Hij reed op de vrachtwagen inderdaad. Ze kregen een dochtertje. Ik geloof dat ze de tijd die het programma kostte tegen vonden vallen. Ben wel benieuwd naar deze serie en hoe ze het gaan neerzetten. Want wat zend je uit van een heel jaar?
Tom en Suzanne met hun dochterje Sophie bedoelen jullie denk ik? die doen niet meer mee heb ik ook gezien en er zijn 2 nieuwe stellen bij gekomen?
ja 2 nieuwe stellen ja! ben benieuwd! hoop dat ik wakker blijf tot half 10 (na n aantal helse nachten met een zeehondenhoestpeutertje..) maar ik heb er zin in!
Zit hier ook met smart te wachten, heerlijk dit soort progamma's. Straks in mei ook weer lekker een nieuw seizoen van Babyboom.
Wat jammer dat hun niet meer mee doen en dat er nieuwe stelletjes bij gekomen zijn. Ben ook erg benieuwd hoe het met dat hele jonge stel is, dat toen nog thuis woonde. Ik kijk het morgen terug op internet, kan het helaas niet zien dadelijk.
Ik .. en getverrr.. die turkse man!! 't zal de cultuur wel zijn! Verder vind ik het wel leuk! Jammer dat Sophie en haar papa en mama niet meer meedoen! Vond hun ook wel erg leuk!
Ja, daar heb ik ook wel even vreemd bij gekeken ja... Hier overigens nu wel traantjes in de ogen bij de bevallingen hoor, toch wel bijzonder om te zien als je hoogzwanger bent Aan de andere kant: als ik al die vrouwen dan weer zie met hun weeën, denk ik O God, ik moet straks ook weer...
Leuk om weer te zien, maar nu nog niet echt geweldig met vrijwel een gehele herhaling zo...... Op dan maar naar volgende week?
Ow ja .. ook hier helemaal emo hoor! Lijkt sowieso al of ik veel emotioneler ben sinds mijn zoon er is .. En jij moet inderdaad binnenkort weer.. Goed dat je al weet wat voor moois je er voor terug krijgt!! Sterkte alvast!
Ik kende het niet, kreeg toevallig de tip van een vriendin. Het was de eerste keer dat ik een bevalling zag sinds mijn eigen bevalling Ik kan me helemaal niet meer herinneren dat ik ook zoveel pijn had, maar dat had ik zeker weten wel.....
Weet iemand wanneer de kindjes zijn geboren?? Ik kan het nergens vinden. Erg leuk om te zien, werd ook weer emo door het zien van de bevallingen hihi
Ik vond die herhaling eigenlijk wel prettig , na zo'n jaartje was ik toch wel weer een hoop kwijt, hahaha, ehhh... hormonen? Ben ook benieuwd naar volgende week! @ zogelukkig: wie weet op uitzendinggemist.nl?