Genept door Center parks.

Discussie in 'De lounge' gestart door Robyn, 25 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    CP heeft toch geen last minutes meer? Die doen nu aan vroegboekkorting dacht ik.

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Precies! Bij CP ben je tegenwoordig juist goedkoper uit als je vroeg boekt. Ook vervolgboekingen (als je er al een keer geweest bent) zijn soms leuk geprijsd.

Ik ben een aantal keer op een Landal Green Park geweest en 1 keer bij CP. Als je samen met een baby bent, is LG uitstekend en heel veel goedkoper. Met kinderen die zelf kunnen zwemmen vind ik CP echt heel veel beter. Die zijn voor mij dan het prijsverschil wel waard.

3. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
  4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Je wordt met de prijzen altijd genept vind ik, want zowel Landal als CP houden zich absoluut niet aan de nieuwe code voor de advertentieprijzen, er komt sowieso nog zo'n 100 euro aan toeslagen bij als je boekt.

5. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Nou, normaal doe ik dat natuurlijk altijd. Maar ik moest binnen 3 weken boeken anders geldde de aanbieding niet meer. En op dat moment waren de prijzen voor volgend jaar nog niet beschikbaar. Daarom heb ik naar de prijs voor dit jaar gekeken en bedacht dat er misschien nog 30 a 40 euro bovenop zou komen.

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    De aanbieding is dus nog wel langer geldig, je kan ook gewoon later nog terugbellen als je wilt boeken met korting. Toevallig ben ik vorige week ook gebeld door Felicitas en ik wil er nog geen gebruik van maken. Ik mag nu later gewoon nog een keer terugbellen. Geldt deze aanbieding niet meer dan is er wel een andere. Gewoon de bon goed bewaren zeiden ze tegen mij.

Groetjes Daphne

7. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Dan zijn het helemaal neppers want tegen mijn werd gezegd dat de aanbieding maar 3 weken geldig was.

8. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Robyn dat zeiden ze ook tegen mij maar ze hebben ook gezegt dat ik zelf door CP gebeld zou worden en daar op moest wachten.
    Dus ik dacht ook dat het al voorbij was want ik werd pas 2 maanden later gebeld en toen vroeg ik van is het dan nog wel geldig en toen zei die vrouw van CP ja hoor en je kan ook boeken voor volgend jaar dus ik helemaal blij(want dit jaar wilde we nog niet)en omdat ik nog wilde gaan kijken naar welk park we wilden gaan hebben ze me de volgende dag weer terug gebeld.
    Ik vond de service tot nu toe heel goed en ik vind het dus ook echt niet duur.
    Ik ben ook een keer naar Landal geweest en dat was zo waardeloos en vies daar dat ik gelijk weer naar huis ben gegaan.

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou wij hadden ook geinformeerd naar volgend jaar, maar de prijzen waren niet bekend, maar we konden het boek van dit jaar ter indicatie gebruiken. zou wel niet heel veel duurder zijn.
    nu kreeg ik dus ook een reservering waarbij het ineens ruim 140 duurder was dan in dezelfde periode een jaar eerder. dit is dus niet de bedoeling. ik zou er ook niet aan vast zitten, als ik het niet eens was met de prijs. maar op de reservering stond aanbet. binnen 2 weken.
    felicitas was niet te bereiken vanwege drukte, en centerparcs neemt na 20 min. in de wacht (20 cent per minuut) niet op dus heb opgehangen en de hele handel met begeleidend schrijven terug gestuurd.
    vind dit niet klinken als aantrekkelijk aanbod. ik boek wel een keer op eigen initiatief.

Deel Deze Pagina