Hallo allemaal, Misschien rare vraag: maar hoeveel zijn jullie gemiddeld per week kwijt aan boodschappen etc.? Ik sprak laatst een collega van mij die heeft een gezinnetje van 4 personen ( kinderen zijn tussen jonger dan 3) en die geeft 60 euro aan boodschappen uit per week. Wij ( 2 volwassenen en 1 puber) geven gemiddeld 200 euro per week. Hier zit ook brandstof voor de auto bij. Wat geven jullie uit?
2 volwassenen ongv 50-60 euro per week, alleen eten en drinken. Daar komt nog hondenvoer bij, brandstof reken ik al helemaal niet mee... ongv. 50 euro per week!
wij zijn met zijn 3tjes en wij geven ongeveer 300 per maand (doen altijd de grote bootschappen ineens, behalve de groenten en fruit die kopen we per week op de markt) de brandstof lpi betalen we per 2 weken 30
wij geven ongeveer 75/100 euro per week aan boodschappen uit is maar net hoeveel we thuis zijn we werken alle twee 2 avonden en nog verschillend ook en dan nog overwerk etc.. dus avondeten valt hier mee en mijn man werkt in supermarkt dus die neem daar overdag wat ... en aan benzine samen misschien iets van 35 euro ofzo misschien zelfs iets minder ik werk nl 7 km van mijn werk af en mannetje 15 ...
wijmet 2en ongeveer 75 euro per week aan boodschappen en voer voor de katten. we tanken eens in de 2 weken diesel voor 60,-
Wij hebben dus een vast bedrag en dat is 350 euro per maand. Daar koop ik alleen de boodschappen van, luiers etc gaat van een ander potje. Het is veel geld 350 euro maar het is in Belgie belachelijk duur en wij hebben helaas geen Lidl of aldi in de buurt.
Ik denk dat wij zo rond de 75,- euro per week zitten voor 2 volwassenen en 1 peuter, 1 kat en 3 gekko's. Dit is incl luiers, schoonmaakmiddelen en verzorgingsproducten etc.
zoooooo dat is netjes hoor ! ik had nog niet eens gedacht aan verzorgingsproducten maar die zitten er idd bij ons ook wel bij en wasmiddel etc ook
Wij zitten denk ik ook rond de 75 euro. dit is incl Luiers en flesvoeding, 2 volwassenen en 2 honden.
Dat is ook zo in belgie is het niet te doen wij hebben geluk dat we vlak aan de nederlandse en duitse grens wonen we winkelen dus ook zelden in belgie zelf maar halen allen in nederland of duitsland.
Dat is idd fijn, mijn man heeft hopelijk over een aantal weken zijn rijbewijs dan kunnen we ook eens nar nederland rijden voor de boodschappen, zal zeker schelen.
Ong. EUR 250 per week voor boodschappen (incl. schoonmaakspullen, luiers enzo), benzine (zeker EUR 100 per week) voor 2 volwassenen, 1 baby, 1 parttime kind (per week 2 en halve dag bij ons) en 3 honden.