die pel (papa van jaimy) zegt nog: ja hier kan hij overal rond lopen en heeft hij meer dan thuis. Maar vervolgens mag het kind helemaal niks...
Ik zit nu ook te kijken. Die arme Jamie mag ook niks. Niet in de zandbak, niet met water spelen. Ga in godsnaam iets leuks doen met dat arme joch!!! Geen wonder dat ie gaat huilen. Wat speelgoed betreft, ik vind het heerlijk gezellig, zo'n kamer vol. Wij spelen altijd beneden. We ruimen wel elke avond alles op hoor, maar dan leggen we alles in Simone's kast en op haar tafel. Je ziet het dan heus nog wel.
Ahahaha wilde hetzelfde zeggen. Meer ontspannen ouders en hij heeft zoveel meer ruimte, maar helaas mag hij er nix mee doen
nou idd, dat was toch zo'n botte hork met zn:ja ik baal er wel van, terwijl zn vrouw doodziek was. Ik vind dat alternatieve stel die vrouw doet allemaal van die vage dingen het leukste.
Ik was net me zoontje voeden dus heb het eerste deel gemist maar goed heb het gelukkig opgenomen voor gevallen zoals vanavond Ik vind dat zo een apart stel die ouders van Jaimy! ik vind haar ook vaak zo kattig doen tegen dat ventje oh die Mirac pffff zo vreselijk jaloers hebben de ouders echt zelf in de hand gehad hoor! heb er 3 maar zo extreem slaan hebben ze nooit gedaan.
Kleine mirac is ook niet blij. Haha Jamie op de camping. Hup gewoon kaplaarsjes aan en gaan met die banaan. Dit schiet niet op zo.
Ik snap niet helemaal waarom die Charrel niet meekon naar het buitenland. Moest hij werken ofzo? Wauw Arjen promoveert, stoer zeg! Oh die Silvijn is echt zoooooo'n droppie! Die mag wel gewoon in het gras rondkruipen, zo hoort het Simone mag ook gewoon lekker kliederen als ze daar zin in heeft, alleen niet meer met haar eten, daar is ze nu te oud voor haha
haha de papa van Dominique is nu weg, nu slaat Dominique haar mama niet meer. Dus de band is sterker. Mooi verwoord, ahum
Die ene gast die 100x zijn vrouw verbeterd en de vorige en deze uitzending erger ik me kapot aan En vooral de toon waarop
Nou nee dus.. mijn dochter was net zo. Die heeft zelfs met blokken lopen smijten op haar broertje toen mijn middelste geboren werd. Zat echt in haar karakter.
Oooh ik heb de vorige keer bij de kapper helemaal geen haar meegenomen!!!! Alleen van de vorige keer een minuscuul plukje. Nouja.... herkenbaar hoor die filmpjes! Simone heeft een bezempje, die zwaait ook meer in de lucht dan op de grond
daantje, o ik ben dus niet de enige...zeker van de vorige keer: je vergeet er 1...je vergeet er nog 1...je vergeet er nog 1.....