Hey dames ik dacht naar het topic over onze partners nu een over de andere mensen om ons heen .. Kreeg vanmiddag een Watsupp van een vriendin van mij ... Zij is ook zanger en nu 31 weken zegt ze zomaaruitnhet niets . " mijn tieten hangen op mun jong hahahah"
Hahahahahaha Was vrijdag bij de tandarts met zoonlief die had 2 gaatjes. Dus ik zei tegen zoonlief "mama had nooooit gaatjes totdat jij in mijn buik had gezeten. Toen had ik er 4!" Kijkt hij heel serieus zegt hij "en binnenkort heb je er noggggg meer bij" hahahaha De tandartsassistente kwam niet meer bij van het lachen en moest stoppen om haar tranen weg te vegen.....dat gezicht was alleen al om te lachen hahahaha
Hahahaha geweldig !!!! Nog een week en dan word ik ingeleid met zulke berichten kom ik deze spannende laatste week wel door denk ik hahahahahah
Stond ik in de rij bij de kassa, vroeg de vrouw achter mij hoe lang ik nog mocht. Nog 5 weken antwoordde ik. "Oh... ik was ook zo enorm..." En bedankt he! (Overigens valt dat enorm zijn erg mee, alleen maar buik aan de voorkant en niet zo enorm veel aangekomen)
hahaha Hier iemand die vroeg 'hoe lang moet je nog?' ik: nog 7 weken, zei: zo nou als je vandaag uitgerekend zou zijn zou ik het ook geloven! wat moet het dan wel niet worden over 7 weken?! Leuk vond ik het niet haha, ben veel te trots op mn buikJE.
Nou ja leuk is ie niet te noemen, achteraf was mijn reactie leuker, en het gezicht van diegene was goud waard! Of ons ukje een ongeluk was? Ja zei ik, de arts heeft per ongeluk een embryo bij mij teruggeplaatst (kon t mens ook niet weten natuurlijk) Maar dan denk ik, waar haal je het gore lef vandaan om dat te vragen???
Ja sommige mensen inderdaad stellen vragen waarvan je denkt tja .. Wat moet ik hiermee ??? Hetzelfde is ook als ik even naar buiten ga dat je al zo lange tijd hoort hoelang moet je nog ... Pff ( om de 5 min ) . Wilde eerst een briefje op me kont plakken met jet aantal weken erop en nu zit ik op de laatste week voor mijn inleiding en als ze het nu vragen zeg ik ( nog heeeeel lang hahahaha)
Ik kreeg vorige week ook de vraag: hoelang moet je nog? dus ik antwoorde.. 2 weken, kreeg ik terug.. owjeej hou je het wel binnen op de markt? (liep dus op de markt).. ja hoor, zo'n vaart zal het niet lopen... alsof het er elk moment hup plons zo tussen je benen uit valt.
Hahahahaha. Daar was ik zo graag bij geweest. Inderdaad, wat een achterlijke veagen mensen soms durven stellen. Deze zelfde vraag stelde mijn zwager eens aan een vriend, over de telefoon, nadat ie te horen had gekregen dat die.jongen vader werd. Heb hem town verteld dat ik, als ik die vriend was, door die telefoon een kaakslag had gegeven. Antwoord: hoezo dan, is dat zo'n rare vraag?ja, eikel, het gaat je niet aan en als mensen er iets over kwijt willen, dan hoor je het wel.
