Ja en je kan er donder op zeggen dat ze het dan JUIST wel doen. Zeg dan gewoon 1 of 2 x nee en grijp dan in...
Dat jochie is mee naar de notaris en schud met de zoetjes en halt die korrels uit die plantenbak. Mirac heet ie he? Ik zou mijn kind helemaal niet meenemen naar zo'n belangrijk gesprek.
Dat was ook mijn reactie, je neemt je kind toch niet mee naar de notaris. Er is vast genoeg familie die even op Mirac had kunnen passen neem ik aan. Want z'n zusje Arnisa is er ook niet bij....
ik vind die moeder van charlene echt top omgaan met alles, maar die vader een grote kleuter en een mega irritante domme vent
Begin me door dit programma toch af te vragen of jongens echt zoveel baldadiger zijn Als ik die Silvijn zie met zn speelgoed smijten en het hekwerk...staat me nog wat te wachten straks
Nou, ik vind dat ze het goed doen hoor, Diana en Charrel. Wel grappig dat het kind 'tieten' zegt, en dat Diana haar heeft duidelijk gemaakt dat ze dat niet mag zeggen. "Het zijn borsten", haha hoe ze dat zei.
Die vader van Charlene (ofzoiets) vind ik echt een puberaal mannetje die ook nog eens dom uit de hoek kan komen met z'n rekensommen Dat is echt de enige ouder uit de serie waaraan ik me kan ergeren
Nou die Charlene komt er wel, papa en mama gaan haar leren rekenen zodat ze een paar klassen over kan slaan Nouja wel goed dat ze het beste met haar voor hebben. Oh geweldig die Isabelle, ineens ziet ze die baby en ze is helemaal gehypnotiseerd. Wat lief!