genante vraag

Discussion in 'Zwangerschap' started by tifa, Jun 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tifa

tifa Bekend lid

Jan 6, 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb seks gehad met mijn vriend maar daarbij is zijn piemel is het verkeerde gat geschoten, in mn kont dus..
    Daarna weer op de "normale" manier.

ik heb geprobeerd op te zoeken of dit schadelijk is maar vind alleen als antwoorden dat je via anale seks niet zwanger kunt worden.
    ook staat er dat er bacteriën in het darm kanaal kunnen zitten die het water kunnen doen breken wat tot een vroeg geboorte kan leiden.

ik heb gelijk zoveel mogelijk geprobeerd te plassen zodat die bacteriën er misschien uit gespoeld zijn.

wat kan ik nu doen? Is dit echt zo schadelijk? En moet ik contact opnemen met de vk?

sorry voor deze gekke vieze vraag maar voel me er toch niet lekker bij...

2. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Nou daar heb ik echt nog nooit van gehoord, sorry.. Denk niet dat dat kwaad kan hoor :)

3. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    hahaha behalve dat je er misschien een blaasontsteking van kunt oplopen, kan dat geen kwaad volgens mij hoor. De baby zit goed afgesloten en je baarmoedermond goed dicht.
    Maar ehm....hij kan er ook nooit "zomaar" ver ingeschoten zijn denk ik, want dan was je niet zomaar weer verder gegaan ;) Dus heel veel viezigheid zal er ook niet opgezeten hebben zeg maar.

4. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

Jan 28, 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    Lijkt me zeer stug!
    En juist omdat je er niks over kunt vinden, lijkt me ook dat dit nou niet echt schadelijk kan zijn toch? want er zijn vast mensen die tijdens zwangerschap anale sex hebben. Mocht dat serieus schadelijk zijn zou dat wel bekend zijn..maak je niet druk zou ik zeggen ;)

5. tifa

tifa Bekend lid

Jan 6, 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! Vergeet her dan maar snel weer haha

6. godblessed

godblessed Bekend lid

May 11, 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Als je van vagina naar anus gaat even douchen niet.plassen want zijn penis gaat niet in je urine buis.. En dan niks aan de hand en als je wel van plan bent nog keer te doen een condoom gebruiken voor anaal en vagina bijvoorbeeld zonder.. Geen genante vraag we zijn bijna allemaal door vrijen zwanger geraakt en dat andere gaatje zit er nou eenmaal dichtbij :p goed van je dat je het durft te vragen

7. lil

lil Bekend lid

Apr 3, 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    volgens mij kan je door de bacteriën alleen een infectie krijgen. Maar daar hebben ze genoeg middeltjes voor. Hou je afscheiding even goed in de gaten ;)

8. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Niet genant toch,kan gebeuren...
    Maak je niet druk, veel 'viezigheid' zal er heus niet aan hebben gezeten.
    Je ukkie zit hartstikke veilig.
    En je hebt wel gelijk over dat een stofje uit het sperma evt de bevalling op gang zou kunnen brengen,maar dit is alleen als je lijf echt klaar is om te bevallen.

Share This Page