vreemde ontdekking.

Discussie in 'De lounge' gestart door echtniet27, 12 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Ik schrik me net de .....

komt uit de douche en heb opeens 2 rare plekken onderaan de zijkanten van mn hals. Lijken net bloeduitstortingen of pigmentvlekken. Zijn bruine plekken. Toen ik gister naar bed ging was het nog normaal. Heb gister gewerkt kan dus niet van de zon zijn. De plekken doen ook niet zeer ofzo. Weet ook niet zo goed waarom ik dit hier schrijf maar ben best geschrokken. Het lijkt net of iemand me gewurgd heeft.

Morgen maar naar de dokter.

Echt zo weird.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Woeste dromen gehad en jezelf gemept? Of een partner die erg woest heeft gedroomd?

3. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat raar, zomaar ineens!! Hopelijk is het niks.. inderdaad maar even naar de dokter! Succes

4. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    zwangerschapsvlekken? duiken ook ineens op?

5. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    zijn het geen zwangerschapsvlekken?

6. echtniet27

Heb de vk,gesproken maar die zei dat die alleen in je gezicht voorkomen. Dus die stuurde me door naar de dokter. Heb vannacht niet gedroomd of iets dergelijks haha.

7. flerk

flerk Niet meer actief

8. Aylen

Aylen Niet meer actief

Twee vlekken in de nek? Klinkt als vampier....

9. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Melasma? (Dat zijn dus bruine pigmentvlekken ;) )Dat kun je ook krijgen van de hitte en hormonen, het is een fabeltje dat je dat alleen van de zon kan krijgen, ben het levende bewijs :(

Heb het overigens ook op m'n nek, voorhoofd, onder m'n ogen, etc en ik kom nooit in de zon en als ik buiten kom standaard factor 50, maar toch heb ik het.. Hormonen volgens de dermatoloog.

10. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Idd mijn gedachte Whahahaha

11. echtniet27

Oké,

Bedankt voor de luchtige reacties. Dit is mijn 4e zwangerschap. Ik heb nog geen kinderen dus misschien schrik ik sneller/alerter op dit soort dingen.

12. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

:D:D Hahah XD

Misschien een fototje idd?

13. Minerva

Minerva Niet meer actief

Dit is ook mijn eerste zwangerschap en ik heb ook één klein bruin vlekje aan de zijkant van mij wang net boven de haargrens. Ik denk dat dat vlekje door de hormonen komt. Maak me er dus niet zo druk om :)

Kwam er gister bij het omkleden ook achter dat één oksel aan de binnenkant helemaal bruin is! De andere net... Heel apart! De bruine vlek voelt ook anders dan de huid erom heen. Ook dit zal wel door de zwangerschap(shormonen) komen, maar ik laat het vrijdag wel even aan de verloskundige zien. Maak me nog niet zoveel zorgen dat ik ervoor naar de huisarts ga. De zwangerschap doet zoveel gekke dingen met je ;)

14. Celien22

Celien22 Actief lid

14 jan 2013
    452
    32
    28
    Onbekend
    Ik zit ook onder de bruine pigment vlekjes sinds ik zwanger ben. Voornamelijk been/buik. Heb ook een poos 2 op mijn kaaklijn gehad, maar die is weer weg. Geen idee wat het was, maar ik hou het op hormonen haha

15. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    hahaha... dat dacht ik nou ook..

nee maar even serieus, idd misschien zwangerschapsvlekken..

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik ben een paar weken geleden door een paar muggen gestoken, normaal krijg ik daar bultjes van en trekt het weg, maar nu had ik 3 grote eerst rode vlekken (leek op bloeduitstorting) die daarna bruin kleurden. Misschien kan dat het zijn ?

17. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Misschien kan het ook een spinnenbeet zijn ?

18. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Nou echt niet hoor. Hier tijdens zwangerschap vlekken in mn nek en op mn armen. Tijdens vorige zwangerschap ook en trok na de bevalling weg.

19. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    zwangerschapsvlekken kun je ook ergens anders krijgen en idd niet alleen van de zon door verandering van je hormonen krijg je ze ook
    dat is wat mijn verloskundige vertelde

het klinkt in iedergeval wel zo maar toch maar even naar de huisarts

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Die vlekken kunnen inderdaad overal voorkomen, niet alleen je gezicht.
    Mn schoonzusje heeft bij beide oksels allemaal plekken zitten.

Deel Deze Pagina