Snif snif.. oooow wat mooi die bevallingen!! Wel jammer dat er weinig nieuwe beelden waren, ben benieuwd naar volgende week!
Kindjes zijn idd allemaal van begin 2010. Suzanne en Tom doen niet meer mee. Suzanne was/is actief hier op het forum en deed als enige hier mee. Gaat overigens prima met hen! Ik vond het vooral erg veel terugkijken. Was wel met gemengde gevoelens, omdat ik dus ook toen bevallen ben (jan. 2010) met al die sneeuw enzo!
Vond t erg leuk en ja veel herhaling maar dat doen ze denk ik zodat ze straks weer goed verder kunnen met de 2 nieuwe stellen erbij.. plus weer even een geheugensteuntje voor iedereen Ben erg benieuwd naar donderdag kan echt niet wachten, vind het toch wel ergens irritant dat je nu elke keer weer een jaar moet wachten maarja.. duh.. kan natuurlijk ook niet anders Vorig jaar veel gehuild bij de afleveringen omdat ik t zo mooi vond en ik zelf een heel grote kinderwens had, nu heeeel veel gehuild toen ik alle afleveringen weer ging kijken omdat ik nu zelf zwanger ben hihi En straks als ik met verlof ga begint babyboom! yay! En oh btw. ieder zijn eigen ding natuurlijk maar ik zou zelf toch een broodje of fruit van thuis meenemen als ik naar de mac zou gaan met mijn lief en de beeb..
ja ik ga er ook zeker naar kijken vind di zo leuk programma's zoals babyboom vond ik ook leuk die mag voor mij ook snel terug komen heerlijk om te zien
Ik ga zo ook weer kijken. Ik zag ook met verbazing te kijken naar de baby die macdonalds gevoerd kreeg...
die vond ik eerlijk gezegt leuker dan gen.2010! Meer humoristisch @macdonalds: is het echt zo raar als het kindje heel af en toe keer daar eten van heeft? niet lke week natuurlijk, maar bij hoge uitzondering, bij dagje uit ofzo?
Ja, daar heb je wel een punt Maar ik vind het ook wel weer heel aandoenlijk om te zien in wat voor kneuterig klein wereldje je leeft als je nét een pasgeboren baby hebt! Echt zo'n balonnetje waarin alles draait om je kind en er verder niks bestaat...
Het lijkt alweer zooooo lang geleden! Vind het wel grappig dat die stellen zo verschillen maar allemaal helemaal en net zo vol zijn van hun baby.
Zelf fietsen met een kind in een draagdoek vind ik al veel te gevaarlijk, maar achterop zitten met een baby in een draagdoek nog veel meer! Er hoeft maar iets te gebeuren (wat je dus totaal niet in de hand hebt) en je ligt samen met je 11 weken oude kind op straat.. Brr!
Ja bizar lang geleden hè? kan me bijna niet meer voorstellen dat ik ook zo was, maar dat was ik toch ECHT wel! Sterker nog, ik denk dat ik pas na een paar maanden echt mijn ogen opende voor de rest van de wereld, hahahaha Kan me ook niet voorstellen dat ik straks weer net zo erg word Zo schattig, al die kleine onzekerheidjes, afvragen of je het wel goed doet...
Ja, ik schrok ook! Als je man plots moet remmen, spring je niet zo makkelijk van de fiets! Beetje TE relaxed!