Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met deze rare cyclus. 22tm27november was mijn laatste normale menstruatie met veel bloed en stolsels op 1tm4 dec kreeg ik spotting maar heel weinig, heb ik normaal nooit dus vond het wel raar zo een paar dagen na menstruatie. Savonds 9 dec (cyclusdag 17) kreeg ik ongi krampjes en bloed niet veel maar wel rood met stolseltjes dat hield aan tot 15 december het was niet zoals een normale menstruatie veel minder bloed niet genoeg voor een tampon.. Ik ben al jaren gestopt met de pil en mijn kortste cyclus was 30 dagen maar vaker is hij langer zoals 35 dagen en zelfs een keer 37 dagen nu opeens een cyclus van 17 dagen dat lijkt me ook heel raar toch? Mijn ovutest was knalpositief op 29 december en werd daarna weer lichter. Dan lijkt het er toch op dat die bloeding van 9 december toch mijn menstruatie was en ik opeens een korte cyclus van 17 dagen had. Wat ik aan jullie wil vragen is: Hebben jullie dit ook weleens gehad? Zouden jullie die bloeding als menstruatie tellen of als tussentijdse bloeding? Weten jullie nu wanneer mijn nod is? Alvast bedankt!!
Ik heb twee maanden terug een cyclus van 22 dagen gehad en dat heb ik echt nooit... bleek gewoon een menstruatie... Heb toen de huisarts gebeld ivm mijn geschiedenis en die zei dat een plotselinge korte cyclus wel een keer kan voorkomen, zonder duidelijke reden. Bij mij waa de cyclus erna weer 29 dagen en nu zit ik op 25 dagen en nog geen ongesteldheid. Leek dus eenmalig en volgens de huisarts is er dan niks aan de hand... Dus misschien toch even afwachten hoe het komende maanden gaat zijn? Hoe oud ben je? De overgang schijnt ook weleens te beginnen met kortere cyclussen.
En heb je trouwens een zwangerschapstest gedaan? Wie weet heeft het wel met een zwangerschap te maken
@anna2015 bedankt voor je reactie! Ik geloof nu wel meer dat het gewoon een korte cyclus was, zwanger ben ik (nog) niet en ik test veel te vaak 🙈 Wel had ik dus een knal positieve ovulatie test op 29 december dus zou eigenlijk pas weer over 2 weken mogen testen. Ik ben 26 jaar dus in de overgang ben ik hopelijk nog niet 😄