Hai, het tweede seizoen Generatie 2010 begint weer. Aanstaande donderdag 21.30. Wie gaat er kijken? Ik wel!!!!! Ben erg benieuwd hoe het met de gezinnen is!
oehhhh thanx dat je dat even hier neerzet...ik zit er al zo lang met smart op te wachten, maar als jij dit nu niet had gezegd was ik het domweg vergeten! Ik ga het dus zeker kijken
JA! ik ga zeker kijken! ben zo benieuwd, vond het vorig jaar erg mooi om te kijken. weet je ook of het dit jaar weer "maar" 3 afleveringen zijn?
hmm nee, dat weet ik niet. Ik hoop het niet. ze hebben het over een "seizoen", dus wellicht zijn het er meer. Ik kan van zoiets geen genoeg krijgen!
Leuk! Ik heb net weer even naar alle gezinnen gezocht op de website, dus ik ben weer helemaal bij wie, wie ook alweer was
Ik zag het staan in de gids. Maar zag ook dat je het hele jaar hun kunt volgen op de site van Generatie 2010 ?
Bekijk de eerste uitzending nu al online! Deze wordt donderdag om 21.30 uur uitgezonden op Nederland 1. Generatie 2010
1 van die moeders schrijft hier toch mee (Chantal....uit mijn hoofd?). Ik ga die online aflevering vast kijken!
Weet je misschien ook waarom niet (kan het me wel voorstellen hoor, had zelf ook iets andere verwachtingen).
Was een leuk jong stel (zo vond ik ze overkomen), werkte hij niet in de logistiek? Ze hadden wat problemen met eten geloof ik (hij lust praktisch niks maar beloofde beterschap ).