Genante vraag Jongens mama's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissACEEB, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    haha die van my ook... ik heb toen hy kleiner was en in de luiers zat ook vaak " vergeleken" met andere kindjes...en was idd groter dan de meeste jongetjes van zyn leeftijd..
    veel mensen zeggen me...ja surinaams bloed maar dat slaat nergens op maar weet dat ze het als een grapje bedoelen...:)
    Hopenlijk gaat het niet uit de hand lopen voor hem ;) weet dat mannen graag opscheppen erover..maar te groot is ook niets haha

2. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Tampeloeres Kolosales...

Whahaha

3. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    ik werk op kdv en zie dus veel babypiemeltjes (hihi) en je kan idd al veel verschil zien tussen grote van piemeltje, de ene heeft echt een inimini dingetje en sommige een flinke slurf!
    wij grappen altijd onderling: "nou weten wij ook gelijk wat papa in zijn broek heeft hangen" hahaha

(haartjes heb ik overigens nog nooit gezien!!)

4. mroos

mroos Niet meer actief

Ik heb geen idee of dat normaal is. Hier zit ik me eerder af te vragen of zo een klein piemeltje normaal is (het middelste kootje van mijn ringvinger), vind het maar een klein zielig ding haha(lijkt in niets op die van zijn vader;)), wij maken juist grapjes of het ooit nog wel goed komt..

5. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    tsjaaaa jijweet het he...;)

trouwens, hier geen surinaams bloed..! en de vergelijking met de papa... tsja... lips are sealed.

6. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Doe eens niet zo flauw!

7. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Mijn zoontje heeft dit ook...teminste ik vind van wel...maar heb ook niet echt vergelijkingsmateriaal.
    Maar ja wat is normaal he haha...is allemaal zo verschillend

8. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Wat zal ik daar nu eens op zeggen.. find out yourself?! Hahahahahaha
    Nu word het wel erg flauw...

9. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hier wel witte dons haartjes vooral boven de piemel, echt de aanzet tot schaamhaar. stond er ook eerst van te kijken maar lijkt mij redelijk normaal.

10. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Verschillende reacties dus... Caleb heeft sinds een week ook wat last van onderhuidse bultjes... niet rood ofzo...
    TOch de kinderarts eerder bezoeken??

11. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    als je je zorgen maakt moet je zowiezo gaan, misschien heb je dan wel een doorverwijzing vd huisarts nodig..

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    onze zoon heeft ook haartjes op zijn zakje en worden ook steeds duidelijker. ik heb het gevraagd bij het cb en dit is heel normaal. dat zijn gewoon de hormonen nog van de geboorte en van de moeder. meisjes kunnen even ongesteld zijn.en een jongen krijgt dus haartjes. onze zoon heeft ook heel vaak een stijf piemeltje en is dan ook behoorlijk groter dan anders dus ik denk dat het wel oke is. onze zoon is ook niet klein geschapen. maar is dat nou zo erg is zou me er niet druk over maken dat doe ik ook niet.

13. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    als je je zorgen maakt kan je ook je ha bellen hoor.
    maar betreft de haartjes geen idee. mijn 2 jongens hebben het niet. kwa grote heb ik ook geen idee. mijn oudste heeft een inimini piemeltje. dat is echt zo sneu, ik kan m niet fatsoenlijk vasthouden als ik hem moet helpen plassen. (4 jaar) en de jonsgte heeft een hele grote. noemen we t derde been hahaha.
    maar hier dus heel erg verschillend, maak me betreft de oudste ook zorgen, tevens is er kans dat hij besneden moet worden, omdat zijn voorhuid te strak is.

14. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    whaha die van mijn manneke is meestal een beetje verrimpeld en inieminie, maar af en toe, als ie er 'gewoon' bij hangt is ie vrij normaal volgensmij. wel inderdaad ook donshaartjes, maar ieder mens heeft toch wel ergens donshaartjes? als het nou grote zwarte haren waren zou ik er misschien van geschrokken zijn, maar nu.. nee niet echt.

15. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Mijn nicht heeft drie jongens, twee daarvan zijn groot geschapen, eentje "normaal". Toen die dus geboren wordt zei mijn nicht "dat klopt niet hoor, hij is veel te klein!", iedereen moest haar overtuigen dat de twee anderen juist erg groot geschapen waren. :D

Maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, die van mijn nichts zoons zijn zo groot dat ze zeg maar om de balzak kunnen, dus richting billen.. :)

Ik geloof dat die van mijn zoon heel gemiddeld is.

16. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wij moesten bij de 30 weken echo al lachen omdat er Ties zijn piemeltje erg aanwezig was :D

en hij is idd rijkelijk bedeeld.. nu maar hopen voor hem dat het zo blijft ;)

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Tja, zou wel 'lullig' zijn als hij groeit en zijn pielemoos niet;)
    Maar dat lijkt me niet gebruikelijk

18. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Als we dan toch over deze dingen bezig zijn: vanaf wanneer kunnen ze een stijve hebben? Want ik zie het bij mijn zoontje nooit, terwijl ik bij die van een vriendin het wel eens heb gezien. Nu ben ik gelijk bang dat het niet werkt of zo :S.

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hihi ik zou wel blij zijn voor je zoontje hoor als hij rijkelijk bedeelt is:D

Een stijve kunnen ze heel vroeg al hebben. Mijn zoontje had dit al toen hij een paar weekjes oud was, is heel normaal. Nu heeft hij het nog soms. Eerst vond ik het wel ff raar, maar nu niet meer.

20. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Caleb heeft altijd een stijf piemeltje als we hem in bad doen...of als hij gaat plassen.. heel vaag.. word hard en dikker, dan weer slapper en dan plast hij... t zal allemaal wel...

Deel Deze Pagina