speelgoed: ze zeiden dat ze haar "verwennen" maar dat je baby niet kon verwennen, maar dat ze vaak speelgoed kreeg (in die trant) Maar vind ook dat ze het goed doen! Dat van Jamie vond ik ook beetje raar, maar zal wel door het knip en plakwerk komen. Knippen was nodig omdat hij rare plukken had op zn hoofd.
In de vorige uitzending viel het me ook al op dat Jamie erg vaak 'nee' te horen krijgt, en gisteren was dat wederom zo. Ik hoop maar dat het door het plak en knipwerk zo lijkt inderdaad...
Vind je dat echt? Ik was het echt zooo eens met haar opvoeding! Vond juist dat ze het super deed! En met die auto, misschien dat ze bedoelde dat hij er niet mee mocht krassen over de vloer. Aangezien hij er op leunde en schoof, vind ik niks raar aan hoor! Als mijn dochter aan het spelen was met die leeftijd en ze zou zo over de vloer zijn gegaan, wat ze ook vaak deed met speelgoedbakken etc, zou ik ook nee zeggen!
Ik zou een auto geven die niet krast.. hoe kan een kind nou begrijpen dat hij krassen maakt??? Vond dit wel een leukere aflevering. Volgens mij is volgende week weer de laatste van dit jaar (de verjaardagen)
Niet dat ze moeten begrijpen dattie krast, maar met een auto, zou ik nee zeggen en laten zien hoe je hem wel over de vloer kunt laten gaan. Gewoon dat de wieletjes rollen en niet met de zijkant over de vloer krassen, dat moet je wel vaak zeggen. Maar ze hebben het redelijk snel door!
Ik vond dat genee ook wel een beetje te inderdaad. Maar ik denk dat als je al mijn 'nee's' achter elkaar zou plakken het ook zou lijken dat ik dat constant zeg Mijn zoontje hoefde er trouwens nooit om te huilen als ik het zei. Hij keek alleen een beetje beduusd en ging dan vervolgens wat anders doen. Ze hebben een stel niet behandeld dit keer. Dat was me in een eerdere aflevering ook al opgevallen.
ja die ouders van Isabel zijn echt al minder in beeld. Ik vraag me af hoeveel er uiteindelijk tot het 18de jaar volhouden.
Toevallig het laatste stukje gezien. Kromme tenen van de opvoeding van Dominiqe. Klasieke muziek etc. Hun voelen zich hier duidelijk goed bij, maar ik kan me hier totaal niet in vinden. Maar enfin, ik vind de moeder van Jamie ook erg streng. Hoor haar vaak nee zeggen, om niks eigenlijk. De jonge ouders doen het zo goed! Charlene is echt een leuk kind. De ouders van Isabella komen inderdaad weinig in beeld. Maar was hun relatie tijdens de zwangerschap al niet een beetje vreemd ? Hun hadden toch niks, toen zij zwanger werd. En zijn toen maar bij elkaar gegaan omdat ze een kind verwachten. Althans, zo begreep ik het toen.
Wat is er mis met klassieke muziek? Als je dat graag luistert, waarom zou je je kind er niet naar laten luisteren.
Ik vind het ook een superfijne serie. Zo herkenbaar. En ook denk je af en toe juist: zo zou ik het niet doen. Maar dat is juist leuk, iedereen is weer anders
Daar snap ik inderdaad ook niets van. Om het zelf niets te vinden, prima, maar kromme tenen? Waar je je al druk om kunt maken zeg.
ik vind het jongste stel het echt HEEL goed doen! heel bewust met de dingen bezig! ok, ze zijn jong enzo en niet veel overeenkomsten met mijn leven, maar och wat groeit dat kind GELIEFD op!!! En geweldig om te zien , zo denken ze overal over na. bv bijvoeding vanaf 6 maanden (ookal dacht oma daar heel anders over), hij mag nog maar 1 uur per dag gamen, ze werken allebei etc etc. ben alleen heel benieuwd hoe het gaat met het nieuwe huisje, want dat kwam niet heel positief over... de pa en ma van dominique vind ik het ook heel leuk doen! Geweldig om te zien wat moederschap met haar doet! Dat zweefstel vind ik maar raar.. (is ook helemaal mijn ding niet). Eerst per se met die draagdoek op de fiets springen en daarna lopen ze in het bos met dat kind in de maxi cosi?? beetje vreemd vond ik. Dat turkse stel, ik kan me er gewoon niet heel erg in vinden. Ze zitten absoluut niet op 1 lijn en dat gaat dat kind echt wel merken! de ouders van isabel, och wat moest ik steeds meejanken met haar gejank. zo herkenbaar. ik hoop dat ze het samen gaan redden! de ouders van Jaimy, ik vind haar een beetje te "boers". Ik ben zelf ook wel zo, maar (ik hoop) wat minder zo weer heerlijk mijn oordeel klaar over iedereen
Geen kromme tenen van de klasieke muziek, maar hun manier van opvoeden. Het is te gemaakt. Ik weet niet, ze willen het te perfect doen. Het is een gevoel wat ik erbij heb. Kan het niet zo goed uitleggen. Alleen dat ik zo totaal niet ben. Ik ben veel soepeler en ik zie wel hoe het loopt.
Dat zweefstel inderdaad ! Ik stond echt met open mond te kijken hoe dat kleine ventje zo grote stukken eten kreeg !
ja, 't is niet mijn ding, maar t wordt vaak gedaan. stond er wel van te kijken dat dominique het ook kreeg
Wij kregen van ons CB ook te horen dat ze een groot voorstander waren van de Rapley methode. Wij hebben het ook volgens deze methode gedaan en hebben nu een mannetje dat altijd al goed heeft gegeten en alles lust. Ik vind het een hele fijne en makkelijke methode!
Omdat zij niet zweverig zijn? Dat is zo'n stom vooroordeel. Laatst was er ook iemand die zoiets over ons zei toen ik vertelde dat mijn zoontje 15 maanden borstvoeding heeft gehad, ik hem in een draagdoek had als baby en we inderdaad ook de Raplay methode hebben gedaan. Dat vond ze echt niet bij ons passen, omdat we zo modern, jong en netjes waren (Vooral dat laatste "netjes" haha) Overigens fietste ik absoluut niet met de draagdoek hoor! Dat vind ik ook echt SUPER gevaarlijk. Maar ik merk wel dat er behoorlijk wat vooroordelen zijn wat voor "type" je moet zijn als je borstvoeding geeft, een draagdoek gebruikt of via de Rapley-methode eten introduceert. Natuurlijk zullen veel "zweverige" types dit ook doen, maar tegenwoordig zijn er ook een hele hoop "niet zweverige" mensen die dit doen. Vooral ook omdat veel CB's het nu ook adviseren.