een lege blaas en zodra je bukt water verliezen is wel een goede indicator.
Toen mijn vliezen braken wist ik t direct. Het zijn scheutjes, het is heel warm en je hebt r totaal geen controle over. Als je t opvangt in een helder glas dan weet je t ook meteen, t ziet r heel apart uit met drijvende dingetjes
Het was gelukkig gewoon veel afscheiding, ze heeft het uiteindelijk getest Door de schaamlippen wat te spreiden en me dan te laten hoesten. Zo kun ze zien als er wat water uit kwam of niet. Ook heeft ze via de echo gekeken hoeveel vruchtwater er nog zat. Gelukkig maar
Ja vooral toen me stoel ook echt een natte plek had. En ook dat het ziekenhuis wou dat ik zo snel kwam.