Welke paracetamol?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Omelet, 7 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Beste verloskundige,

ik ben nu 2 keer 's nachts wakker geworden van hele heftige krampen in mijn buik en onderrug. De meiden hier op het forum hebben met gerustgesteld: dat hoort erbij. Ik heb ook geen bloedverlies.
    Nu slik ik 2 paracetamolletjes waardoor de pijn wegzakt en ik gewoon kan slapen (gezien werk ed wel zo prettig). Overal staat: slik paracetamol zonder toevoegingen! Nu heb ik paracetamol gekocht en op het pakje staat niets over toevoegingen, maar in de bijsluiter staan wel andere dingen die zijn toegevoegd.
    Waar moet ik op letten? En heb je een veilig merk? (evt via PB als dat niet via het forum mag). Ik maak me uiteraard weer zorgen dat ik mijn kindje aan het vergiftigen ben ofzo..
    Alvast heel erg bedankt voor je reactie!

Liefs JuJu

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het gaat om de gewone paracetamol, merk maakt niet uit, huismerk apotheek of drogist. Er moet geen codeïne oid inzitten. Maar dat staat met grote letters op het doosje zelf. De toevoegingen in de paracetamol in de bijsluiter zijn gewoon de normale vul-en hulpstoffen in een tablet.Bij twijfel, ga met het doosje naar je apotheek en vraag het even!

Mirjam

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dank je wel voor je snelle en duidelijke reactie!

Deel Deze Pagina