Hoi vk, Ik heb even een vraagje, weet het namelijk even niet meer.. 28 maart ben ik bevallen van een zoon met 23 weken door hellp. Ik heb daarna 3,5 week gevloeid incl het bruine en beige verlies. Daarna was alles weg. Ik dacht donderdag 26 april weer ongesteld te zijn geworden, helder rood, maar duurde maar een ochtendje. Vrijdag 27 april had ik nacontrole in het ziekenhuis. Ik heb dit aangegeven. Echo gemaakt en alles zag er schoon uit en op zijn plek! Dus had de gyn ons meegegeven dat het een eisprong zou kunnen zijn. Maar 30 april werd ik toch wel echt ongesteld en begint vandaag op dag 4 een beetje ten einde te lopen. Ik geef t nog een dag. Nu willen wij dolgraag weer voor een kindje gaan en reken me suf. Nu las ik ergens dat die donderdag een soort van pre-menstruatie kan zijn geweest. Moet ik dan vanaf die dag gaan tellen naar mijn eisprong toe of toch 30 april aan blijven houden? Ik hoor het graag van jullie, alvast bedankt!
Hallo, Om te rekenen start je op 26 april, omdat toen je bloedverlies startte. Ook al zette het toen niet door. Groetjes Ineke
Ow ik ben echt van slag!! Wordt er gewoon een beetje onzeker en verdrietig van.. Vanavond weer een bloeding of ongesteld geworden.. Terwijl ik juist mijn eisprong rond deze dagen zou verwachten.. Wat kan het toch allemaal zijn??