generatie 2010 begint weer!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door juenco, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Die meerdere kindjes komen natuurlijk dan ook wel. Vast wel in 10 jaar.

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Leuk programma!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.119
    2.289
    113
    Brabant
    jawel, de 2e is al op komst bij dat turkse stel.
    leek het nou dat dat zoontje verkeerd om in de auto zat? of was het wel een groep1 stoeltje?

en wat doet dat jonge stel het goed zeg! respect hoor!!

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Gisteren weer gekeken, maar ik vond het ook wat tegenvallen. Toch zit er ook wel wat herkenning in van hoe het hier soms gaat. Ik heb ook zo gehuild toen ik weer moest gaan werken. Maar ik mis wel wat diepgang!

5. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Dat dacht ik al te zien aan haar buik, was nog/ of alweer erg rond ;)

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat was mij ook opgevallen ja, vorige week.
    Ik moet de aflevering van gisteren nog terugkijken.

7. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    ik reageerde hier net terwijl ik halverwege in het programma zat, en zag aan het einde dus al dat ze bij de verloskundige was. Dan is ze snel gegroeid zeg (uitgaande van dat ze max 12 wk is)

8. MHMW

MHMW Niet meer actief

Gister weer gekeken. Wederom met kromme tenen. Het is echt een slap aftreksel van de series die in het buitenland draaien. Het heeft weinig tot geen inhoud. Alleen maar slap geouwehoer. Het jongste stel doet het bijna nog het leukst van allemaal. De ouders van Dominqe blijf ik ontzettend flauw vinden, en dan vooral haar. Nee, hier word volgende week geen Generatie 2010 meer gekeken. Jammer !

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ik was met 12 weken ook al erg zwanger. Echt ook al een rond buikje ( ik mis het stiekem toch wel weer, :()

10. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Sja ik vind het nogsteeds wel een geinig programma maar ik merk dat ik gauw ben afgeleid door andere zaken op internet/tijdschrift/etc ;)
    Ik wordt dan ook wel heel erg moe van constant die herhalingen :(

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

Haha wij ook. Niet volledig om dezelfde redenen denk ik, maar we zijn echt een mengelmoes van deze 2 stellen.

Ik vind het programma trouwens wel leuk. Het gaat misschien niet zo diep als het programma op BBC (ken ik trouwens niet), maar ik vind het wel heel herkenbaar. En ik vind het erg leuk om te zien hoe dat jonge stel het doet.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat een hoop opvallende dingen weer zeg!

De tranen bij het vertrek, de stress van de eerste echte reis met kindje, de veranderingen die je per dag merkt, het roken onder de afzuigkap terwijl je nb staat te koken ;S etc. etc.
    Ik blijf toch kijken! *maar dan steeds via uitzending gemist, als het mij uitkomt haha*

Dat de moeder van Miracs? al wat dikke lijkt komt denk ik door het moment van opnemen van die "gesprekjes".
    Je ziet bij de anderen ook dat ze steeds hetzelfde aan hebben.

Vind wel dat Dijana opknapt van korter haar :D

Verder vind ik de ouders van Silvijn en Dominique echt het leukste...en toch die van Isabel ook wel hoor.

Ben benieuwd volgende week, kleine Silvijntje zo over zijn toeren...zo herkenbaar..brrrr

Nouja, ben de helft alweer vergeten geloof ik.

13. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik vind veel dingen toch wel erg henkenbaar hoor! Ook wel omdat mijn jongste ook van begin 2010 is en de kindjes dus echt even oud waren,maar toch....

14. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik wil het perse volgen omdat ik het vorig jaar ook van het begin tot het eind gevolgd heb, en ik kijk ook vaak op uitzending gemist... maar ik vind het een beetje saai de laatste twee weken, beetje geestdodend ;). Heel herkenbaar allemaal hoor, en natuurlijk ook gewoon hoe het is en hoe dingen zijn.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

owja, die autospiegel van de ouders van Mirac!!
    Moest er ineens vanmiddag aan denken!

16. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wat was daar dan mee?

17. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Die zat gemonteerd met een Tyripje :D

18. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik vind het een fijne en pure serie.

Ik zit zelf in een enorme dip omdat mijn kleinste meisje erg veel huilt ivm krampjes nav nieuwe voeding en ikzelf totaal niet goed in mijn vel zit. Ik zie veel herkenning bij bepaalde stellen en dat is heel fijn.

Overigens moet ik wel even slikken als ik de mama's bv zie geven. Ik was genoodzaakt om te stoppen met bv en zit nog midden in het proces om de productie te laten stoppen, en dan is het heel moeilijk te zien hoe het ook kan zijn...

Maar goed, ik kijk dond weer en als dat niet lukt ivm een huilend meisje, dan via uitzendinggemist.nl! :D

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, weer gezien!

wat ik alleen niet snapte, ouders van charlene zeiden dat ze financieel krap zaten, maar als je dan zag wat charlene allemaal aan speelgoed had...dan denk ik, waar betaal je dàt dan van?

20. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Was weer een leuke aflevering. Tsja, dat van dat speelgoed van Charlene...wellicht gekregen? Wat ik in ieder geval zie bij dat stel is dat ze ontzettend veel liefde geven aan dat prachtige meisje. Wat een leuk ding is dat zeg! In het begin dacht ik nog, oh jee, als dat maar goed komt met dat jonge stel. Maar dat zit voor 100% goed! Ik kan daar echt van genieten!! :)

Wat ik helaas wat minder vond...Jamie was zo heerlijk aan het spelen met dat autootje, zegt mama "nee"...het jochie huilen. Wellicht was het wat verkeerd geknipt en geplakt, maar toch zei ze echt nee toen hij aan het spelen was. :( (en naar de kapper? Wat valt er aan dat donshaar te knippen :( haha!)

Een schitterende serie vind ik het. Veel herkenning inderdaad en zo geweldig om die kleintjes op te zien groeien en te zien veranderen. Wat zijn die kleine kindjes toch kwetsbaar en aandoenlijk. Fantastisch!

Deel Deze Pagina