Ik vind het ook een heel leuk programma om te zien! Ik vind dat Dijana het echt heel goed doet hoor. En Charlene lijkt inderdaad heel veel op d'r moeder. Leuk dat ze een zoontje krijgen. Die vader vind ik ook een beetje dommig overkomen, met z'n rekensommetjes en klassen overslaan e.d. Maar wel lief bedoelt natuurlijk. Besnijden doen ze hier in nederland gewoon onder narcose hoor. Heb tijdje op kinderafdeling gewerkt en dat gebeurd gewoon in een operatie. En vaak diezelfde dag nog een groot feest voor die kindjes. Vond ik altijd wel zielig. Hebben ze een operatie ondergaan en pijn en dan meteen drukte en een groot feest. Zou zelf dan een paar dagen wachten. En die blik van Isabelle toen ze Juliette zag echt superlief!!
Wat passen de namen Isabelle en Juliette toch geweldig bij elkaar! Afzonderlijk vind ik ze helemaal niet zo mooi, maar bij elkaar een geweldige combi. Mooi moment toen Isabelle ineens haar kleine zusje zag! Eerst had ze niks door en was ze een beetje suffig en toen ineens....prachtig!
juleah o vind je? Ik dacht juist... wat een domme naam bij isabella... ik vind isabella nog wel mooi maar juliette...
Ik heb het vorige week half gezien. En deze week de hele afl maar ik heb me eigenlijk rot geergerd aan bijna alle gezinnen Echt erg hahah. Zal ook wel de enige zijn maar ik vind die Silvijn helemaal geen leuk kind... Ga om mn bloeddruk niet op te voeren volgende keer maar niet meer kijken, krijg er echt de kriebels van. En dan dat stel wat bij de ouders/schoonouders inwoont..vre-se-lijk
Ik vind de namen Isabelle en Juliette ook erg leuk bij elkaar! Vind sowieso al die namen wel erg leuk. En Amelie ook.
Ik volg genaratiekloof 2010 ook! En vind het een super leuk programma, om zo een kijkje bij andere gezinnen te hebben! Soms staan me de tranen in de ogen, zoals het moment dat de zusjes elkaar voor het eerst onmoeten, maar ik kan me ook ongelovelig ergeren... Vooral aan het leren NEE zeggen tegen Silvijn! Begrijp me niet verkeerd, ieder zijn manier van opvoeden! Maar blijkbaar haalt het niks uit als moeder en vader op een lief, fluisterig toontje zeggen: Silvijntje niet doen...... Blehhhh... Eigenlijk is dat ook wel zo mooi aan het progam, ieder zijn manier van opvoeden!
ik ben het met jullie eens. Ik vind dijana echt een hele leuke moeder... maar die vent van dr.... pffff die heeft een serieuze schop onder zijn reet nodig. Verder vind ik de ouders van dominique ook leuk. Ze staan er misschien anders in maar met 1 kind kan dat wel.... moet wel zeggen dat ik dacht... jullie zijn wel naief... wacht maar over een jaar... dan is het heel anders weet niet of ik volgende week ga kijken. Ik hoef die besnijdenis ook echt niet te zien.
Haha dat dacht ik gisteren ook; nou ik snap niet dat iedereen silvijn zo leuk vind... Oh en die kerel met zn rekensommen tja was wel goed bedoeld denk ik dan maar....
Haha, die vent moet zelf terug de schoolbanken in...om te leren z'n hersens te gebruiken... Ik vond het donderdagavond zo achterlijk overkomen.
Ik dacht ook huuh begrijp ik dat nou goed? Moest er wel een beetje om lachen, hoe naief kun je zijn. Maar wel sneu als pa dat ook doorzet arme kind mag niet spelen maar moet rekenen...
