generatie 2010 begint weer!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door juenco, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht

Wie is Pelle?

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Wat een onvolwassen reactie op iemand die zegt dat zij vindt dat een tik op de vingers niet kan. Volgens mij een doodnormale post met net verwoorde mening. Heel wat anders dan wat hier boven staat. Bovendien staat de wet aan haar kant.

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Dankje. Maar geeft niet dat iemand daar anders over denkt. Misschien handig om er geen discussie over te starten haha.

En wie is Pelle? Ik vind de ouders van Jamie ook wel leuk.

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Nee natuurlijk is het niet erg dat iemand er anders over denkt. Maar dan hoeft er nog niet zo gereageerd te worden. Het gaat me niet zozeer om het onderwerp, maar om de reactie an sich.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.276
    6.802
    113

O vind ik erg logisch.
    Zo denk ik er ook over. Kinderen moeten op een gegeven moment los van de moeder.
    Alleen wilde Julian zelf eerder stoppen helaas ( 6 maanden).

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik weet niet of er al iets over is gezegd, maar de ouders van Isabella zijn echt soft. Ze slaapt gewoon tussen hun in ?! Omdat zij 10 minuten gehuil niet kan aanhoren. Please zeg. Je hebt je dit je kind zelf aangeleerd hoor.

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    over dat slapen van isabelle vond ik ook eg slap overkomen...

8. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Dat vind ik juist het leukste stel, van Isabelle :D
    Zelfde naam als mijn dochter en die slaapt ook vaak bij ons (maar die huilt anders ook wel iets langer dan 10 min), volgens mij gewoon omdat ze het fijn vinden en daar kan ik me goed in vinden ;)
    Zij is weer zwanger toch?
    De ouders van Dominique vind ik ook wel ok, maar vind haar heel vaak beetje kinderachtig stemmetje opzetten of ligt dat aan mij?
    Erg leuk programma iig, jammer dat we weer zolang moeten wachten op de volgende serie!

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Heb het weer met veel plezier gekeken!
    Die ouders van dominique vind ik ook een beetje raar, beetje kinderachtig af en toe ja... maar goed, ieder z'n ding.

10. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik vind die ouders van dominique zo klef. Niet in de zin van zoenen enz. Maar als je ze samen op de bank ziet zit hij altijd met een arm om haar heen of een hand op haar knie. En ze zijn het altijd zo eens met elkaar. Zouden die nou nooit eens bonje hebben?
    En vind haar af en toe ook wat kinderachtig overkomen.

Heb net de uitzending op internet terug gezien. Moest wel lachen om dat pakje van mirac. Die was veel te groot haha.

Grappig ook om te zien dat iedereen op een andere manier de verjaardag van zijn kind viert.

11. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik vond het echt een leuk programma. Juist leuk om te zien hoe verschillend die stellen eigenlijk zijn. Ook bij de verjaardagsfeestjes. De een heeft het tot in de puntjes geregeld, de ander met wat houten stoeltjes en een slagroomtaart. Maar iedereen doet het op zijn eigen manier gewoon goed.

Ik wordt vaak moe van dat veroordeel van iedereen onderling. En dan vooral de moeders. In dit programma zie je dat iedereen het op zijn eigen manier, wat voor budget dan ook, gewoon goed doet.

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Vind je? :)
    Mijn post is toch ook doodnormaal?
    Ik vond alleen dat ze wel erggg overdreven reageerde op die tik over de vingers, alsof hij het kind een vuist slag gaf.
    En de wet is ook een beetje onzin, zou je je kind voor 300000 agenten een tik over de vingers geven, is er geen enkele agent die je oppakt of aanspreekt hoor.

Maargoed, haar mening is dat zij het vreselijk vind, en mijn mening is dat ik haar reactie vreselijk vind. Dat recht heb ik dan toch ook? ":)

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    De ouders van Dominique hebben juist aangegeven ook relationeel best een zwaar eerste half jaar te hebben gehad, nu hun dochtertje wat ouder is en hij meer aan zijn avderrol gewend is ging het steeds beter. Ik vind ze wel leuk samen, erg lief met hun dochtertje ook.

Over het samen slapen: Als je het zelf geen probleem vindt dat je dochtertje bij je ligt is er toch ook geen probleem dat ze dat doet? Lekker op je eigen manier zou ik zeggen.

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.121
    2.298
    113
    Brabant
    ik vind het een leuke serie en heb ook met plezier gekeken.
    vooral het feest der herkenning was leuk!
    Iedereen veranderde zo door het vader/moederschap! mooi om te zien.
    En of ze nu oud of jong, "rijk" of "arm" waren, elke moeder heeft die eerste week lopen janken;)

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Dat is jouwn visie ;)

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Prima!:)
    Klaaaaarr..

17. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ooh wist niet dat er een topic over was,ik kijk ook meestal.
    vind het ook leuk om te zien ,herkenbare dingen enzo
    maar heb afgelopen donderdag gemist....waar kun je het bekijken?

18. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.424
    448
    83
    Limburg
    generatie2010.ncrv.nl

19. Rozelief

Rozelief Niet meer actief

5 mei was de laatste aflevering, je hebt dus niets gemist!

20. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ooooooh haha dat is dan weer snel gegaan

Deel Deze Pagina