genante vraag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Trinity, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb een beetje een genante vraag en vroeg me af wie hier ook last van had.

Ik heb alleen een fiets als vervoersmiddel, en voor de rest niks. Als ik op de fiets ga zitten heb ik het gevoel dat alles omhoog schuift van binnen, als ik eenmaal fiets dan is er niks aan de hand. Maar zodra ik ga zitten, dan voelt het zeer ongemakkelijk. Heeft iemand dit ook? Of weet iemand wat het is?

2. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    95keer bekeken en geen 1 die reageert:)

Ik heb in mijn zwangerschap ook wel gefietst echter niet zo'n gevoel gehad. Alleen na mijn 25e week als ik op de fiets fietse behoorlijk last van mijn rug kreeg...

3. frouk85

frouk85 Niet meer actief

Hier ook gefietst geen last van alleen hoe verder in de zwangerschap rond week of 30 hoe minder fijn het werd ik voelde toen mn blaas goed en t was soms net of ik moest plassen :)

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Fietsen is ook niet meer mijn ding... Zat net nog op de fiets naar mijn ouders (einde straat), maar het voelt echt beurs van onderen...:)

5. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ik herken t ook wel, was wel wat verder dan jou toen ik er last van had.
    Nu heb ik er (nog) niet zo'n last van.. Meer gewoon pijn in mn buik als ik keihard getrapt heb ;)

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb zelf laat in mn zwangerschap ( Rond de 37 weken? ) nog wel gefietst, dan voelde de onderkant wel wat gammel, maar zo vroeg in je zwangerschap zou ik niet weten wat 't kan zijn. Je bent tenslotte niet eens over de helft. Maar wat bedoel je met de boel naar boven schuiven? Je baarmoeder, je bekken, je labia zelf?

7. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    ik fiets ook nog wel, herken je gevoel wel. ik heb dan het gevoel alsof het niet mijn onderkant is. het zit niet gemakkelijk meer.
    ik krijg ook snel last van mijn onderbuik.

8. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    ik denk dat het komt door druk op je schaambeen...

9. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik durf hier nu echt niet te fietsen, ik vond het al vreselijk om een dichtbepakte kroeg in te gaan met 12 weken op mn kerstborrel! Zelfs hond uitlaten vind ik als het glad is a-relaxt aangezien ze enorm sterk is en mij snel meeneemt! Maar ik ben gewoon lomp en uit balans ik val te gemakkelijk om! Ik moet zelfs op de trap afvallen, maar paardrijden zou me nu ook onprettig lijken.. Kan me er wel iets bij voorstellen! Lekker te voet of met de bus!

10. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Hm nee herken het gevoel niet, wel dat het niet fijn aanvoelde (heb tot 40 weken nog gefietst).

11. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Heeft denk ik te maken met je verslapte onderkantje, met name je bekkenbodem waar je min of meer op gaat zitten. Herken het wel, heb gefietst tot een dag voor de bevalling. Als je eenmaal zit gaat het goed.
    Kan geen kwaad volgens mij. Tenminste, ik heb gewoon een compleet kind gebaard ;)

12. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Sorry voor de late reactie, maar dank jullie wel voor jullie reacties!!! :)

Ja het is als ik ga zitten, als ik er eenmaal op zit is er niks aan de hand, maar het is echt als ik er op ga zitten. Ik moet wel fietsen, ook al doe ik het nu niet met plezier want het is mn enige vervoersmiddel. Maar dank jullie wel! Ik ben in ieder geval niet de enige!! :)

Deel Deze Pagina