Hoe zit het met de pil en een eispong?! Als je je pil vergeet in de eerste week, hoe gaat het dan met een eisprong Komt die dan nog steeds 2 weken na eerste dag van de menstruatie?! En hoe komt het dat als je meer pillen vergeet, die kans groter word... enzzzzz Ik heb het op internet gezocht maar kan er nergens info over vinden. Omdat ik me dit al heeeel lang afvraag, hoop ik op goede uitleg. Ben nu wel in mn eerste maand zonder pil, maar blijf het me afvragen?! mvg SuuuS
HOi suuus, Je hebt het niet zohandig aan gepakt. Alleen de verloskundige beantwoord de vragen het is geen open forum. Wij als verloskundige (zoals in het praatje boven aan de pagina staat) doen dit vrijwillig naast onze fulltime baan,kinderen,huishouden enz. daardoor zijn we niet instaat om op elk moment van de dag en om iedere dag vragen te beantwoorden. Doordat je zelf hebt gereageerd op je vraag komt er een 1 en een 2 achter je vraag te staan daardoor lijkt het voor ons dat de vraag al is beantwoord. En wrod je vervolgens overgeslagen. Je vraag: Het is afhankelijk van wat voor soort pil je gebruikte. 1 fase, 3 fase/ Verder is het verstandig niet langer dan 12 uur tussen inname van twee pillen te laten zitten. En in de bijsluiter staat het eigenlijk heel goed uitgelegd. Imke
Nou is het me nog niet duidelijk. Als je bijv. de 2e en 3e pil bent vergeten in de eerste week, wanneer kan je dan een eisprong eventueel verwachten?! Is dat dan nog in die eerste week of gewoon 2 weken na de eerste dag van je menstruatie?!? Alvast Bedankt!