Genante vraag: welke ladyshave beste voor down under?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cryptonism, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zwanger. En zolangzamerhand gaat het allemaal niet meer zo makkelijk met het mesje daar benee. :):). Zijn er onder jullie die een ladyshave gebruiken en zo ja, welke?

Welke is het beste en welke maakt het zo kort mogelijk:):):):)

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb altijd gewoon mn scheermesje gebruikt, en dan op een gegeven moment puur op gevoel, altijd goed gegaan.
    Wat ik ook wel eens heb gelezen dat er meiden een spiegel gebruiken om het te zien

3. Jel

Jel Niet meer actief

4. bengaaltje

bengaaltje Actief lid

19 apr 2012
    214
    1
    0
    NULL
    NULL
    Of je man/vriend het laten doen.

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, laten we dat maar niet doen :D. Niet als we nog meer kinderen zouden willen :D.

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dit dus! Kon op de een of andere manier me nog prima scheren met een mesje, ondanks dikke buik :D

7. bengaaltje

bengaaltje Actief lid

19 apr 2012
    214
    1
    0
    NULL
    NULL
    Tja die van mij is er best handig in :D
    Maar als je het niet aandurft zou ik het zeker niet doen :D:D

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik doe het ook op gevoel normaliter. Ben namelijk sowieso al niet het slanke type :D. Maar merk dat het nu, met een heel pijnlijke bekken, niet meer zo makkelijk is :(

9. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ik vind mesjes sowiezo altijdt gladste resulaat geven...

10. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Hier ook gewoon met een scheermesje op gevoel. Mijn man laat ik het om dezelfde reden niet doen :D

Hoop dat het er een beetje uitziet, soms voel ik nog 'plukken' zitten als ik onder de douche weg kom, maar heb niet echt de behoefte om het na te kijken in een spiegel :D

11. Papaver

Papaver Niet meer actief

Eerlijk gezegd was scheren wel mijn laatste prioriteit tijdens mijn zwangerschap. Mijn vriend boeit het zowieso niet of ik me al dan niet scheer, en een verloskundige/gyn heeft ongetwijfeld al van álles meegemaakt...

12. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.781
    212
    63
  13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik gebruikte de Brauwn ... die je ook onder water kan gebruiken
    het is vrij kort en ik moet zeggen van scheermesjes kreeg ik zo veel jeuk .. gebruik hem nu nog altijd !

14. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Ik gebruik al jaren (en dus ook tijdens de zwangerschap) de Wilkinson Intuition (=mesje met zeepblok). Ik vond dit erg handig en deed het altijd op gevoel.

15. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    ik gebruik een gewoon scheermesje altijd.

16. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Misschien een heeeeeeeeeel domme vraag maar zou je geen ontharingscreme kunnen gebruiken daar? Om alles weg te halen? Of is dat een schimmelinfectie waiting to happen? (ik gebruik altijd alleen maar scheermesjes vandaar dat ik het vraag.) :)

17. Lentes

Lentes Niet meer actief

Hier een epileerapparaat! AUUWWW maar loop je er wel een maandje netjes bij (was ik blij mee toen ik na mn bevalling in het ziekenhuis moest blijven en de eerste dagen door jan en alleman geholpen moest worden :))

18. Aan het eind van m'n zwangerschap zou het mij ook niet heel veel meer kunnen interesseren wat m'n vriend, de verloskundige of de gyn vindt, maar je wordt toch stápelgek van de jeuk als je het niet weghaalt? Dat heb ik wel in ieder geval.. Ik vind het gewoon echt níét lekker zitten ;)

19. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik gebruik wel altijd ontharingscreme, alleen voor de aller intiemste plekjes nog even met een mesje. Werkt hèèl erg goed..

20. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hmm ok. Welke merk gebruik je dan? Want ik ben die mesjes eigenlijk een beetje zat. ;)

Deel Deze Pagina