tot wanneer brommer rijden?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovekisses, 14 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden!

Ik rijd al 7 jaar brommer en (gelukkig) nog nooit een aanrijding gehad of iets derglijks.
    Sinds ik weet dat ik zwanger ben rijd ik alleen nog als het echt moet.. maar voor me gevoel vind ik het niet prettig meer.
    Nu is het zo dat me vriend naar een nieuwe bouwklus is gestuurd en dat is zo ver dat hij onze auto wel MOET pakken 1 jaar lang tot de klus is afgelopen.
    Waar ik woon is openbaar vervoer dramatisch en bijna onmogelijk.
    Het komt er nu op neer dat ik dus de brommer moet pakken.
    Nu ben ik nieuwsgierig wie er nog meer brommer rijd en tot hoeveel maanden/weken?

Groetjes

2. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik zou persoonlijk helemaal niet meer de brommer pakken.. Nog eerder de fiets dan.
    Je weet tenslotte maar nooit!

3. Username

Username Niet meer actief

Zolang jij je prettig voelt lijkt me t enige goede antwoord. Dus als jij je er niet prettig meer bij voelt dan gewoon niet meer doen.
    Snap het wel, ik voel me ook kwetsbaarder nu ik zwanger ben. Fietsen doe ik met dit weer ook niet, terwijl ik me in niet zwangere toestand door de sneeuw ploeg met fiets. IJzel etc maakt me normaal gesproken echt niet uit. Maar nu wel :)

4. Username

Username Niet meer actief

Wel lastig als je geen alternatief hebt. Ik heb openbaar vervoer op minder dan 100m afstand. Dus ideaal.
    Zit je lang zonder auto?

5. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Kun je niet evt een auto lenen van je broer/zus/ouders/oom/tante...... Als je je daarbij veiliger voelt

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.553
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland