Las het ergens, op youtube wat filmpjes bekenen en lijkt me echt kei leuk!! Zouden jullie zoiets doen? Zoek op gender party op youtube...dan word snel duidelijk wat ik bedoel hihi
ja ik ook! alleen weet ik niet of ik het zelf zo lang niet kan weten...we hebben morgen een echo waarin ik het geslacht wil laten kijken..misschien zelf wel weten en dan de rest verrassen? is ook leuk!! Eens zien of ik iedereen voor zondag op kan trommelen ofzo hahahaha
Oh dat heb ik dan even gemist, ik heb 1 filmpje gezien en had niet door dat je het dan zelf ook nog niet weet.. Ik zou het wel zelf eerst willen weten samen met mijn man. Vind ik wel een intiem moment. Maar ik zou op zo'n manier wel anderen willen verrassen.
ik dacht eerst ook dat je het dan alleen familie en vrienden laat weten, zag ook pas bij een ander fimpje dat je het zelf ook nog niet wist..(laat je het dan opschrijven door de echoscopiste en geef je dit briefje dan aan degene die de taart maakt ofzO?) zelf vind ik het ook gewoon leuker om het gewoon te weten te komen samen met mijn man..maar om het dan de fam en vrienden te vertellen op die manier is best leuk, alleen vind ik het wel te groots allemaal.. dus dan meer iets in de trant van een cakeje met roze of blauwe vulling om het bijv ouders,zussen/broers te vertellen en goede vrienden bijv...maar dan niet allemaal tegelijk hoor, vind het een iets te groot feest eigenlijk voor het vertellen van het geslacht
Vreselijk, straks gaan we over naar werkelijk waar alles direct delen met iedereen om je heen.... huwelijksaanzoek-party's, geboorte-party's, kindje-maak-party's.... Nee, laat maar.... wij vertellen het wel gewoon nadat we die mooie momenten samen hebben meegemaakt...
zo de meningen zijn verdeeld hahaha. nu ik denk dat het beide kan...wel weten en dan voor de rest..en niet weten en met iedereen delen! En idd, je geeft je briefje van de echoscopist aan de bakker of degene die je taart maakt.... Wel tegen de echoscopist zeggen dat die het echt niet mag laten zien hahahaha. ach...ik vind de optie om een feestje te vieren wel leuk...zou ook een soort van babyfeestje kunnen zijn. Hoeft niet zo groot als die amerikanen natuurlijk...heb er ook eentje gezien dat het in een ballon werd gedaan en dat alleen opa''s en oma''s erbij waren! en dan prik prik prik..totdat de ballon met confetti kapot ging...hihi was ook heel leuk!