ik ben nu 40+4 zwanger en krijg nu vaakte horen dat ik een mooi bescheiden buikje heb...het rare is ...3 mnd terug vroegen ze wanneer ik uitgerekend was en dat t vast niet meer lang ging duren, dat ik al zooo dik was, en of het er geen 2 waren....grrrr
hihi volgens mij kunnen we de begin naam eerder veranderen naar domme of nutteloze opmerkingen uit je omgeving als ik dat zo lees!! hier ook hoor, mijn ouders staan nu op de camping ivm de (hopelijk snel) komende bevalling. zit daar op de koffie met een koekje erbij....loopt er iemand langs..." niet te veel eten hoor, je bent al zo dik"!!! pff mag het ben 40 weken!!!! :x of de altijd favo van iedereen...."" er is er nog nooit 1 blijven zitten!!!!!!!!! ik erger me er groen en geel aan, nee dat weet ik ook wel, maar meestal zijn dat vrouwen die zelf te vroeg of op tijd zijn bevallen die dat zeggen
Ohhh echt erg hoor wat sommige zeggen indd ... ( er is er nog nooit een blijven zitten is dan ook wel een uitspraak die op mijn lijstje staat !!!!!!) En die reactie van de volende keer beter !!! Ik zou hebben gezegt hoezo ??? Ja dan ben ik ook erg hoor !!
ik ben nu 4 dgn over tijd..nou je wil niet weten wat dat teweeg brengt..... aaaach, loop je nou nog??? bij jou is het ook een never ending story.... mn dochters( 8 en 5) zeiden dat ik maar heel vies moet gaan eten, dan wil ie dr vast uit. of ff aan mn buik moet schudden....haha
Vandie mensen die vroegen hoe ver ik was met mijn dochter toen ik rond de 41ste week zat en nog vrolijk rondliep. Waarop ik dan antwoorde en dan die mensen die dan wit wegtrekken alsof je wel gek bent dat je uberhaupt nog buiten durft te lopen. En dan zeggen zoooo 'die kan dus elk moment komen?!'. Johhhhh, echt? En ik vond de reacties op mijn buik erg leuk bij mijn dochter over hoe mooi ik welniet zwanger was en wat een mooie buik. Soms werd ik er een beetje verlegen van! Nu vind ik de 'je buik word nu wel dik he?' wel leuk. Zo praat je niet tegen een zwangere zeg ik dan, mijn buik word GROOT, niet dik.
ahahah mn tieten hangen op mn jong ahahahha ik lag me rot! Hier zat ik een paar weken geleden op een verjaardag en ik kreeg de vraag of we wisten wat het ging worden dus ik zeg heel enthousiast ja een jongen! haar reactie heel spontaat oh wat leuk!!! Is het even stil zegt ze heel droog, eigenlijk een nutteloze opmerking als het een meid had geworden had ik hetzelfde gezegd haha En de minder leuke opmerking die ik kreeg kwam van mijn oma. Mijn oma was 46 toen mijn moeder geboren werd en had nooooit gedacht dat ze oma zou worden. Toen ik dus kwam was ze door het dolle heen omdat haar wens uit kwam. Ik was dus zwanger en ik dacht nou dan ga ik haar vertellen dat ze het ook nog mee gaat maken dat ze overgroot oma word. Haar reactie: tsja dat krijg je er van, als je met vuur speelt krijg je brand. verder maakte ze er geen woorden aan vuil :S Ik was behoorlijk flabbergasted van die opmerking, maar ach mensje van 98 kan je het ook niet te kwalijk nemen
Wuhahahahaha .. Heb er nog wel een en zal even het verhaal wat er voorgaat erbij vertellen .. Mijn vriendin was 6 weken verder dan ik en ging ongeveer 3-4 weken geleden naar etenstijd in Tilburg .. Ze at daar een kilo gamba's op en die nacht ging ze aan de gang Dus ik met mijn man afgelopen zaterdag ook naar etenstijd in Tilburg omdat dat ons laaste weekend samen als want ik word zondag ingeleid .. Sta ik daar bij die bakplaat en de beste man kijkt me aan en zegt zoo jij hoeft niet lang meer zeker ?? Waarop ik antwoord als het goed is na een kilo gamba's van jou niet meer nee hahahahahaha De beste man snapte er niks van maar moest wel lachen en de mensen naast mij ook die gingen kapot van het lachen .. Daarna maar even hè verhaal uitgelegd