Ik moet van mijn baas mijn bloed laten testen op hepatitis antistoffen en of ik drager ben. Dan zou ik waarschijnlijk een booster nodig hebben. Vorig jaar is al geprikt om te kijken of ik genoeg antistoffen heb maar dit was geloof ik niet het geval. Dit alles is omdat ik in de zorg werk. Mag je nu wel die booster laten zetten als je zwanger bent? Ik dacht zelf van niet. Ook niet tijdens de periode van borstvoeding?
ik zou dat even navragen bij de HA of de VK... je baas kan het wel heel leuk zeggen hahaha maar hij is natuurlijk geen expert... dus voor je iets laat doen ff navragen...
Neeee! Ik werk ook in de zorg en mocht de derde spuit niet hebben ivm zwangerschap. Dit omdat het niet aangetoont is dat die vaccinatie veilig is voor je ongeboren kind. Toevallig van de week een prikaccident gehad en ik mocht daar ook de vaccinatie niet voor hebben... dus het antwoord is nee.
Volgens mij mag dat idd niet, tijdens bv weet ik niet. Op de site van de GGD staat het waarschijnlijk wel.
Heb vandaag bloed laten prikken en dan zien we wel wat eruit komt, of die booster nog nodig is. Ik zal eens kijken of ik het op internet kan vinden indd. Waarschijnlijk mag het niet, kan ik me wel voorstellen. Dan wordt het mooi na de bevalling.
Volgens mij mag je wel de HepB immunoglobuline injectie hebben, maar ik weet niet of dat voldoende is als booster. Tenminste dat zei mijn apotheker. Ik zou het nog eens even navragen als ik jou was.
gewoon even vragen aan de vk of ha, die zal het wel weten. Ik dacht zelf dat het niet mocht, maar ben geen expert.
Ehmmm, ik heb hem 2 jaar geleden wél gehad tijdens zwangerschap. Mijn VK en HA zeiden dat dit mocht omdat er geen levend iets in je wordt gespoten, dan mag het. Maar ja, dat was 2 jaar terug, misschien is het nu anders.
Ik mocht hem 2 jaar geleden niet van mijn VK. Maar bij mij betrof het geen booster, maar de volledige inenting, gezien ik 0,0 antistoffen had aangemaakt.
ja het mag wel, is mij verteld. ik moest de hepatitus b injectie halen ,maar ik laat het niet doen. ik wil dat spul nu niet in mijn lichaam, dan maar als ik bevallen ben
NEE mag niet!!! Ik werk ook in de zorg.. je mag het niet hebben al je zwanger bent of zwanger wil worden binnen 3 maanden.. bij ons werd ook gekeken of iedereen geent was.. ik wist alleen mijn titer bepaling niet. word alleen bloed bij me afgenomen.. krijg geen prikken..