Genept door Center parks.

Discussie in 'De lounge' gestart door Robyn, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Een paar weken geleden kon ik via Felicitas een huisje huren bij Center parks. Dit leek ons wel leuk als Fabian iets ouder was. Daarom hebben we een huisje voor volgend jaar mei geboekt. Een huisje in dezelfde periode dit jaar kost 519 euro dus ik kon een beetje berekenen wat het ongeveer zou gaan kosten.
    Nu krijg ik net een bevestiging binnen en wat denk je. Kost een huisje volgend jaar ineens 629 euro, dat is even 110 uur duurder! Ik had wel verwacht dat de prijzen wat omhoog zouden gaan maar 110 euro is echt belachelijk, terwijl de korting van Felicitas 130 euro is. Ik schiet er dus uiteindelijk 20 euro mee op.

Ben gelijk gaan bellen naar Center parks hoe het in godsnaam mogelijk is dat een hetzelfde huisje 110 euro duurder gaat kosten. Maar dat was heeel normaal, dat werd van hogerhand beslist. Uiteindelijk heb ik vol ongeloof maar opgehangen want er kwam echt geen zinnig woord uit dat mens.

Nu zit ik dus enorm te twijfelen of ik het wel door moet laten gaan. Aan de ene kant lijkt het me super leuk om eens met Fab daarheen te gaan. Maar aan de andere kant voel ik me zo ontzettend genaaid, dat ik erover denk om de boel te annuleren en wat anders te gaan doen.

2. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    Als je nog kan annuleren zou ik het zeker doen, gewoon een last minute naar center parks boeken volgend jaar, ben je nog veel goedkoper uit

3. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik zou ook annuleren! is wel erg duur.

kijk eens op de site van landal greenparcs,
    die is ook goed, en stukken goedkoper!

4. Niet meer actief

Idd annuleren en volgend jaar een last minute boeken, wij gaan regelmatig een weekendje naar cp, altijd boeken we met suc6 een last minute...zijn dan nooit duurder uit dan 250/300 euro voor een heel weekend..voor 4 tot 6 personen!

Hoop dat het je lukt!

liefs Pjetje

5. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    tjeetje meid, dat is echt knap balen.
    idd pak dan een last minute.
    ze bellen mij binnenkort ook van cp zal het ze meteen even voor hun voeten werpen.

liefs susanne

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik kon idd ook via Felicitas boeken, maar kwam er snel achter dat huisjes bij CP erg duur zijn. Wij gaan over 4 weken naar Brabant, voor een 4 pers huisje bij CP betalen we 659 euro, bij Landal betalen in diezelfde week 230 euro, dan is de keuze snel gemaakt. Ik laat de aanbieding van Felicitas dus lekker verlopen, want je schiet er winig mee op.

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    maar tussen alndal en cp zit een levendig verschil! het si waar je van houd maar ik geef liever meer geld uit en ga naar cp dan naar landal... maar mening verschillen natuurlijk!

o en trouwens ik zou ook annuleren das belachelijk! en lekker een last minute boeken! veel goedkoper!

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik wil best betalen voor iets extra's maar 3x zo veel is ons toch iets té veel van het goede, bovendien betaal je vooral voor attracties voor de kinderen, maar met een kleine van 7 weken hebben we daar toch niets aan.

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik zou het anuleren en dan voor last minut gaan

10. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    wauw das wel heel veel geld.. dat zou ik echt niet over hebben voor een weekendje cp

11. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Jeetje, voor dat geld kun je ook een last minute naar Spanje boeken ofzo. Ik zou ook annuleren. Je gaat er toch niet met dat lekkere gevoel heen na zo'n stunt van hun.

12. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik zou het ook annuleren ! Op teletekst kun je altijd leuke last minute aanbiedingen vinden van Center Parks, dat scheelt meestal meer dan de helft...

13. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Robyn, wat flauw zeg! Denk je een leuke vakantie geboekt te hebben en wordt het even een stuk duurder. Wij hadden een bon van CP, omdat ik een keer een klacht ingediend had en wilde hem erg graag inwisselen. Ik vond het alleen zo duur. dat we het over hebben laten gaan. CP is leuk, maar de huisjes vind ik niet altijd zo geweldig en de attracties waar je voor betaald zijn nog helemaal niet geschikt voor je kleine. De zwembaden zijn prachtig, maar als je je realiseert, dat je toch alleen maar in het peuterbad zit met je kleine. Wij hebben het afgelopen januari uitgeprobeerd met een lastminute in een park, dat bij roompot zat aangesloten. In de kerstvakantie een weekje voor 90 euro. Het was een zwembad met peuterbad en gewoon bad. Voor ons misschien niet spannend, maar onze vent van 2 vond het geweldig. Het huisje was netjes en we hebben niks gemist. Succes.

14. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Maar wist je de prijs dan niet voordat je ging boeken?

15. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ja idd voor ons is het wel heel erg leuk. maar voor Fab maakt het toch niet uit. Heb ook even felicitas opgebeld dat ze voortaan wel even mogen waarschuwen dat als je ruim van tevoren boekt dat die superkorting waar ze mee strooien op 20 euro na weg is, omdat CP het kortingbedrag gewoon op de prijzen van de huisjes gooit.

Nou dat had ik helemaal fout, ze wisten echt niet sommige huisjes zo omhoog gingen (terwijl het volgens CP heel normaal is) en dat zelfs sommige huisjes omlaag gingen in prijs. (al kon ze me daar helaas geen voorbeeld van geven)
    Het gaat me echt niet om de prijs zelf maar niemand kan me uitleggen waarom een huisje 110 euro duurder wordt in een jaar. De mevrouw van Felicitas zei nog wel dat het park Hijderbos heel populair is dit jaar dus dat ze het misschien daarom zo duur hebben gemaakt. Dat is lekker makkelijk verdienen natuurlijk.
    Nee ik ben helemaal klaar met die lui. Zowel CP als Felicitas die superkortingen geeft die er niet zijn.

16. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dat is dus de reden dat wij eigenlijk nooit naar CP gaan, omdat het gewoon onbetaalbaar is.

Wij zijn vorig jaar naar Recreatiepark Prinsenmeer in Asten geweest, een heel weekend voor maar 76 euro met 5 personen !

We hadden daar een huisje wat ze een junior Prinsenchalet noemen, en daarbij is het volgende extra aanwezig voor de kinderen: Kinderstoel, Kinderbed, Kinderbox, Babybadje, WC-bril verkleiner, Potje, Aankleedkussen, Flessenwarmer, Opstapje bij wastafel, Kinderhuisje, Kindertafeltje met kinderstoeltjes, Opbergbox, Speelblokken, Loop-zit locomotief, Speelspiraal, hamertje tik en diverse ander speelgoed, Plastic kinderservies & bestek.

Het zwembad is klein, maar wel subtropisch en ook nog eens gratis gebruik van de sauna en het Turks stoombad, super !

17. sim

sim Niet meer actief

jemig zeg,dat vind ik nogal een prijsverhoging zeg! als dat elk jaar zoveel omhoog gaat... ik zou annuleren en ook voor een last minute gaan..

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Naar CentreParcs gaan wij bijna altijd last minute, dus met flinke korting. En ik vond de 37% korting die ze geven ook niet super hoog, want je kan namelijk al heel makkelijk 35% korting krijgen (vroegboekkorting+jongegezinnenkorting)

Wij gaan dit jaar naar hof van saksen. Dat ziet er ook goed uit. En die hebben vanaf juni een nieuw centrum (zeg maar de cp dome) met super zwembad. Ben heel benieuwd.

Wij hebben overigens ook al eens een huisje gehuurd via Roompot op een park en dat was ook erg leuk. Alleen de dome sloeg echt helemaal nergens op. Het zwembad was bijna nooit open en het was ook maar 1 romeins bad (een normaal zwembad om baantjes te trekken).
    Bij CP hoef je vaak echt niet van het park af, dat vind ik soms wel relaxt. Maar ik heb dus ook geen gebruik gemaakt van felicitas aanbieding.

O ja.. wat ik zou doen? Ik zou ook annuleren hoor!

19. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Wij zaten een midweek in cp voor nog geen 200 euro. Dat vind ik een schappelijke prijs. Zeker als je kijkt wat je er allemaal voor krijgt. Er is zoveel te doen dat je het park niet afhoeft.

Maar 600 euro voor een huisje? Echt niet! Ik zou annuleren.

Maar ik moet wel even kwijt dat ik het niet echt slim vind om niet eerst naar de prijs te informeren voordat je boekt.

20. keizerin

keizerin Niet meer actief

Wij hebben voor april een midweekend in de Eemhof geboekt.
    En wij hebben de rekening gister ook in de bus gekregen en ik vind het reuze meevallen.
    Wij hebben een VIPhuisje is met een sauna en elke dag ontbijt enz en wij betalen 407 euro nou ik vind dat echt niet duur(de korting is er dan af)

Deel Deze Pagina