genante vraag (menstruatie)

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 26 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    hoi Dames,

ik heb een vraagje aan jullie.. ik moet morgen of overmorgen ongesteld worden (zijn niet bezig met zwanger worden.) nu hebben we vanmorgen gevreeën en toen kwam er een beetje bloed vrij (slijmerig..sorry). de rest van de dag heb ik geen bloed gezien. Wel heb ik buikpijn, rugpijn en voel ik gewoon dat het elk moment kan beginnen.

kan dit komen doordat de baarmoeder samentrekt? Dat er al een beetje uit komt zeg maar? Ik heb een angststoornis (hypochondrie) die ik redelijk onder controle heb, maar rond mijn menstruatie ben ik nogal labiel :D Zit nu al de hele dag te stressen, dus dat lijkt me ook niet zo slim.. hoe meer ik stress, hoe slechter het bij mij los komt.

alvast bedankt!

en fijne paasdagen!

2. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Kan zijn dat je een klein wondje hebt gekregen, het is nu allemaal gevoeliger en beter doorbloed nu zo voor je menstruatie. Beetje beginnende menstruatie kan ook.

3. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Waar ben je precies bang voor?
    Voor en na menstruatie kan er best al wat 'spotting' komen, een klein beetje bloed door je afscheiding. En of het nu bruin is, rood, veel, of weinig, menstruaties verlopen niet volgens een standaard gepland plan. Het is niet zo dat je precies kan voorspellen welke dag je afscheiding of menstruatiebloed exact op een bepaalde manier is. Het kan gewoon wat onregelmatig zijn, niks om je zorgen over te maken!

4. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    ik heb dat ook wel eens gehad. na het vrijen wat bloed en daarna pas 2 dagen later menstruatie. vast niks aan de hand ;)

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    dank je.. dat had ik nodig! Met mijn angststoornis vind ik het soms heel lastig om het te relativeren.. mijn angst is vooral kanker, mijn beiden ouders hebben kanker gehad, mijn vader nog steeds. Heeft er behoorlijk ingehakt.. krijg ook therapie en gaat echt stukken beter..

zo.. ik denk dat ik maar op zoek ga naar een reep chocolade..

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Klinkt normaal. Dat slijm zat er al en is door de vrijpartij losgekomen. Als jullie niet hadden gevreeën dan was het langzamer los gekomen en was het morgen pas begonnen.

Omdat het slijm is denk ik niet dat het een wondje is, maar gewoon het begin van je menstruatie.

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik ga er ook maar vanuit.. Ben nog niet ongesteld, maar zo te voelen gaat het niet lang meer duren.. Mijn buik en rug vieren feest..

Deel Deze Pagina