hallo zit even met een vraag aan 36 weken ben ik naar de gyn gemoeten en daar zag hij dat ik met schimmel zat! hij heeft een staaltje genomen maar kon niet bepaald iets vinden! dan heeft hij een daktarin spray voorgeschreven nu 2 weken verder is da nog altijd niet verbetert zijn allemaal precies witte schilfers intss tijd heb ik al 2 sprays gehad en toch ga het niet weg verleden week had ik al 2 vingers opening! is da nu niet gevaarlijk voor infecties enz... zou ik terug gaan of bellen of moet ik afwachten groetjes
Waarom zou je wachten, gewoon bellen, daar zijn ze voor. Anders zit je ook maar in spanning. Liefs Vaam
ik zou toch ff contact opnemen met de gyn want mocht je bevallen lijkt het me beetje gevaarlijk voor het kind kan het ook mis hebben hoor
Je kunt als je gaat bevallen je kindje besmetten. Dus niet mee doorlopen, even terug naar de gyn of de huisarts!
volgens mij kan je beebje er alleen spruw van krijgen maar voor de zekerheid maar even bellen gr anita
Nou ik heb ook een soort van schimmelinfectie. Bij mij komt het omdat ik me TE goed verzorg daar beneden. Ik heb ook spul gehad. Na 2 weken ben ik terug gegaan en ze verzekerde mij dat het geen kwaad kon bij de baby en dat als er een goede menstruatie overheen gaat het meestal we lweg is. Volgens mij heb ik het nou niet meer maar het is nog wel super gevoelig. Als je het niet vertrouwd gewoon bellen. Liefs nance158
Je kindje kan er bij de bevalling idd spruw van krijgen. De mijne had dat ook. Heel naar, dus ik zou het niet willen afschilderen als 'alleen spruw'. (Ik begrijp dat dit niet bedoeld was). Bij mij heeft het uiteindelijk de borstvoeding verhinderd, omdat we elkaar bleven besmetten (ik had het inmiddels ook aan de tepels), ondanks dat we meteen zijn gaan behandelen. Behandelen had echter geen zin meer en ontsteking in de borst was al een feit. Productie van de melk liep meteen terug. Misschien een nare afspiegeling, maar misschien ook een goede waarschuwing om toch te proberen het vóór je bevalling te behandelen tot het weg is. Succes!