ik heb alleen de aflevering van vanavond gezien wel leuk hoor dat je ineens ziet dat je kindje gaat kruipen en een ander kindje die de plinten van de muur trekt Dat belooft voor ons ook nog wat. Dat stel dat met kerst naar duitsland ging naar de kerstmarkt...niet zo slim bedacht in die vreselijke drukte, kindje moet de hele dag in de wagen zitten en kan zijn energie niet kwijt. die opmerking van het meisje van jonge stel: dan vertellen hij dat ze eerst toch maar wat langer wachten voor er een 2e komt, ze willen eerst een eigen huisje en goed gesetteld zijn en dan denken ze er nog over na en 2 tellen later zegt zij: maar als ik eerder zwanger raak, ja, jammer dan! jammer dan? wat is dat nou voor een opmerking? zeg dan dat je gewoon weer gelijk zwanger wil worden.
Ik vond dat ook opmerkelijk inderdaad. Misschien weet ze wel dat het verstandiger is om te wachten totdat ze goed gesetteld zijn, maar zegt haar gevoel dat ze graag snel een tweede wil? Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Je verstand zegt: Niet doen, is niet slim. Terwijl je gevoel zegt: Jaaaaa!!! DOEN DOEN DOEN!! Ik denk dat ze nu niet in de ideale situatie verkeren voor een tweede erbij. Maarja, het gevoel he....
Ja die opmerking sloeg echt nergens op. ALsof ze zichzelf al een vrijbriefje geeft voor als het toch gebeurd, en ze al weet dat het er in zit.
Ze heeft al vaker gezegd het liefst snel een 2e te willen, maar dat het niet verstandig is. Hopelijk lukt dat huisje snel en kunnen ze het gezinnetje uitbreiden!
Er wordt zoveel negatief gedaan over dat jonge stel. Maar ik neem mijn petje ervoor af dat ze het zo goed doen. Ze zijn nog bij elkaar en voeden het meisje zelf op. Zij bepalen wat zij het beste voor hun kind vinden. Ik vind het knap. Ja ze zijn nog jong, maar menig tiener kan een voorbeeld aan ze nemen. En inderdaad had ze al vaker gezegd dat ze het liefst nu al voor een 2e gaan maar dat het niet kan omdat ze bij zijn ouders wonen.
Ik vind het wel meevallen met negatieve dingen over dit stel. Juist hier in dit topic is bijna iedereen positief hoe zij het doen. Maar ik vind inderdaad ook dat het een beetje raar overkwam die opmerking van haar en dan vooral die blik van haar erbij... Kom op zeg, als je nog niet voor een tweede gaat, gebruik je toch anticonceptie!
Nee maar om je heen hoor je het wel van mensen die ook dat programma kijken. Ik bedoel niet specifiek mensen in dit topic. Sorry als dat zo overkwam. En ja ze kunnen wat naief overkomen, maar over het algemeen doen ze het heel goed.
ik heb alleen die uitzending gezien, dus kan verder helemaal niks over het jonge stel zeggen, ik vond alleen die opmerking zo raar, meer niet.
Ik ben het helemaal met je eens hoor! @lautjuh Hahaha, ja ik dacht inderdaad dat je dit topic bedoelde!
Whaha, ja inderdaad! Nu snap ik waarom pa en ma wouden verhuizen naar een kleiner en gehoriger huisje!
NOu inderdaad! Ik zei gisteren nog tegen mijn vriend: bijna alle vrouwen op zp vinden dat hun het zo goed doen. Ik irriteer me een beetje aan hun.. Maargoed dat heb ik bij wel meer stellen.
Ik vind de ouders van Mirac ook niet leuk. Een beetje.........simpel. Weet niet hoe ik het anders moet benoemen. De ouders van Pelle vind ik ook erg vermoeiend. Niet echt een reden voor, maar meer een gevoel. De ouders van Dominique vind ik het leukst, in tegenstellen van wat ik vooraf verwachtte. Vind dat ze het zo leuk doen, zowel met hun dochter als met elkaar!!