81 dagen al niet ongesteld pff

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stephanieej, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoiii hoii,

even klagen hoor haha,be nu al 81 dagen niet ongesteld geworden vind t wel erg lang duren nou, ben met dag 66 naar dokter geweest die zei omdat ik al een dochtertje heb dat ik gewoon moet afwachten want dat het wel gewoon kan vind het maar raar normaal als ik een keer mn pil vergat in te nemen bijv werd ik gelijk ongesteld bij mn 1ste dochter werd ik na 28 dagen ongesteld en de 2de x was ik zwanger nou hoef ik niet gelijk zwanger te zijn maar wil nou tog wel ongi gaan worden heb dit nog nooit meegemaakt ben 27 oktober gestopt met de pil heb toen 29 oktober een bloeding gehad en verder nix zou ik gewoon weer de dokter moeten bellen of gewoon afwachten nog

2. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Balen zeg! Of je weer naar de huisarts moet, persoonlijk zou ik mezelf 6 mnd na stop van de pil de tijd geven. Hopelijk is dat niet nodig. Misschien wel een positieve gedachte: je hoeft niet eerst ongi te worden voordat je zwanger kunt worden. Alleen zo balen dat je niet weet wanneer weer je 1e eisprong gaat optreden...

Ik zal voor je meeduimen ;)

3. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja egt vervelend is t , wacht ook nog wel ff hoop dat ik wel voor 100 dagen ongi ga worden. ooh egt dacht juist als ik niet ongesteld word dat ik dan ook niet zwanger kan worden, maar ik heb waarschijnlijk mn esprong nog niet gehad pas als je dat gehad hebt word je 2 weken later ongi toch of niet? of zit ik helemaal verkeerd te denken nu haha

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.743
    1.061
    113
    Hey meis,
    Balen joh al zo lang wachten!Ik zat mn 1e ongi 64 dgn te wachten vond ik al zo lang!Ook mijn huisarts vertelde dat ik 6 maanden tot een jaar moest wachten. Zit nu op ronde 2 te wachten en heb dus ook geen zekerheid over hoe lang etc. mn cyclus is.
    Ik zou toch hoe moeilijk ook even afwachten,maar als je het niet vertrouwd gewoon op je strepen gaan staan bij de ha!Mischien even bloedprikken of zo?
    Succes meid,hop dat je snel zekerheid hebt!

5. stephanieej

stephanieej Actief lid

26 jul 2010
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben al wezen bloedprikken of mijn schildklier wel goed werkt ze zei dan kan je ook moeilijker zwanger worden maar alles was in orde van mn bloeduitslag, maar heb ik dan nu nog geen eisprong gehad krijg je een eisprong en 2 weken later moet je dan ongi worden of niet?ik wacht af tot 100 dagen ofzo en anders bel ik weer eens naar de dokter

Deel Deze Pagina