Beste iedereen, Ik schaam me om dit te vragen en ik zit er een paar dagen mee maar vanmorgen had ik het weer. Toen ik vanmorgen naar de wc ging zag ik iets bruin (donker) in mijn onderbroek hoe kan ik nou het verschil weten of het oud bloed is of een (schaam) remspoor? Kan iemand mij hierbij helphen.
Denk dat je enige optie is eraan ruiken (van een klein afstandje ). Heel smerig maar dan weet je zeker of het poep is of toch misschien oud bloed.
Hoi hoi, Ik had hetzelfde een tijdje geleden. Heb toen vochtig toiletpapier gekocht en telkens als ik naar 't toilet was geweest, heb ik dit gebruikt. Zodat alles goed schoon was zeg maar en je een remspoor kan uitsluiten! Heerlijke onderwerpen soms hier he, hahaha! Groetjes en fijne dag
Ruiken zal niet gaan ik ben namelijk kei verkouden. Ja het onderwerp is inderdaad erg onsmakelijk maar dit baart mij zorgen
Dan denk ik dat je inderdaad moet zorgen dat je altijd goed alles afveegt (met vochtig toiletpapier) en het even afwacht. Mocht het nogmaals voor komen dan, dan weet je dat het oud bloed is en kun je je verloskundige bellen voor advies?
Ik heb dat ook wel eens gehad, helemaal in paniek...bleek het gewoon poep te zijn Je kan ook een wcpapiertje tegen je anus drukken en daarna 1 tegen je vagina. Kan je gelijk zien waar het bruine vandaan komt 8)
Even kijken of het doorzet... kan een restje bloed zijn nog, blijft het zich doorzetten dan zou ik me iets meer zorgen maken!