We wonen nu op een inieminie flatje en willen eigelijk nog verhuizen voordat het kindje komt in januari. Nu brengt een verhuizing flink wat stress met zich mee, althans voor mij. Maar ik merk NU ook al dat het zoeken naar een nieuw huis leuk is, maar dat ik er ook wat opgewonden/opgefokt van raak. Misschien is dat slecht voor het kindje... Zouden we niet beter wachten met verhuizen tot na de bevalling? Wat denken jullie?
hey meid allereerst gefeliciteerd met de zwangerschap bij mijn dochtertje was ik 20 wk toen we gingen verhuizen en toen vondt ik het prettiger als nu nu krijgen we vrijdag de sleutel van ons nieuwe huis zie hier meer tegenop dan dan de eerste keer dus als ik jou was zou ik het nu nog doen maarja je weet natuurlijk nooit wanneer je een ander huisje krijgt he succes
Wij zijn nog verhuist toen ik 31 weken was, ging goed hoor. Heb alleen niet meegeholpen met tillen, maar heb wel een beetje ingericht. En de kinderkamer geverft (mocht van de vk als je maar de ramen los zet)
Kan op zich geen kwaad hoor. Ik ben in mijn eerste zwangerschap een 4 week voor mijn uitteldatum nog verhuisd. Ik kon alleen niet helpen met tillen enzo en dat was wel frustrerend. Soms moest ik er echt om huilen dat ik niks meer kon, maar toen we er eenmaal zaten was ik ook wel heel erg opgelucht. Bij Dylano zijn we verhuisd toen hij amper een half jaar was en dat vond ik veel erger dan verhuizen met een dikke buik. Ik zou dus als je eerder kan verhuizen dat doen, want anders zit je dadelijk met een beeje dat je of steeds mee neemt en geen vrije handen hebt, of dat je steeds oppas moet zoeken.
Wij zijn net afgelopen weekend verhuisd, dus toen was ik 35 weken en een paar dagen zwanger. Ik heb zelf eerst alleen maar dozen ingepakt op mn dooie gemakkie en in ons nieuwe huis alles weer uitgepakt. Zo is het best te doen! Maarja, in mijn geval is er ook al sprake van nesteldrang, dus wil ik alles zo snel mogelijk aan de kant hebben, en dat heeft zijn tol geeist.... lig nu 2 dagen met de benen omhoog en voel me grieperig... Maar het is best te doen hoor, als je maar weet wanneer je genoeg hebt gedaan en dan niet zoals ik eigenwijs doorgaat, hihi! In elk geval heel veel suc6 met je keuze! Xx
Maar voor mij is het een enorme verandering, ik ga dan ook voor het eerst samenwonen en ook nog in een andere stad wonen. Om het sjouwen maak ik me niet zo druk, maar wel om al die nieuwe veranderingen, ik vind het n.l. ook een beetje eng. Al wil ik het graag, ik zie tegen de veranderingen op: een tweede kindje straks+nieuw huis+ nieuwe stad+eerste keer samenwonen. Opwindend maar veeel . Zo van: ga ik dat trekken allemaal.
Ik ga over een maand ook nog verhuizen. Ik laat veel door anderen doen, aangezien iedereen wil helpen
hoop dat ie nog ff blijft zitte wordt anders wel ineens heel druk hoewel mijn buik in de weg zit maar nu kan ik tenminste nog wat doen
hey, ik ga over een maandje verhuizen, ik ben ook wel zo iemand die zich overal druk om kan maken, maar er zijn veel mensen die willen helpen en ik ging liever nu verhuizen dan later want anders moet je bevallen in je kleine huissie en strax verhuizen met een beeb, dus beter nu denk ik, met die veranderingen komt het echt wel goed! Succes!
Als ik jou was zou ik het nu nog mooi doen. Je zegt dat het ook je eerste keer samenwonen wordt? Dus je woont nu nog niet samen met de vader van je kindje? Dan zou ik het zeker doen: nog ff wat tijd om aan elkaar te wennen, voordat je kindje er is. En, volgens mij moet het veel vreselijker zijn om te verhuizen met zo'n klein guppie, (die daar op dat moment wel last van jullie stress heeft), dan nu die kleine nog in je buik zit, -D
Ja ik moest me schamen zou mijn oma zeggen Als ik het woord:"Trouwen" hoor, breekt het zweet me uit. Mijn vriend is lief, hoor! Ik ben gewend om alles heel zelfstandig te doen, dus vind ik het juist eng dingen te moeten delen en uit handen te geven. Omgekeerde wereld. Ik moet nog leren dat het ook heel fijn zal kunnen zijn. Bedankt voor de goede tips!
uhm... wij zijn toen ik 37 wkn zwanger was gaan verhuizen, althans toen kregen we de sleutel en was het een race tegen de klok om alles op tijd af te krijgen... Maar het is te doen.....
wij zijn de eerste keer verhuisd toen ik net zwanger was. Super want zo konden we meteen een babykamer in het goede huis maken. De tweede keer ochten we een huis toen onze tweede net 3 weken was jeetje wat een stress! Borstvoeding liep meteen terug en kon niet van de eerste maanden genieten omdat ons oude huis nog te koop stond. Ook de het klussenmet een baby en oppas regelen enzo...nee ik zou ervoo rgaan om het nu nog te doen. Samen wennen en het kamertje daar lekker op orde maken heerlijk lijkt me dat!