Prachtig programma....kijk het sinds het begin en zeker nu ik zelf mama ben kan ik het helemaal waarderen! Sommige dingen zijn zo herkenbaar.... ouders van D. Geweldig! Al hun voornemens en gedachten voordat ze geboren was....en hoe de werkelijkheid is! Haar onzekerheid is soms wel zichtbaar maar dat vind ik juist mooi om te zien....zijn we allemaal wel eens als moeder toch?. De liefde voor hun kindje straalt ervan af. ouders van silvijn. ik vind silvijn niet echt een leuk kindje....erger me op een of andere manier en alles gaat zo 'soft'. Hoop wel voor ze dat ze snel een broertje of zusje voor silvijn krijgen (wat ze graag willen) ouders van charlene. mama doet het super! Geweldig hoe ze probeer haar dochter zo goed mogelijk op te voeden. Alleen zo jammer dat papa nog een klein kind is....al zijn z'n bedoelingen goed! En zo jammer dat de rest niet mee doet met het aan tafel eten....wel knap dat zij het dan blijft doen. Hoop ook dat ze inderdaad een eigen huis hebben want bij die ouders in (volgens mij een hele leuke opa en oma overigens) lijkt me niet ideaal met 2 kids. ouders van jamie. Ze zijn niet zo moeilijk maar toch weer wel. Spreekt allemaal een beetje tegen. Ach ze hebben volgens mij wel lol met elkaar. Je hoort alleen heel vaak nee nee nee. Maar dit kan ook door het programma komen natuurlijk.... ouders van Mirac...pfffff wat een ellendige mannetje! Sorry het arme kind kan er niks aan doen maar die ouders! die vent klaagt over alles dat hij t zo zwaar heeft terwijl hij volgens mij niks doet! Zij vind alles maar goed....mijn man en ik hebben erg gelachen om dat stukje bij de notaris! haha die notaris moet vreselijk blij zijn geweest dat ze weer gingen! ouders van isabelle. Dit stel komt het meest overeen met ons. Mooi om te zien hoe ze hun draai hebben gevonden met elkaar en prachtig stukje hoe isabelle haar zusje ineens zag. Dit soort momenten zijn onbetaalbaar en zo mooi dat ze dat op camera hebben.
Ik denk dat we niet moeten vergeten dat die Elif en Hikmet een totaal andere cultuur hebben dan wij Nederlanders. Mijn man is Turks en ik herken bepaalde dingen wel van zijn cultuur. Oa het rot verwennen van de kinderen , alles goed vinden etc. En Elif en Hikmet zijn wel echt traditionele Turken , zij thuis hij werken buitenshuis en thuis doet hij amper iets. Voor ons heel raar maar voor hun is het normaal
Mijn man is ook turks maar hier gaat het echt totaal anders. Die traditionele rolverdeling hebben wij wel maar meer omdat het zo uitkomt (eigen zaak). Mijn mam is ook juist best wel streng moet ik zeggen, maar dat was zijn vader ook. Verder is de turkse cultuur iets wat bij ons thuis amper voorkomt moet ik zeggen, de negatieve omslachtige dingen in ieder geval niet haha.
Het is voor hun idd vrij normaal. Hoewel het wel een apart stel is hoor haha. Wat hij allemaal zegt moet je volgens mij ook met een korreltje zout nemen. Hij weet het mooi te vertellen allemaal maar ik zie hem niet echt de broek aan hebben. Zij ook niet, ik vind haar erg droog overkomen maar in de praktijk zal het wel meevallen denk ik. Vind het eigenlijk vooral domme uitspraken en dom gedrag Wat ik van het programma begreep werkt zij ook? Dat zei ze afgelopen aflevering geloof ik.
Ja dat begreep ik ook inderdaad, want in dat nieuwe huis vertelde hij van als 1 van ons thuis komt te zitten hebben we toch een probleem. (qua geld). Enne dat besnijden, dat zag er toch wel anders uit dan zoals dat in het ziekenhuis ging. Ik hoop echt dat het verdooft word. :O Snap niet waarom ze niet in het ziekenhuis doen, onder narcose. Als hij iets teveel spartelt en ze zijn bezig blijft er straks niets over
Ik vind Silvijn ook niet zo'n leuk kind en zijn moeder is mijn type ook niet. Die verwende stem van haar. Verschrikkelijk irritant.