Genante vraag Jongens mama's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissACEEB, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meis

je moet toch binnen kort naar de ka en zou daar dan gewoon alles vraagen.

ik werk op een kdv en ik zie daar heel veel verschilede soorte en maten. tis wel apart en net wat een ander zei wij zeidne ook wel eens oo hmmm wat zal de papa dan hebben .

zo hebben wij een surinaams jongetje gehad en die had zoals wij noemen aleen maar een doppie. het kidnje was besnede en je zag eigelijk alleen maar het eikeltje en een klein stukje sluf om zo maar te zeggen :D erg grapig bij een surinaams kindje (je hoord altijd grote verhalen :D)

2. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    whaha nou de jongetjes waar ik vroeger op pasten waren ook zeer verschillend. de oudste idd besneden en alleen een klein 'erwtje' en de jongste 2 (tweeling) beiden een vrij lang slurffie!
    t verschilt dus echt erg.

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Finn heeft volgens mij niet echt een grote...maar wel haartjes.
    Maar hij werd sowieso erg behaard geboren (met 41 weken)
    En hij heeft precies opdezelfde plaatsen als zn vader veel haar (behalve op zn borst :p)
    Mijn man heeft boven zn billen een heel klein beetje haar (wat ik altijd weg hars :D:D:D) en daar heeft Finn ook haar. donkerblond/rood achtig. En dan idd "schaamhaar"
    Vond het heel raar...maar vind het nu erg schattig.
    Maar het is niet zo dat het groeit en erger wordt.
    Hij heeft ook al een paar keer een stijf piemeltje gehad...ik heb me bescheurd van het lachen! Hahaha!

4. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Ik zou er wel even mee naar de huisarts gaan. Ik ken namelijk iemand wiens zoontje dat ook had (toenemende haargroei en een piemeltje dat wel erg snel groeide) en dat was dus absoluut niet goed. Ik wil je niet bang maken ofzo, het hoeft natuurlijk niet hetzelfde te zijn, maar het lijkt me niet normaal dat een baby al haargroei daar heeft.

5. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    sarah, hier ook een driehoekje bruinig konthaar net boven zn reetspleet. net als zn papa ja. al lijkt het meer op hoofd haar dan schaamhaar. vind het super schattig maar hoop voor hem dat het optijd weg is hahaha

6. adi

adi Niet meer actief

Mijn zoontje heeft al een tijdje (is nu 8 maanden) 's ochtends een hard piemeltje, en als ie bijna moet plassen.
    Ik noem het dan niet 'stijf' vind het raar klinken bij een baby.

7. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Mijn zoontje heeft al vanaf 5 maanden regelmatig een stijf piemeltje. Nu heeft hij hem dagelijks, want meneertje heeft hem zelf ook gevonden en vindt hem ge-wel-dig (en lachen dat hij erbij doet). Hij doet het dus!

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

als je je zorgen maakt, gewoon even naar de huisarts.

haartjes heb ik nog niet eerder gezien bij een baby (tijdens verschonen)

enne.. mijn schoonmoeder zei toen ze onze kleine aan het verschonen was: Goh zijn vader was groter bedeeld;)
    hihih, dat kan dus ook nog.

9. jel26

jel26 Lid

31 aug 2008
    99
    0
    0
    hier ook eentje met flink formaat.
    mij viel het niet meteen op, maar de zusters in het ziekenhuis en mijn vriendinnen die zelf jongens hebben wel.
    ach, 't is een kind van zijn vader:D.
    en hier sinds kort ook van die goudblonde haartjes, dus niks raars aan hoor!

10. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Mijn kraamhulp zei dat ook van mijn zoontje toen hij een paar dagen oud was! Ik moest er ook om lachen want ik vind het eigenlijk een hele rare opmerking om dat bij een baby te zeggen, maargoed..
    Van die haartjes zou ik niet weten!

11. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb die opmerking ook wel een aantal keer over mijn zoontje gehad. Een aantal mensen zeiden bij verschonen dat hij groot geschapen is.

Vond het een rare opmerking over een baby

Deel Deze Pagina